فیلم کالبد شکافی موجود فرازمینی 1947 به عنوان NFT در حراج

0
فیلم کالبد شکافی موجود فرازمینی 1947 به عنوان NFT در حراج است
گفته می شود این فیلم کالبد شکافی یک موجود فرازمینی است که در روزول ، نیومکزیکو سقوط کرد.
حراج این به اصطلاح شواهد موجودات فرازمینی پیشنهاد اولیه 1 میلیون دلار یا 450 اتریوم (شبکه ای برای ارز رمزپایه اتر) است.
یک عکس هزار کلمه است ، اما آیا یک فریم از فیلم 16 میلی متری یک میلیون دلار ارزش دارد؟ این پیشنهاد اولیه برای یک قاب منفی از فیلم های فیلم سیاه و سفید مربوط به سال 1947 است که گفته می شود یک جسد فرازمینی روی میز یک معاینه پزشکی نشان داده شده است.

این قاب از یک "کالبد شکافی بیگانه" بدنام و بسیار غیرقابل تصور ناشی می شود که گفته می شود در سال 1947 ، پس از گزارش سقوط بشقاب پرنده بشقاب پرنده در روزول ، نیومکزیکو ، در این فیلم ضبط شده است. لور پیرامون این حادثه ادعا کرد که موجودی ساخته شده برای یک فیلم در داخل بشقاب پرنده بوده و در اثر سقوط جان خود را از دست داده است. بر اساس بیانیه ای در مورد حراج ، پس از آن توسط دولت ایالات متحده به صورت پنهانی تجزیه شد.

و اکنون ، یک فریم از فیلم کالبد شکافی به عنوان یک رمز غیر قابل انعطاف یا NFT به حراج گذاشته شده است ، به این معنی که بالاترین پیشنهاد دهنده رشته ای از کد منحصر به فرد را که صحت فریم فیلم را تأیید می کند ، بدست می آورد. با توجه به لیست حراج ، برنده همچنین یک فریم واقعی از فیلم کالبد شکافی دریافت خواهد کرد.

در فیلم کالبد شکافی ، یک شکل انسان نما بی روح روی یک میز نهفته است. یک زخم شکاف دار در پای راست آن دیده می شود. این یک تنه و شکم گرد ، چوبی ، چشمان تیره و سر بدون مو دارد که بسیار بزرگتر از جمجمه متوسط انسان است. چهره های پوشیده از سر تا پا با لباس های محافظ سفید ، "جنازه" را احاطه می کنند و تشریح روشمندی را انجام می دهند.

این فیلم از کجا آمده است؟
شایعات مربوط به یک بشقاب پرنده بشقاب پرنده در راسول در سال 1947 شروع به پخش کرد ، پس از آنکه یک افسر اطلاعات عمومی ارتش ایالات متحده با انتشار بیانیه مطبوعاتی "بشقاب پرنده" سقوط کرده از روزول را که اکنون در اختیار ارتش بود ، توصیف کرد. لایو ساینس قبلا گزارش داده بود ، در سال 1995 ، مستندی که تحت عنوان "کالبدشکافی بیگانه: واقعیت یا داستان" از تلویزیون فاکس پخش شد ، بینندگان تلویزیون را با تصاویر ادعا شده در مورد مرگ پس از مرگ اشغالگر "فرازمینی" بشقاب پرنده آشنا کرد.

ری سانتیلی ، تهیه کننده و ضبط کننده فیلم و فیلم بریتانیایی ، مالک این فیلم بود. طبق بیانیه حراج ، سانتیلی گفت که او این فیلم را در سال 1992 از یک فیلمبردار بازنشسته ارتش آمریكا ، هنگام جستجوی فیلم بایگانی برای مستندی درباره الویس پریسلی ، بدست آورد.

اگرچه سانتیلی استدلال کرد که این فیلم اصیل است ، اما شکگران در این مورد اختلاف نظر داشتند. لایو ساینس گزارش داد که سو susp ظن آنها در سال 2006 به اثبات رسیده است ، زمانی که یک مجسمه ساز و طراح جلوه های ویژه به نام جان همفریس ادعا کرد که نه تنها در فیلم کالبد شکافی شخص بیگانه را ساخته است ، بلکه در فیلم به عنوان یکی از آسیب شناسان نیز ظاهر شده است.

یکی دیگر از شرکت کنندگان در این حقه که خود را معرفی کرد ، در سال 2017 ظاهر شد. به گفته سایت خبری استرالیا News Corp Australia Network ، اسپیروس ملاریس ، فیلمساز ، گفت که او فیلم را در آپارتمان خود در لندن با استفاده از یک مدل پر از اندام حیوانات گرفته است.

اما این داستان عجیب یک چرخش دیگر داشت: در سال 2019 ، یک یادداشت 2001 از موسسه ملی علوم کشف (NIDS) ، یک سازمان خصوصی فعلی برای تحقیق در مورد ماوراءالطبیعه و بشقاب پرنده ها ، "فاش" شد. این یادداشت که گفته می شود توسط اریک دیویس ، فیزیکدان NIDS نوشته شده است ، اظهار داشت که دانشمند سابق CIA به نام کیت گرین شواهد را از "کالبد شکافی بیگانگان حادثه روزول" ارزیابی کرده و گفته است که این فیلم واقعیت است ، در سال 2019 گزارش داد (The Sun انگلیسی است) تابلوئید ، معروف به داستانهای پر شور).

و بر اساس این یادداشت گزارش کرده است که گرین تعیین کرده است "فیلم / فیلم کالبدشکافی بیگانه واقعی است ، جسد بیگانه واقعی است".

با چنین تاریخ پیچیده ای ، شاید تعجب آور نباشد که حراج فیلم نیز اتفاقات غیرمنتظره ای را تجربه کرد. در تاریخ 27 مه ، مناقصه NFT قاب فیلم کالبد شکافی در Rarible ، یک بازار آنلاین متخصص در NFT ها ، در حال انجام بود ، زمانی که حراج توسط یک حمله توزیع شده انکار خدمات (DDoS) از خط خارج شد - سیل ترافیک اینترنت که غرق می شود یک سایت. یک نماینده حراج در یک ایمیل به Live Science گفت که این لیست دقایقی قبل از موعد مقرر خراب شد. نماینده گفت ، لیست جدیدی اکنون در دسترس است و پیشنهادات تا 30 مه ادامه خواهد داشت.



اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,152 بازدید

    0 نظر

    درج: 8 خرداد 1400

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir