بزرگترین اسکلت های دنیا

+2
بزرگترین اسکلت های دنیا
به گوشمان رسیده که موسسه قابل اعتماد و مشهور Smithsonian  در یک کنفرانس خبری ادعا کرده است که در گذشته انسان های بزرگ جثه و تنومندی زندگی می کرده اند که با ما قابل مقایسه نیستند. برخی از آن ها روی سرشان شاخ داشتند و برخی دیگر دور ردیف دندان! برخی از آن ها شش انگشت داشتند و برخی بر روی بدنشان سلاح هایی برای دفاع از خود! بر اساس این ادعاها، دیوان عالی ایالات متحده یکی از بزرگترین موزه های این کشور را مجبور به انتشار یکسری اسناد در این زمینه کرد. در ادامه این مطلب با الی گشت همراه باشید تا با بزرگترین اسکلت های دنیا آشنا شویم.
شواهد موسسه Smithsonian حاکی از آن بود هزاران اسکلت غول پیکر که بین ۱۸۳ تا ۵۰۰ سانتی متر قد داشته اند در سراسر ایالات متحده از دل خاک بیرون آورده شده اند. خبرهای بسیاری هم در روزنامه های قدیمی در اینباره منتشر شده است.

جمجمه انسان هایی شاخ دار کشف شد! |   Human Skulls With Horns Discovered
ادعا شده است که در میان جمجمه هایی شاخ دار که از دل خاک بیرون آورده شده اند، یک اسکلت شاخ دار وحشتناک هم بوده که ۲ متر و ۱۳ سانت قد داشته است. بقایای این انسان ها در سال ۱۸۸۰ درون تپه ای تاریخی در نزدیکی منطقه Sayre در پنسیلوانیا کشف شده است. شاخ این جمجمه های حدودا ۵ سانتی متر طول داشته و دقیقا از بین دو ابرویشان بیرون زده بوده است. این حفاری ها به طور مخفیانه توسط گروهی از محققان از جمله دکتر G.P. Donehoo که یک تاریخ شناس مطرح آمریکاییست، انجام شده است.

 

 
 

 



گفته شده که این اسکلت ها در ابتدا به موزه American Investigating Museum منتقل شده اند، اما بعد از مدت کوتاهی به طرز عجیبی دزدیه شده و هنوز هم یافت نشده اند. ادعاهایی از کشف انسان های شاخ دار در تگزاس و نیویورک هم شنیده می شود.

تپه های اسرار آمیز لوا  | The Mysterious Mounds Of Iowa
باستان شناسانی که در تپه های لوا مشغول حفاری بودند، به یکباره با صحنه ای عجیب رو به رو شدند. در سال ۱۸۹۷ در مقاله ای که در روزنامه چاپ شد، در اینباره نوشته شده است که اسکلت انسان غول پیکری با ۲۲۹ سانتی متر در این تپه ها کشف شد. متاسفانه این اسکلت وقتی از خاک بیرون آورده شد و در معرض هوا قرار گرفت، پودر شد. به همراه این استخوان ها مصنوعات زیادی هم از دل خاک بیرون آمد که نشان می داد این فرد، مرد مهمی بوده است. در یکی دیگر از تپه های منطقه لوا، اتاقی بزرگ پیدا شد که درونش اسکلت مردانی زانو زده به طور دایره وار یافت شد. دانشمندان احتمال داده اند که این مردان همه با هم خودکشی کرده اند!

 

 
 

 



غول اوزارکس | The Giant Of The Ozarks
در سال ۱۹۳۳ در شهری ساحلی در میزوری، یک پسر محلی برای یافتن سر نیزه به داخل یک غار می رود. او چیزی بیشتر از یک سر نیزه پیدا می کند. او در حال جستجو در غار Puckett در نزدیکی رودخانه مرامرک بود که اسکلت انسانی را درون چاله ای پیدا کرد. او در ابتدا بسیار ترسید و به خانه فرار کرد. ولی در نهایت از خودش شجاعت نشان داد و با تیمی از مردان به آن مکان رفتند. می گویند که این اسکلت ۲۴۴ سانتی متر قد داشته است.

 

 
 

 



بزرگترین اسکلتی که تا به حال کشف شده است! (در اوهایو) | Biggest Skeleton Ever Found (In Ohio)
در تاریخ ۲۱ ژانویه سال ۱۸۹۹، درست بعد از کشف یک اسکلت بسیار غول پیکر در اوهایو، روزنامه دیلی تلگراف تیتر زد: “اسکلتی غول پیکر یافت شد”. دانشمندان قد این اسکلت را ۲۴۴ سانتی متر اعلام کردند. بقایای این انسان ها توسط Edward Gebhart و Edward Kaufman در ۸ کیلومتری میامیسبورگ و در منطقه ای تاریخی که قبلا هم بقایای بومیان آمریکا از آن یافت شده بود، کشف شدند. چیزی که این دانشمندان را متعجب کرد این بود که این استخوان ها فسیل شده بودند و این امر، قدمت بسیار بالای آن ها را نشان می داد.
موضوع عجیب دیگر، شکل جمجمه این انسان بود. به طوری که فیزیکی شبیه به انسان داشت ولی جمجمه اش بیشتر شبیه به یک گوریل بود.

هیولای سان دیگو | The San Diego Giant
در ۷ اکتبر سال ۱۸۹۵ در مقاله ای با عنوان “بزرگترین اسکلتی که جهان به خود دیده است” گزارش شد که اسکلی بزرگ در نزدیکی سان دیگو پیدا شد. این مقاله به کشف اسکلت ای با حدود ۲۷۴ سانتی متر قد اشاره کرد و ادعا کرد که دانشمندان بزرگی آن را تایید کرده اند. دانشمندانی همچون پروفوسور توماس ویلسون، معاون گروه انسان شناسی موسسه Smithsonian.
در آن زمان آزمایش کربن ۱۴ اختراع نشده بود. در هر صورت دانشمندان قدمت این استخوان را بسیار زیاد تخمین زدند. دانشمندان بسیار تعجب کرده بودند، چرا که هیچ موردی به این بزرگی در طول تاریخ ثبت نشده بود. آن ها اعلام کردند که این فرد در زمان مرگش سن بسیار زیادی داشته است. در هر صورت یکی از بزرگترین اسکلت های دنیا اسکلت سان دیگو بوده است.

 

 
 

 



راز هیولای ویسکونسین | A Giant Mystery In Wisconsin
روزنامه نیویورک تایمز در تاریخ ۴ می ۱۹۱۲ از کشف ۱۸ اسکلت غول پیکر در جنوب غربی ویسکونسین خبر داد. بقایای این انسان ها عجیب و غریب توسط برادران Peterson در نزدیکی دریاچه دلاوان کشف شدند. میانگین قد آن ها بین ۲۳۱ تا ۳۰۵ سانتی بود اعلام شد. این انسان ها جمجمه هایی بسیار کشیده و غیر معمول داشتند. بسیاری از این استخوان ها دو ردیف دندان در هر سمت دهانشان داشتند!
داشنمندان آن زمان اعلام کردند که جمجمه کشیده] نشان دهنده طول عمر بالای این انسان ها بوده است. گزارش این حفاری ها در دهه ۱۹۵۰ بارها در مجلات و روزنامه های مختلف منتشر شد.

 

 
 

 



غول بزرگ کاردیف | ‘The Cardiff Giant Outdone’
این عنوان مقاله ای است که از کشف بزرگترین و البته عجیب ترین اسکلت انسانی کشف شده تا به حال در سال ۱۸۷۰ خبر داد. قد این اسکلت ۵۴۹ سانتی متر اعلام شد! در کنار این هیولا، یک کلاه خود عظیم جنگی و یک شمشیر بزرگ به طول ۲ متر و ۸ سانت پیدا شد! این استخوان در عمق ۴ متری زمین پیدا شدند و بسیار سالم مانده بودند.
به نظر می رسد یکی دیگر از بزرگترین اسکلت های دنیا در استرالیا کشف شده است. در سال ۲۰۱۵  اسکلیت انسانی با طول ۵۲۸ سانتی متر در کشور استرالیا از دل خاک بیرون کشیده شد!
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    9,226 بازدید

    0 نظر

    درج: 8 دی 1399

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir