همه ما می دانیم که آب یکی از نیازهای اولیه زندگی است و حتی فکر کردن به زندگی روی زمین بدون آب غیرقابل تصور است.
از این گذشته، برای بقاء، رشد و حفظ حیات ضروری است. همچنین بدن انسان تقریبا 60 درصد از آب تشکیل شده که نشان دهنده اهمیت آب و وجود آن برای عملکرد بدن است.
اگر درمورد اهمیت آن در عملکرد بدن انسان صحبت کنیم، آب هضم، جذب و حمل و نقل مواد مغذی را تسهیل می کند. دمای بدن را تنظیم می کند و از عملکردهای سلولی پشتیبانی می کند.
جدای از این آب برای پخت و پز، شستشو و حتی وجود گیاهان و جانوران در این جهان ضروری است. اما با وجود اینها برندی در جهان وجود دارد که به فروش گران ترین آب بطری جهان معروف است.
این آب یکی از گران ترین آب های بسته بندی شده در جهان است و هر 750 میلی لیتر آن بیش از 60 هزار دلار قیمت دارد.
اگر تعجب می کنید که چه چیزی این آب را منحصر به فرد و خاص می کند خالص بودن و بسته بندی فوق العاده آن است.
بطری با کریستال های سواروسکی تزئین شده و به گونه ای طراحی شده که شبیه قطعات جواهرات زیبا هستند و آنها را به یک کالای لوکس تبدیل می کنند.
گزارش شده که این آب از یک چشمه زیبای طبیعی در کوبه ژاپن که به دلیل کیفیت بکر خود شناخته شده تامین می شود. با این حال طراحی مجلل بطری است که قیمت بالای آن را توجیه می کند.
هر بطری با توجه دقیق به جزئیات ساخته شده و دارای تزئینات طلایی و طرح های پیچیده است. طبق گزارش بطری های آب دارای طراحی متمایز و تصفیه شده ای هستند که نمونه ای از هنر و نوآوری ژاپنی در بهترین حالت آن است.
اگر بخواهیم درمورد بازار آب لوکس صحبت کنیم برندها شروع به عرضه آب بسته بندی شده منحصر به فرد و گران قیمت کرده اند تا اطمینان حاصل کنند که برند آنها همیشه با ثروت، طبقه و قشر خاصی از جامعه همراه است.
برخی از برندها بطری های خود را با طلا، پلاتین یا سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی تزئین می کنند درحالی که برخی دیگر از روش های جایگزین برای دستیابی به جذابیت منحصر به فرد و پرهزینه استفاده می کنند. همچنین توجه زیادی به بسته بندی داده می شود.