تنها جنگل کج شده ی جهان

0
تنها جنگل کج شده ی جهان

مکانی به نام جنگل کج به نظر می رسد یک مکان عالی برای یک افسانه ، یا برای فیلمبرداری یک فانتزی ، یا حتی یک فیلم ترسناک است. اگر از طرفداران سری فیلم های انیمیشن Despicable Me هستید ، ممکن است چنین مکانی را به موجودات افسانه ای تک شاخ کرکی متصل کنید ، و حتی ممکن است آرزو داشته باشید که به آنجا بروید و یکی را مانند اگنس کوچک بگیرید. با این حال ، جنگل کج در واقع یک مکان غیرتخیلی است که در نزدیکی Gryfino در غرب لهستان واقع شده است. اگرچه خانه تک شاخ ها نیست ، اما هنوز هم مجموعه ای مرموز از درختان خمیده را در خود جای داده است.

جنگل کج شامل حدود 400 درخت کاج است که در پایه آنها خم 90 درجه ، عمدتا به سمت شمال وجود دارد ، سپس برای رشد مستقیم خم می شوند. این درختان منحنی توسط یک جنگل بزرگتر از درختان کاج که در حال رشد مستقیم هستند پوشیده شده است. هیچ کس به طور قطعی نمی داند چه عواملی باعث رشد آنها در این شکل عجیب و غریب شده است. این درختان در حدود دهه 1930 توسط ساکنان شهر نزدیک Gryfino کاشته شد. با شروع جنگ جهانی دوم ، این شهر متروکه شد. در طول جنگ به طور کامل ویران شد و فقط در دهه 1970 بازسازی شد. در نتیجه ، افرادی که ممکن است جواب آنها را داشته باشند احتمالاً برای همیشه از بین رفته اند.

 

 
 

 

سناریوهای مختلفی برای آشکار کردن رمز و راز جنگل کج ارائه شده است. لطفاً بگذارید از نظریه بیگانگان بگذرم ، که به طور مداوم به عنوان توضیحی برای همه پدیده های مرموز ظاهر می شود. یک فرض به همان اندازه عجیب و غریب این است که جنگل خالی از سکنه است و ارواح شیطانی مسئول شکل وحشتناک درختان هستند. سومین نظریه عجیب و غریب که فاقد شواهد علمی است ، پیشنهاد می کند که یک جاذبه بی نظیر در منطقه می تواند مسئول باشد. علم به سه فرضیه "نه" مشخصی می گوید. اکنون ، اجازه دهید به موارد جدی تر برویم.

 

 
 

 

یک سناریوی معروف ، درختان کج و معوج را به حمله به لهستان در طول جنگ جهانی دوم پیوند می دهد و پیشنهاد می کند که تانک های نظامی دشمن از طریق جنگل جوان شخم بزنند و درختان را تا حدی که کج شوند ، صاف و مسطح کنند. سناریوی دیگری پیشنهاد می کند که آنها تحت برف سنگین قرار گرفتند که هنگام جوانه زدن آنها را سنگین کرد و باعث رشد کج آنها شد. با این حال ، این دو فرضیه توضیح نمی دهند که چرا سایر درختان منطقه تحت تأثیر قرار نگرفتند ، و چگونه صدها درخت از نظر شکل تقریباً یکسان رشد کردند.

 

 
 

 

با این حال پذیرفته ترین توضیح ، نشان می دهد که درختان به طور هدفمند توسط جنگلبانان محلی دستکاری شده اند. پیشنهاد می شود که آنها امیدوارند از شکل های خم شده مبلمان درست کنند و وقتی درختان هنوز جوان بودند دخالت کردند. شاید با شروع جنگ ، این جنگلبانان مجبور شدند تلاش خود را کنار بگذارند. با این حال ، آنها یک مسابقه جالب برای بشریت ، یک علامت زیست محیطی منحصر به فرد و یک مقصد که بازدیدکنندگان از سراسر جهان را به خود جلب می کند ، پشت سر گذاشتند.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    872 بازدید

    0 نظر

    درج: 20 آبان 1399

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir