عصر طلایی آکواریوس و ورود زمین به بعد پنجم

+12
عصر طلایی آکواریوس و ورود زمین به بعد پنجم
درک اینکه ساختار مغناطیسی زمین دستکاری شده است و اینکه چگونه می توان آن را ترمیم کرد، دشوار است. بااین حال بسیاری روی زمین درحال بازیابی این اطلاعات و بسیار بیش از آن هستند!

ما در آستانه آغاز واقعیتی نوین روی زمین هستیم. منظومه خورشیدی ما بخشی از یک منظومه خورشیدی بسیار بزرگتر است که به آن خوشه پروین، هفت خواهران، گفته می شود. هفت ستاره که به دور خورشیدشان «آلسیون» می چرخند. سیاره ما هر ۳۶۵ روز به دور خورشید می چرخد. و خورشید هر ۲۵۶۳۰ سال یک بار دور آلسیون می چرخد. و آلسیون هر ۲۲۵ میلیون سال یکبار به دور مرکز کهکشان می چرخد.  در ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ ما از تقدیم اعتدالین که آغاز چرخه جدید بود گذشتیم، و آن نقطه شروع واقعیتی کاملا متفاوت است. پایان یک چرخش ۲۵۶۳۰ ساله خورشید حول آلسیون، همزمان با پایان یک دور ۲۲۵ میلیون ساله آلسیون به دور مرکز کهکشان.



عصر جدید آکواریوس ...
هر صورت فلکی یک ارتعاش خاص خودش دارد. ارتعاشی که یک واقعیت متفاوت است. بنابراین ورود به آکواریوس به معنی دریافت یک واقعیت کاملا جدید است.

معنی تقدیم اعتدالین:


 

 
 

 

تقدیم اعتدالین یعنی تکمیل یک دور کامل زمین حول ۱۲ صورت فلکی، که این دور ۲۵۶۳۰ سال طول می کشد. هر یک از این ۱۲ برج یا صورت فلکی، یک عصر تقریبا ۲ هزار ساله است.

سال۲۰۱۲ ما به پایان عصر برج حوت (برج دوازدهم) رسیدیم. در ارتعاشات پایین آن عصر کنترل و استبداد وجود داشت. آیا عجیب است که کنترل کنندگان فرازمینی دین را طراحی کردند؟ و منجیانی ساختند برای پایان برج ۱۲ و تکمیل تقدیم اعتدالین؟ همه اینها به عصر کنترل و استبداد برمی گردد.


حالا ما در عصر اکواریوس هستیم و وارد این ارتعاشات بالای نوار فوتونی شده ایم، پس واضح است که وارد «واقعیت» جدیدی شده ایم.

 

 
 

 

کنترل ذهن و خرافه نابود می شود، و مردم بدلیل دریافت ارتعاشات عصر جدید درحال بیدار شدن هستند.یعنی پایان عصر حوت (پایسز) تکمیل یک تقدیم اعتدالین بحساب می آید، و این یعنی منظومه خورشیدی وارد نوار فوتونی می شود. نوار فوتونی اقیانوس نور است. نوری با ارتعاشات بسیار بالا که حول آلسیون وجود دارد. ما در دوره بسیار شگفت انگیزی قرار داریم و در کل تاریخ منظومه خورشیدی دیدن چنین تحول عظیمی بسیار بااهمیت است. جریانات فرکانس صوتی در ساختمان های باستانی، اماکن مقدس، هرم ها و پایگاههای نظامی وجود دارند که روی شبکه زمین و در نقاط انررتیک معینی قرار داده شده اند تا آگاهی جمعی را کنترل کنند. حکومت مخفی فرازمینی از این نقطه ها ارتعاشات فرکانس پایین وارد شبکه آگاهی جمعی می کند تا انسانها را در ارتعاشات پایین مشغول نگه دارد، تا کنترل ما ساده تر باشد. اما حالا داریم اقتدار و آزادی مان را پس می گیریم و آشفتگی های سیاره بهمین دلیل است. ما در حال ورود به عصر طلایی آکواریوس هستیم. ما با سیاره زمین به بعد پنجم آگاهی که بعد عشق مطلق است صعود میکنیم و در عصر پیش رو بهشت را در زمین میسازیم.


عصر طلایی آکواریوس:

 

 
 

 

با پایان عصر حوت در سال ۲۰۱۲ و آغاز عصر آکواریوس یا دلو، و ورود منظومه شمسی به نوار فوتونی، بشر وارد چرخه جدیدی می شود. اما نه تنها خورشید گردش ۲۶ هزار ساله به دور ستاره آلسیون را به پایان می برد، بلکه آلسیون، خورشید مرکز خوشه پروین، هم به پایان یک گردش ۲۲۵ میلیون ساله بدور مرکز کهکشان می رسد.

بشر در پایان مشترک چند چرخه قرار دارد. و در یک آغاز پراهمیت ... روابط نوین در عصر جدید آکواریوس بر اساس روابط حقیقی در خانواده های روحی خواهد بود. بشر در عصر جدید و با ادراکات جدید علمی در حوزه هایی مثل مکانیک کوانتوم، متوجه واقعیت داشتن مفاهیم معنوی مثل روح و روحانیت شده است. و متوجه شده است که حواس انسانها به طور کلی به پهنای باند مشخصی در گستره الکترومغناطیسی دسترسی دارد. و همینطور که صداهایی را چون در گستره ارتعاشات ما نیستند نمی شنویم، بسیاری موجودات را چون در گستره الکترومغناطیسی مان نیستند اصلا نمی بینیم.

بشر آگاه اکنون می داند که مرگی وجود ندارد. حالا می دانیم در ارتعاشات، یا به اصطلاح ابعاد گوناگون، زندگی و آگاهی در جریان است.


به نظر می رسد محوریت تحولات آینده حول ۴ موضوع اساسی خواهد بود:

۱ خانواده های روحی

افرادی روی زمین که به خانواده های روحی مشترک متعلق هستند بایستی با همدیگر ارتباط برقرار کنند. این افراد ارتعاشات نزدیک به یکدیگر دارند و در طی تحولات پیش روی جهان همدیگر را خواهند یافت و ماندالاهای خانواده های روحی تشکیل خواهد شد. هم خانواده های روحی، یا جفت های روحی، بایستی بتوانند روابط روحی را درک کنند و هدف در نهایت تجلی روابط روحانی در تمدن جدید است.

 

 
 

 

۲ روابط جدید

در میان انسانها و بخصوص اعضای خانواده های روحی که بیدار می شوند روابط جدیدی شکل خواهد گرفت. ارواح بیدار شده که یکدیگر را یافته اند، روابطی فراتر از چارچوب روابط ماتریکس دارند و در جهت نور حرکت می کنند. شکل گیری روابط خانواده های روحی تأثیر مستقیم و قدرتمندی در بالا بردن ارتعاش زمین و مقابله با محدوده های ماتریکس دارد. روابط جدید بازتابی از آگاهی عصر آکواریوس است. عصر نوآوری، عصر نور، عصر ورود به نوار فوتونی.


۳ جزیره های نور

 

 
 

 

در تحولات سالهای آینده زمین، مناطقی موسوم به جزیره های نور شکل خواهند گرفت که محل استقرار خانواده های روحی و مراکز صعود و بیداری خواهند بود. این جزیره های نوری آغاز ورود به جامعه کهکشانی خواهند بود. بشر آگاه در این مرحله، از وجود حیات در همه مناطق جهان و در ابعاد دیگر مطلع است و مشغول جا افتادن در شرایط و موقعیت جدید خود در روابط جدید با نژادها و گونه های متفاوت است. تمدن جدید پس از وقوع رخداد در حال شکل گیری است. و جزایر نوری، بذرهای حیات جدید و تمدن جدید خواهند بود. نیروهای نور ساخت پایگاه زیرزمینی در شمال تایوان را به اتمام رسانده اند که می تواند ۳ میلیارد نفر را در خود جای دهد. پایگاهی مشابه اما کوچکتر در مکانی در اروپای مرکزی ساخته می شود.


۴ صعود

 

 
 

 

صعود عبارت است از فرایند افزایش ارتعاشات و کسب آگاهی های ابعاد بالاتر، که طی چند موج انجام خواهد شد و بسیاری به این حرکت در جهت نور خواهند پیوست و به صعود سیاره زمین نیز کمک خواهند کرد. زمین هم مثل ما انسانها و مثل هر جاندار دیگری زنده است و سیر تکاملی دارد. صعود انسانها در این لحظه تاریخی همگام با صعود زمین است. ورود مادرمان زمین بهمراه فرزندانش به قلمرو ارتعاشات آگاهی جدید است.

عصر آکواریوس عصری برابری ، برادری ، عشق به معنای حقیقیست در این دوره .. نظام های ظالمانه بانکی از بین میرن .. سیستم ماتریکیس آموزشی بکلی تغییر می ‌کنه .. نژاد ، دین ، پاسپورت ، رنگ پوست معنای خودشو از دست میده .. روابط و ازدواج ها بر مبنای عشق و با وصال جفت های روحی انجام میشه و سنت های قدیمی از بین میرن .. در این عصر معنویت و علم در تضاد نخواهند بود (که این اتفاق هم اکنون در فیزیک کوانتوم رخ داده)خب جهان برای اینکه این همه اتفاق جذاب رو رقم بزنه نیاز به ساکنینی داره که از نظر فرکانسی بالا باشن.


وارد عصر اگاهی شده ایم
اگاهی ای که قلب انسان ها را پیوند داده و روح ها را همراه میکند این اگاهی هزاران سال پنهان بوده و اکثر گام های بشریت بر حسب شواهد مدارک و منطق و عقل بوده قسمتی از مغز که نمیتواند حس و شهود را درک کند .اگر کمی بتوانیم همراستا با ندای روحانی قلب باشیم مکان ها و انسان هایی که همراه و در راستای روح ما هستند نزدیک تر میشوند.

سامائل به طور آشكار از دوره آخرالزمان صحبت مي‌كند و بيان مي‌كند تنها كساني كه نيمي از ايگوهاي خود را حذف كرده‌اند به جايي برده خواهند شد تا از آسيب محفوظ بمانند. آنها پس از مشاهده حادثه به حذف ايگوهاي خود ادامه خواهند داد تا بذر نسل ششم را فراهم كنند. به كساني كه ايگوهاي خود را به طور كامل پاك نكرده‌اند اجازه زندگي روي زمين در عصر طلايي نسل ششم داده نخواهد شد. اين دليل آشكار و عمومي شدن تعاليم عرفان است كه هميشه به صورت رمز باقي مانده بود.


ورود زمین به بعد پنجم بعد عشق


 

 
 

 


بعد ها دقیقا چه هستند ؟


اول اینکه بُعد ها جا و مکان نیستند. آنها سطوح آگاهی هستند که با سرعت خاصی مرتعش می شوند. ابعاد زیادی وجود دارد .


بُعد سوم
قبل ازهر چیزی مهم است که بدانیم بعد سوم چیزهایی نیستند که می بینیم مثل میز، درخت ، زمین . اینها فرم ها هستند. هر چیزی که دارای فرم است در بعد چهارم هم وجود دارد ( و تا حدی در بعد پنجم ) و فقط نور بیشتری دارند و تا این حد متراکم نیستند.
بعد سوم وضعیتی از آگاهی است که بسیار محدود می باشد . از آنجایی که ما در طی زندگی های متعدد در بعد سوم زندگی کرده ایم ، تمایل داریم که فرض کنیم این تنها حقیقت قابل دسترس برای زندگی کردن است . ما فکر می کنیم « واقعیت » باید همین باشد و متوجه نمی شویم که این تجربه بسیار محدودی از واقعیت است.
«سیستم عامل» بعد سوم بر مبنای عقاید سخت ، مجموعه ای از قوانین انعطاف ناپذیر و محدودیت ها کار می کند. برای مثال در بعد سوم یاد می گیریم که باور کنیم بدنها سخت هستند ، نمی توانند در هم فرو بروند و یا از دیوارها عبور کنند. همه چیز معطوف به جاذبه است . اشیاء فیزیکی نمی توانند ناپدید شوند، ما نمی توانیم ذهن شخص دیگری را بخوانیم. عقاید سفت و سخت بر مبنای دوگانگی ، قضاوت و ترس برآن حاکم است.

 

 
 

 

بعد چهارم
پلی است که اکنون بر روی قرار داریم و برای مدت زمان نسبتا کوتاهی هم خواهیم بود. با گذر از بعد چهارم برای بعد پنجم آماده می شویم .بسیاری از ما بعد چهارم را چند سالی است که تجربه کرده ایم، بدون آنکه متوجه شده باشیم .ما در لحظه های بیداری معنوی و گشایش قلب، بعد چهارم را تجربه می کنیم . زمانهایی که از درون آرامیم و حس روشنی داریم. وقتی همه چیز درون ما و دراطراف ما سبک ترو نرم تر می شود ، یکجور حس در فضا بودن و تعالی .دربعد چهارم زمان، دیگر خطی نیست، یک حس دائمی حضور در زمان حال هست، بدون هیچ علاقه و حتی آگاهی از گذشته و آینده . و زمان، انعطاف پذیر می شود. می تواند منبسط و منقبض شود که برای ما در بعد سوم بیش از حد شگفت انگیز است.
به ظهور رساندن، در بعد چهارم سریعتر اتفاق می افتد. وقتی به چیزی فکر می کنیم به سرعت خود را به ما نشان می دهد. به طور معمول وقتی احساس خوشی، عشق وسپاسگزاری را تجربه میکنیم به نوعی در آگاهی بعد چهارم قرار داریم.


 

 
 

 


بُعد پنجم

بُعد پنجم را بُعد عشق توصیف کرده اند ، بُعد زیستن کامل با قلب. برای ورود به بعد پنجم و ماندن در آن می باید تمام بارهای ذهنی و عاطفی را پشت در گذاشت. نه ترس، نه خشم، نه دشمنی و نه گناه در آن جایی ندارد – هیچگونه رنج و احساس جدایی . تسلط بر روی فکر، پیش نیاز محسوب می شود.
به ظهور رساندن در بعد پنجم، در لحظه اتفاق می افتد. شما در باره چیزی فکر می کنید و آن حاضر می شود. افراد معمولا از طریق تله پاتی ارتباط برقرار می کنند و براحتی توانایی خواندن ذهن دیگران را دارند. تجربۀ زمان، کاملا متفاوت است. بعضی ها می گویند « انگار همه چیز همزمان اتفاق می افتد.» هیچ فاصله ای میان گذشته، حال و آینده وجود ندارد.
بسیاری از ما احساس ( و یا رویای ) بودن در بعد پنجم را تجربه کرده ایم. این تجربه ها بسیار هیجان انگیز و امید بخش اند و ما را از مشکلاتی که گاهی در سفر از بعد چهارم به پنجم با آنها روبرو می شویم عبور می دهند.


صعود به بُعد پنجم

 

 
 

 

« طبق آموزه های صعود، زمین و تمام موجودات روی آن در حال تغییر و حرکت به سطح کاملا تازه ای از واقعیت هستند که در آن آگاهی ، عشق، همدلی و معنویت غالب می شود، واقعیتی که آن را بعد پنجم می نامند.
بعضی می گویند این تغییر احتمالا در طی دو دهه آینده کامل خواهد شد و بعضی هم تاریخی را مشخص نمی کنند. اما همه آنها توافق دارند که این فرایند در آینده نزدیکی کامل خواهد شد و اینکه وقتی فرکانس هرفرد به اندازه کافی با فرکانس این بعد بالاترهم طنین شود، به سوی بعد پنجم حرکت می کند.
بیشتر آموزه ها تاکید دارند ورود زمین و انسانها به بعد پنجم از هزاران سال پیش برنامه ریزی شده و از چند دهه پیش درحال رخ دادن است. 21 دسامبر2012 نقطه میانه این تغییر بود که هرچه زمان می گذرد آشکارتر شده و سرعت بیشتری می گیرد.

بعد چهارم و پنجم 
بعد چهارم و پنجم بالاتر از بعدی هستند که ما در آن بسر می بریم. پس از رسیدن به بعد پنجم عروج به ابعاد بالاتر همچنان ادامه خواهد یافت. هر بعد با سرعت بیشتری نسبت به بعد پایین تر مرتعش می شود. در هر بعد بالاتر، واقعیتی روشن تر و چشم اندازی وسیع تر وجود دارد، و میزان بیشتری از دانستن. ما آزادی بیشتر، قدرتی بالاتر وموقعیت بیشتری برای خلق واقعیت را تجربه می کنیم. برای اینکه بُعد بالاتری در دسترس ما قرار بگیرد باید با آن هم طنین شویم. تغییر از یک سطح آگاهی به سطح بالاتر به معنی تثبیت شدن در آن است و ما دیگر به عقب بر نمی گردیم.


چطور می شود اینقدر سریع اتفاق بیفتد؟
شاید این سوال پیش بیاید که چطور چنین چیزی ممکن است؟ چطور دنیایی که در آن هستیم به یکجور مدینه فاضله تبدیل می شود ؟ هنوز تیرگی زیادی در سیاره هست – جنگ، نفرت ؛ پیشداوری و بی عدالتی .
پاسخ آن دو جنبه دارد :

اول : هزاران نفر دراین سیاره در حال حاضر بیداری قلبی را با سرعتی بی سابقه تجربه می کنند و هر چه زمان می گذرد، این بیداری سرعت بیشتری گرفته و فراگیر می شود.
دوم اینکه : همه روی این سیاره در این زمان ( آگاهانه و ناخودآگاه ) تصمیم نگرفته اند که وارد بعد پنجم شوند.
هر روحی که ورود به بعد پنجم را انتخاب کرده، مقدار کافی نور برای نگه داشتن سطوح بالاتر انرژی را جذب کرده است. خیلی ها در طی دو دهه آینده، ترک زمین را انتخاب خواهند کرد و به سوی تجربه های بعد سومی در بخش های دیگر این جهان خواهند رفت. آنها هنوز آموزه های بعد سوم را به پایان نرسانده اند.
آنهایی که تصمیم گرفته اند بمانند و با زمین تغییر کنند ، دچار تغییرات شدید و سریعی خواهند شد ، بدن و ذهن شان دچار تغییرات اساسی مورد نیاز برای ورود به آگاهی بالاتر و بعد پنجم خواهد شد.


زمان انتقال

 

 
 

 

ما اکنون آنطور که می گویند در«زمان انتقال» و یا « آخر زمان » هستیم. این زمانی است که مرگ از واقعیت بعد سوم را تجربه می کنیم ، در حالیکه همزمان به سوی چشم اندازهای ناشناخته بعد چهارم سفرمی کنیم. در واقع، ساختاری از واقعیت فرو ریخته و ساختار جدیدی ظاهر می شود. وقتی می خواهیم با واقعیت تازه منطبق شویم، سردرگمی بر وجود و اطرافمان حاکم می شود. در این زمان برای بسیاری از ما تغییرات اساسی در زندگی شروع می شود . هر چیزی که به تغییر ما برای ورود به بعد بالاتر کمک نمی کند باید رها شود. این موضوع می تواند شامل رابطه ها، شغل هایی که همیشه داشته ایم، نحوه زندگی سنتی و حس هویت قدیمی ما، باشد و یا هرگونه فکر منفی و محدود کننده و احساساتی که ما را در ارتعاش پایین نگه می دارند.
خوشبختانه ما اکنون برای عبور به یک بعد بالاتر کمک های زیادی داریم. موجوداتی از ابعاد بالاتر بیشترو بیشتربه یاری ما می آیند . و ما فقط باید از آنها بخواهیم .
ما همچنین می توانیم از جریان نور الهی که این روزها از ابعاد بالاتر به ما میرسد آگاه شویم. بنابراین رها کردن الگوهای قدیمی و احساسات منفی آسانتر و آسانتر می شود. اگر واقعا نیت رها کردن آنها را داشته باشیم. در حال حاضر تنها وسیله ما برای صعود به بعد پنجم گایا(روح زمین)است و ما باید با کار بر روی ایگو های خود و پاکسازی و پالایش درون به این فرایند کمک کنیم در پست بعدکامل تر به این موضوع میپردازیم. اینجا کلیک کنید (عصر طلایی آکواریوس 2 ورود زمین به بعد پنجم



 

 
 

 

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    42,544 بازدید

    12 نظر

    درج: 2 مهر 1399

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (12 مورد)

    خدا ازنور وجودی خویش دردرون نه تنها بشر بلکه تمامی کائنات دمیده پس هرآنچه راکه میبینید جایگاه خداست .و
    قتی خدادرون همه چیز هست پس یعنی تمام جهان خداست نمیشود اوراتعریف کرد پس تواگر شروع به خودشناسی ویا جهان شناسی کنی خداراشناختی خدایعنی خود آگاه. درضمن امام زمان هم دروغ نیست وپیدایش جهان مامرتبه ای نوری داریم نور مرتبه به مرتبه سرازیر شد وبوجود امد هستی پیامبران همان مرحله اول ریزش نور هستند .همه چیزازنوراست ونوربرنوراست.وعصر اکواریوس یادرستش اخرزمان عرض پاشش نور افزایش نورانیت وجود ابوالبشر است کتاب راز آفرینش اهل بیت ومطالعه کنید درمورد پرتوشناسی است درحقیقت این دانشمندان نبودن که دستگاه های نورشناسی نور سنجی یاهمان سونوگرافی ومامو.راف یهود راکشف کردن فلاسفه وعارفان بودن این دستگاهها هم باپرتو یاهمان نور کار میکنند نوررادریافت پردازش کتابش میکنند بااستفاده ازفلسفه نوراهل بیت اولین جرقه کاردرمانی آغاز شد دراینده ای نه چندان دور این دستگاهها هم دیگر کاربرد نخواهند داشت ومانیاز به نورانیت بیشتری خواهیم داشت ناگزیر درجستجوی منبع نور خواهیم گشت
    .
    1402/09/16 - 08:26
  • -1
    درود بر روح خفن شجاع و قدرت مند باهوش و اگاه عالی بود
    .
    1401/10/20 - 04:56
  • +1
    تازه وارد
    عاااالی عااااالی قند تو دلم آب شد با مطلبتون
    ::مهروماه::
    سلام
    ممنون از حسن توجه شما
    .
    1401/06/22 - 08:13
  • 0
    در پاسخ به این نظر دوست عزیزم راجع به این مطلب -----
    نقل قول: مهمان
    برای رشد معنوی فقط باید ازخداونددکمک بخواهیم نه نیروهای دیگه چون خود این عمل ضد نوره اما از همه ارواح پاک و چهارده معصوم وپیامبران میتونیم برای کمک بخوایم برامون دعا کنن جهت قرارگرفتن درمسیر الهی وتناسخ هم با کمال احترام مطلقا وجود نداره

    {نگران نباشید ،، احتمالا شما نگران این هستید یا از این میترسید که اعتقاداتتان را از دست بدهید ،، من هم زمانی همین ترس را داشتم و بهتر میتوانم شما را درک کنم ،، بهتر است این را هم بدانید که اعتقاداتی که در حال حاضر داریم و دارید با تغییر ها و نگرش ها و برداشت های متفاوت چندین نسل دورادور از پیامبران به ما رسیده اند . اگر خالص بخواهید ما فقط متن عربی قرآن و احادیث واقعی و نه جعلی ائمه را داریم که میتوانیم از آن ها استناد کنیم ،، بقیه کتاب ها از نسل های متفاوت آمده اند که با توجه به همین مطلب نابود شدنی اند و ( با گسترش اطلاعات ، آن ها برایمان ناقص و محدود میشوند) اما شما و ما هیچ وقت نمیتوانیم بگوییم فلان آیه از قرآن فقط یک یا دو منظور را داشته و همواره برداشت های شگفت انگیزی را میتوان از آن یک آیه انجام داد ،، در مورد احادیث هم اگر جعلی نباشند نه به اندازه قرآن ولی باز هم برداشت های متفاوتی را میشود کرد (به عبارتی هموراه به زبان ها و شکل های و قول این مطلب به بعد های مختلف مطلب را برای آگاه تر شدن و مطلع تر شدن میرساند)
    خلاصه اینکه از ، از دست دادن اعتقاداتتان نترسید شما اعتقادات نسل های خود و برداشت های پدران خود را از دست میدهید نه قرآن و اهل بیت را .(طبق آیه قرآن از آئین پدران خود پیروی نکنید {اینجا هم قرآن با همین مطلب مرتبط است})
    .
    1401/02/31 - 10:13
  • +7
    مهمان
    برای رشد معنوی فقط باید ازخداونددکمک بخواهیم نه نیروهای دیگه چون خود این عمل ضد نوره اما از همه ارواح پاک و چهارده معصوم وپیامبران میتونیم برای کمک بخوایم برامون دعا کنن جهت قرارگرفتن درمسیر الهی وتناسخ هم با کمال احترام مطلقا وجود نداره
    .
    1401/02/30 - 08:01
  • -9
    خیلی عالی بود خیلی ممنون
    .
    1401/02/13 - 13:27
  • +2
    سپاس سپاس سپاس
    .
    1400/12/29 - 22:37
  • +2
    برای دیدن راه عشق
    کافیست در اینستاگرام
    جمله : تشریح راه عشق
    را جستجو کنید
    و
    برای دیدن نبود عشق
    کافیست در اینستاگرام
    جمله : تشریح نبود عشق
    را جستجو کنید
    زنده باشید به مهر
    .
    1400/10/18 - 04:08
  • +5
    درود بر روح اعظم کائنات سپاس فراوان برای اطلاع رسانی و ایجاد آگاهی جمعی .
    .
    1400/06/23 - 00:50
  • +4
    سلام وقت بخیر
    لطف می‌کنید منبع مطلب رو اعلام کنید
    سپاس
    .
    1399/10/3 - 15:27
  • +16
    lightworker
    سلام و درود بر شما که با به اشتراک گذاری این مطلب سهم خودتون رو در بالا رفتن آگاهی جمعی ادا می کنید.
    در عشق باشید
    .
    1399/09/28 - 10:57
  • +22
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir