برگزاری دوره‌های آموزشی معلمان مدارس غیردولتی

0
رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و مشارکتهای مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: دوره‌های آموزشی معلمان مدارس غیردولتی با همکاری دانشگاه فرهنگیان انجام می شود.

به گزارش ایسنا، مرضیه گرد درمراسم افتتاح اولین مرکز آموزش نیروی انسانی معلمان مدارس غیر دولتی کشور در شیراز اظهارکرد: این مرکز به عنوان یک الگو برای سراسر کشور ، می تواند نقش موثری در زمینه آموزش ، توانمند سازی و به روز آوری اطلاعات معلمان مدارس غیر دولتی داشته باشد.

وی افزود: یکی از دغدغه های حوزه مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی این بوده که موسسان مدارس غیر دولتی بتوانند نسبت به آموزش معلمان خود بر اساس یک برنامه مدون اقدام کنند .

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی ومشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش افزود: در همین راستا با همکاری دانشگاه فرهنگیان و حوزه منابع انسانی استان ها و زیر نظر اداره مشارکت های مردمی و همکاری موسسان ، معلمان مراکز غیر دولتی امکان حضور در دوره های آموزشی مورد نیاز خود در مقاطع تحصیلی مختلف را دارند.

گرد با اشاره به امکانات این مرکز در زمینه اسکان و همچنین امکان راه اندازی آموزش های غیر حضوری گفت: با بهره گیری از شیوه های آموزشی راه دور و غیر حضوری و با راه اندازی دوره های کوتاه مدت ابتدا در سطح استان و سپس سایر استان های همجوار،  نیز امکان استفاده از خدمات آموزشی این مرکز در دسترس خواهد بود.

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی ومشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تنوع آموزشی موجود در این مرکز و لزوم ایجاد امکان فراگیری برای همه نیروها گفت: همه افراد شاغل در مراکز غیر دولتی ، اعم از معلمان، کارکنان و موسسان مدارس غیر دولتی امکان بهره مندی از دوره های آموزشی این مرکز را دارند.

براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، گرد خاطرنشان کرد: تاسیس اینگونه مراکز علاوه بر استان فارس، در استان تهران و برخی استان های دیگر نیز در حال اجراست، که مرکز آموزشی استان فارس با توجه به استفاده از شیوه ای نوین برای آموزش کارکنان و معلمان مدارس غیر دولتی ، می تواند الگوی مناسبی برای سایر استان ها باشد.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,520 بازدید

    0 نظر

    درج: 9 آذر 1395

    توسط: goljah
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir