11 دلیل مهم و قوی برای تسلیم نشدن

0
11 دلیل مهم و قوی برای تسلیم نشدن
افراد موفق و قوی ویژگی هایی دارند که باعث می شود آن ها در برابر سختی ها و مشکلات زندگی تسلیم نشوند، همچنین 11 دلیل مهم برای تسلیم نشدن آن ها وجود دارد.


بسیاری از ما الگوهایی را در زندگی داریم و شیفته افراد قوی خواهیم شد که در برابر مشکلات استقامت و ایستادگی می کنند و برای بهبود زندگی خود تلاش کرده و هرگز در برابر مشکلات تسلیم نمی شوند. این افراد که محبوب همه هستند، ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی دارند که موجب تمایز آنها با سایرین می شود. اگر شما هم دوست دارید، فردی قوی باشید و در برابر مشکلات به راحتی سر خم نکنید، این بخش از مطالب انگیزشی را مطالعه کنید و با ویژگی های افراد موفق و قوی آشنا شوید.


تنها مرگ چاره ندارد

در زندگی فقط یک قطعیت وجود دارد و آن مرگ است و تا زمانی که زنده اید هیچ بهانه ای برای گفتن اینکه نمی توانید وجود ندارد. اگر اینطور فکر کنید، می توانید هر کاری انجام دهید و همه چیز ممکن می شود. ممکن است توصیه ای کلیشه ای به نظر برسد، اما نکته بسیار مهمی است زیرا به شما یادآوری می کند که هر ثانیه ای که مردد و مضطرب هستید یا بیش از حد فکر می کنید به واقعیت اجتناب ناپذیر و در عین حال تنها قطعی زندگی، یعنی مرگ نزدیک می شوید.

برخی ممکن است بگویند این یک روش بیمارگونه برای فکر کردن است، اما اینطور نیست زیرا مرگ بزرگترین انگیزه زندگی است. درک اینکه فرصت محدود است همیشه ما را مورد توجه قرار می دهد و کمک می کند تا اولویت های خود را بشناسیم زیرا اکثر مشکلات زندگی در مقایسه با مرگ کوچک به نظر می رسند.


به رویاها اعتقاد دارید

به رویاها اعتقاد داشته باشید زیرا شما و رویاهایتان ارزش زیادی دارید. زود تسلیم نشوید و اجازه ندهید کسی شما را پایین بیاورد. اهداف ارزش پیگیری دارند و هر رویای داشته باشید، می توانید آن رویا را به حقیقت برسانید پس رویاهایتان را دنبال کنید، آنها راه را به شما نشان خواهند داد.

هر آنچه نیاز است را دارید

هر آنچه برای رسیدن به هدف خود نیاز دارید از قبل درون شماست. شما و شخصی که در زندگی از شما انتظار می رود یا شخصی که الگوی شماست از نظر ژنتیکی 99.99٪ یکسان هستید! این ممکن است برای شما تعجب آور باشد اما واقعیت این است افرادی که موفق هستند تفاوت زیادی با شما ندارند پس دست از بهانه گیری بردارید!

به خاطر توانایی های خدادادی خود شکرگزار باشید و برای موفقیت تلاش کنید زیرا برای ادامه کار تمام ابزارهای درون خود را دارید. فکر می کنید ذهن های بزرگ هرگز با اضطراب یا مشکل روبرو نبودند؟


نمی خواهید پشیمان شوید

حسرت بدترین چیزی است که یک فرد می تواند احساس کند بنابراین هرگز حسرت دیگران را نخورید و خود را در چنین وضعیتی قرار ندهید و همه تلاشتان را انجام دهید. اینگونه همیشه از تسلیم نشدن و استقامت و پشت سر گذاشتن مشکلات خوشحال خواهید بود و به خود افتخار خواهید کرد.

از موفقیت احساس خوبی دارید

در این دنیا هیچ احساسی بهتر از این نیست که بدانید با مانعی روبرو شده اید و تنها با قاطعیت بر آن غلبه کرده و موفق شده اید. وقتی پایین هستید و احساس تسلیم شدن می کنید، طعم شیرین پیروزی را تصور و تجسم کنید. با تصور پیروزی میل، اشتیاق، عطش برای چشیدن طعم شیرین پیروزی را دارید پس تصور پیروزی می تواند برای شما انگیزه و الهام بخش باشد پس هرگز تسلیم نشوید و به هدف خود ادامه دهید.


قوی هستید

شما قدرت انجام هر کاری را که می خواهید، بدون توجه به عقب نشینی ها دارید. تنها راهی که می توانید موفق شوید این است که ابتدا در ذهن خود برنده شوید. مثلا اگر به خود بگویید و باور داشته باشید که کاملاً نمی توانید یک ماراتن 50 کیلومتری را اجرا کنید، می توانم این اطمینان را به شما بدهم که دیگر هرگز نمی توانید 50 کیلومتر را بدوید. قدرت از درون ناشی می شود و نه از عضلات بزرگ یا از طریق تمرین در ورزشگاه.

می دانید بدتر از این هم وجود دارد

وضعیت می تواند بسیار بدتر باشد و شما باید سپاسگزار باشید که قادر به مقابله با آنچه که روبرو هستید زیرا افرادی در آنجا هستند که مشکلات بسیار بزرگتری دارند.

واقعیت این است که مشکلات شما، هر چقدر هم که شدید به نظر برسند، از نظر تاریخی در مقایسه با مشکلات انسان هایی که قبل از شما زندگی می کردند، بسیار ناچیز و پیش پا افتاده اند. به عنوان مثال شاید به شدت استرس دارید و هر شب احساس اضطراب می کنید اما مطمئناً افرادی بدتر از شما هم وجود دارند. این دیدگاه از آن جهت مهم است که به شکرگزاری در قلب فرد کمک می کند و قلبی که پر از سپاس باشد، هرگز فضای کافی برای ترس و اضطراب را نخواهد داشت.


سزاوار خوشبختی و موفقیت هستید

همه از جمله شما سزاوار خوشبختی و موفقیت هستید، پس نباید اجازه دهید، موانع کوچک شما را از رسیدن به خوشبختی بازدارد. نگاه خود را به هدف و مقصد معطوف کنید زیرا این همان چیزی است که شما را خوشبخت می کند.

الهام بخش دیگران هستید

بزرگترین الگوی شما کیست؟ زندگی او را تصور کنید. آیا فکر می کنید که زندگی الگوی شما کاملاً منظم است و او دغدغه ای ندارد... اگر اینطور فکر می کنید، افکار شما غلط است و شما فقط ظاهر ماجرا را می بینید چون شخصی که الگوی خود می نامید ممکن است تحت فشار و اضطراب باشد.

به این فکر کنید ممکن است کسانی نیز شما را الگو قرار داده باشند، بنابراین، وقتی می خواهید تسلیم شوید به یاد بیاورید کسانی که به شما نگاه می کنند و شما را الگوی خود قرار داده اند، ممکن است احساس ضعف کنند، پس باید ادامه دهید زیرا اینگونه به آنها می آموزید که چگونه در هنگام آزمایش با مشکلات زندگی واکنش مناسب نشان دهند و الهام بخش دیگران باشند. سخت کوشی و فداکاری شما می تواند جرقه ای باشد که برای روشن شدن رویاهای اطرافیان مورد نیاز است.


شکست را طبیعی می دانید

بدون شکست رسیدن به موفقیت غیرممکن است، بنابراین اجازه ندهید چیزی مانع شما شود. شکست یک روند طبیعی در زندگی است و پایان کار نیست، بلکه جریانی است که قبل از اینکه سرانجام به مقصد برسد، مسیر را تغییر می دهد.

امروز فرد موفقی وجود ندارد که طعم شکست را در زندگی نچشیده باشد پس به شکست به عنوان یک ماده ضروری موفقیت فکر کنید. به عنوان مثال، نمک بخش اساسی بیشتر غذاهاست. اگر جداگانه به آن نگاه کنید، ممکن است ضروری به نظر نرسد اما اگر کلی به آن نگاه کنید متوجه می شوید مقدار کمی نمک طعم غذا را تقویت می کند.

واقع بین هستید

احتمال تسلط بر کاری که اولین بار انجام می دهید تقریباً وجود ندارد و یادگیری همه چیز به زمان نیاز دارد.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    741 بازدید

    0 نظر

    درج: 21 فروردین 1401

    توسط: u-143390
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir