پشتکار موفقیت را تضمین می‌کند!

0
پشتکار موفقیت را تضمین می‌کند!
اغلب افراد آرزو دارند زندگی خود را در یک چشم بر هم زدن تغییر بدهند ، مثلا آرزو دارند در یک قرعه کشی برنده شوند و عده ای نیز نقشه های سریع و کوتاه مدت برای رسیدن به موفقیت می کشند که پس از مدتی متوجه می شوند موفقیت مسیر میان بر ندارد و دلسرد می شوند و دست از کار می کشند.
اگر به زندگی قهرمانان ورزشی ، علمی ، اقتصادی و سیاسی توجه کنیم موفقیت در اهدافشان را بعد از سال ها تلاش پیوسته و با پشتکار عالی بدست آمورده اند و در طول مسیر موفقیت تسلیم یاس و نامیدی نشده اند.
اگر تمایل دارید در درس و تحصیل موفق شوید وقت را تلف نکنید و گام نخست را در جهت هدفتان بردارید. تصور نکنید در گام اول بدون هیچ تلاش و پشتکاری به نتیجه مطلوب دست پیدا می کنید.فراموش نکنید هنگامی به نتایج دلخواه دست پیدا می کنید که بطور مداوم و پیوسته در جهت هدفتان گام بردارید.هنگامی که شما کاری را آغاز می کید به تدریج شور و اشتیاق لازم برای انجام آن کار درون شما پدیدار می شود.
هرگز تصور نکنید برای اینکه در درس موفق باشید باید ابتدا به آن علاقمند شوید ، درس خواندن را شروع کنید شور و شوق لازم جهت یادگیری خود بخود در شما پدیدار می شود.
شاید بتوان این طور گفت که پشتکار شما کلید رسیدن به موفقیت شما محسوب می شود. هر هدفی دارای سختی های خاص خود می باشد. ممکن است در مسیر رسیدن به هدفتان بارها خسته و ناامید شوید و حتی بارها شکست های سختی را متحمل شوید. اما آنچه اهمیت دارد این است که درست در همین لحظه که سختی ها و ناملایمات مسیر تمام تلاش خود را می‌کنند که شما را از رسیدن به هدف منصرف کنند، شما پایداری کنید و با استقامت خود ثابت کنید که برای رسیدن به هدف مصمم هستید.
برای رسیدن به اهدافتان برنامه ریزی کنید. یکی از بهترین نکاتی که می‌تواند در مسیر رسیدن به موفقیت پشتکار شما را افزایش دهد و به شما کمک کند، این است که برنامه ریزی درستی داشته باشید. بدانید که در کجای مسیر ممکن است کدام مشکلات و سختی ها برای شما ایجاد شود. اهدافتان را تحلیل کنید تا موانع و مشکلات را به درستی بشناسید و بتوانید برای عبور از آنها تصمیمات درستی را اتخاذ کنید از سوی دیگر سعی کنید انگیزه دهنده هایی را انتخاب نمایید که همیشه برای شما محرک قوی باشند. در غیر این صورت بعد از مدتی دیگر نمی توانند انرژی لازم را برای ادامه مسیر در وجود شما ایجاد کنند.
پشتکار داشتن و مایوس نشدن کلید موفقیت است .
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    536 بازدید

    0 نظر

    درج: 21 آذر 1400

    توسط: u-120852
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir