خرید تک‌ جلدی کتاب درسی تا 15 مهر

0
خرید تک‌ جلدی کتاب درسی تا 15 مهر

علی باقرزاده با توجه به گلایه برخی خانواده‌ها از کمبود کتاب درسی در گفتگویی اظهار کرد: کتاب‌های متوسطه اول از طریق نمایندگی‌های فروش کتاب توزیع می‌شود و خیلی مسأله‌ای نداریم.

وی ادامه داد: در دوره ابتدایی هم تقریباً در هیچ استان و شهرستانی با مشکل مواجه نیستیم چون تمام افرادی که در سامانه سناد ثبت‌نام کردند برایشان ثبت سفارش شده است و روز به روز هم فرایند ثبت‌نام و ارسال کتاب را کنترل می‌کردیم.

2 درصد بیشتر از تعداد دانش‌آموزان کتاب درسی چاپ کردیم

باقرزاده اضافه کرد: مشکل اصلی برای کتاب‌های پایه دهم اتفاق افتاده است که بعضاً در انتخاب رشته با مسأله مواجه بودند و قائدتاً تا در سناد ثبت‌نام نکنند، نمی‌دانیم که چقدر کتاب باید به مدارس بفرستیم.

وی با تأکید بر اینکه مشکل کسری کتاب نداریم، افزود: در بعضی از مناطق، ثبت‌نام دانش‌‌آموزان دیر اتفاق افتاد و در روزهای اول و دوم مهر هم ثبت‌نام داشتیم که آنجا ممکن است کتاب با تأخیر رسیده باشد اما مشکلی از بابت کسری چاپ نیست و تقریباً ۲ درصد بیش از تعداد دانش‌آموزان کتاب چاپ کردیم.

امکان خرید تک جلدی کتاب درسی تا 15 مهر

معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: با شرکت پست قراردادی امضا کردیم که هر فردی در هر جایی کتاب دستش نرسیده یا ثبت‌نام نکرده است می‌تواند در سامانه به عنوان خرید تک جلدی ثبت‌نام کند و شرکت پست هم بلافاصله کتاب را می‌فرستد.

وی با بیان اینکه سامانه برای ثبت‌نام تک‌جلدی کتاب‌ها فعلاً باز است، افزود: بنا داریم تا ۱۵ مهر سامانه باز باشد حتی تا آخر مهر هم در بعضی از نقاط سامانه را باز می‌گذاریم.

کتاب مدیریت خانواده و سبک زندگی در دست چاپ است

باقرزاده در کتاب مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران و دختران، اضافه کرد: کتاب مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران و دختران بازنگری کلی شد و اواخر شهریور برای چاپ رفت که این کتاب یک مقدار با تأخیر به دست دانش‌آموزان می‌رسد.

وی افزود: یک بخشی از کتاب‌های سال گذشته در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت که حدود ۱۸۰ هزار نفر را می‌شود و حدود ۳۵۰ تا ۳۶۰ هزار کتاب هم در حال چاپ است.

فروش کتاب درسی با قیمت بالا در میدان انقلاب

معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اظهار کرد: سالانه ۱۵ درصد جمعیت جابجا می‌شود و طبیعی است که در سهمیه دادن به نمایندگی‌ها به خصوص استان تهران با مشکل مواجه است البته کتاب به تعداد وجود دارد و ممکن است یک نمایندگی، کتاب‌هایش تما شده باشد.

وی در خصوص فروش کتاب با قیمت بالا، گفت: در میدان انقلاب دیدم که کتاب‌های چاپ سازمان پژوهش در اختیار کتابفروشی‌هاست و با قیمت چند برابر به فروش می‌رسد؛ البته بخشی از این کتاب‌ها ممکن است از نمایندگی‌ها بیرون آمده باشد که با قیمت مضاعف می فروشند یا بخشی ممکن است از مناطق بیرون آمده باشد که برخورد می‌کنیم.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,311 بازدید

    0 نظر

    درج: 8 مهر 1398

    توسط: mahini
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir