پروژه ی پرش بلند، حفره ای به ناکجا

0
پروژه ی پرش بلند، حفره ای به ناکجا

امروزه با توجه به گستردگی اطلاعات و همینطور راحت بودن دسترسی به این اطلاعات پس از مدتی در رابطه با هر موضوعی تئوری های بسیار زیادی مطرح میشود، این تئوری ها که پس از مدتی حالت توطئه آمیز میابند که میتوانند در کنار عجیب بودن بسیار جالب نیز باشند، به عقیده ی بسیاری با توجه به تصاویر ماهواره ای و مدارک کم اما قابل اطمینان این احتمال وجود دارد که تلاش قدرت های صنعتی در قطب جنوب تنها به علت اکتشافات علمی نباشد، امروزه این فرضیه وجود دارد که چیزی بسیار عجیب تر در این نقطه ی دورافتاده از عالم قرار دارد نقطه ای از کره زمین که تمام مشخصات خاص برای پنهان بودن طولانی مدت یک هدف را دارد.

دقیقا یک سال پس از اتمام جنگ جهانی دوم ارتش ایالات متحده آمریکا در یک پروژه بزرگ با عنوان پرش بلند تعداد زیادی تجهیزات پیمایش در برف و هواپیما را راهی قطب جنوب کرد، در ۲۰ روز اول شروع این پروژه پایگاهی در کرانه ی شمالی این قاره برای اسکان و اقامت دانشمندان و افراد ایجاد شد.

بر اساس گزارشات امروزی چیزی بیش از ۱۵۰ دانشمند مختلف به همراه ۴۵۰۰ سرباز در این ماموریت یک ساله شرکت داشتند، در ان زمان و به علت اینکه جنگ جهانی به تازگی پایان یافته بود کمتر کسی به این پروزه توجه کرد اما هدف واقعی این ازمایش بزرگ چه بود؟

به نظر میرسد پس از سقوط آلمان نازی مدارکی به دست آمد که نشان میداد المان نازی به دستور مستقیم هیتلر از همان سال های اولیه جنگ مشغول اکتشاف در سه نقطه ی خاص در قطب جنوب بوده است حتی بسیاری معتقدند که هیتلر و چند تن دیگر به وسیله ی یک زیردریایی به قطب جنوب رفته بودند و پس از شکست المان در همانجا مانده بودند.

 

 
 

 

این نکته که این قاره به خاطرشرایط بسیار سخت آب و هوایی خود و همینطور فاصله ی زیادش از قاره های خاکی میتواند مکان خوبی برای پنهان کردن چیزی باشد غیرقابل انکار است اما مسئله اینجاست که به نظر میرسد تلاش کنونی امریکا و روسیه مانند تلاش سال ها قبل آلمان نازی برای پنهان کردن چیز خاصی نیست بلکه هدف اصلی یافتن ان است! اینطور به نظر میرسد که تمدنی بسیار باستانی در قطب وجود داشته که امروزه بقایای آن تمدن زیر چیزی بیش از ۳ کیلومتر یخ و برف مدفون شده است!

بررسی ها نشان میدهد که پایگاه کنونی آمریکا دقیقا در مکانی بنا شده که زمانی المان در انجا تحقیق میکرد پروژه ی المان نازی که “سوابیا” نام داشت در رابطه با گزارشی از وجود یک دروازه ی بزرگ در یکی از خط الراس های یخی این قاره به طول و عرض تقریبی ۲۰۰ متر بوده است.

تصاویر امروزی بیانگر وجود اشکالی هرم مانند در این قاره است، دقیقا مانند اشکالی که گاها در مریخ و ماه نیز مشاهده میشود اما یکی از عجیب ترین نتایج علمی و قابل استناد مربوط به این قاره در رابطه با گروهی تحقیقاتی از ریاضی و فیزیک دانان ۵ کشور(امریکا-ژاپن-روسیه-المان-فرانسه) بود که بین سالهای ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۲ در این قاره در جریان بود.

 

 
 

 

این تحقیقات که برای یافتن ذرات بنیادین بود با هزینه ی بسیار زیاد و انتقال تجهیزات بسیار گران قیمت به این قاره در جریان بود، محل انجام این آزمایش دریاچه ی وستوک در قلب قطب جنوب بود جایی که سرمای هوا به حدی شدید است که هواپیما نمیتواند در انجا پرواز کند.

 

 
 

 

این ازمایش ۱۲ ساله در نهایت در سال ۲۰۱۲ به دلایل نامعلومی تعطیل شد، اماتصاویر و مقالات علمی چاپ شده از این پروژه ی علمی بیانگر پیشرفت خوب دانشمندان در دسترسی به این دریاچه که برای رسیدن به آن دانشمندان مجبور شدند ۴ کیلومتر درون یخ های قطب نفوذ کنند بود.

یکی از دانشمندان این پروژه “ژان گریین” درسال ۲۰۱۴ در مصاحبه ای رادیویی علت تعطیل شدن پروژه را دخالت نیروی نظامی دقیقا پس از رسیدن به دریاچه عنوان کرد.

 

 
 

 

                                                                    (یادبود آلمان نازی از تحقیقات در این قاره)

شواهد غیرقابل اطمینان اما قابل تفکر این نکته را عنوان میکنند که تعدادی غار و دروازه بزرگ در قطب وجود دارند که بعضی حکومت ها با عبور از آنها موفق شده اند بقایای تمدنی بسیار قدیمی را کشف کنند، قدمت تقریبی این تمدن به ۵۰ هزار سال قبل بازمیگردد!

حکومت آلمان نازی در آن زمان نام قطب جنوب را آلمان جدید نامیده بود که امروزه به عقیده بسیاری دلیل این نامگذاری همین تمدن قدیمی است.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    3,182 بازدید

    0 نظر

    درج: 22 آبان 1399

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir