بهترین و بدترین مدارس تهران «غیردولتی‌ها» هستند

0
 رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به انجام تحلیل نمرات امتحانات نهایی دانش‌آموزان گفت: بر اساس تحلیل نمرات، در برخی مناطق، «مدارس دولتی» و در بعضی مناطق هم «مدارس غیردولتی» نمرات مطلوبی در امتحانات نهایی داشتند.

عبدالرسول عمادی، رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آیا وضعیت نمرات امتحان نهایی دانش آموزان مدارس دولتی نسبت به غیردولتی متفاوت است؟»، اظهار داشت: نتایج امتحانات نهایی دانش آموزان در سال گذشته تحلیل شد که بر اساس دانش آموز، مناطق و دروس متفاوت بود.

وی افزود: بر اساس تحلیل نمرات، در برخی مناطق مدارس دولتی و در برخی مناطق مدارس غیردولتی نمرات مطلوبی در امتحانات نهایی داشتند.

عمادی گفت: در مدارس غیردولتی و در مراکز استان ها و شهرهای برخوردار، نمرات امتحان نهایی خوبی نسبت به مدارس دولتی داشتیم، اما در مناطق کم برخوردار و شهرستان ها، نمرات امتحان نهایی دانش آموزان مدارس دولتی نسبت به مدارس غیردولتی بهتر بود.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش افرود: این موضوع نشان دهنده این است که توسعه مدارس غیردولتی در مناطق محروم نتیجه مطلوبی به همراه نداشته است.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا میانگین نمرات امتحان نهایی دانش آموزان مدارس غیردولتی استخراج شده است؟» گفت: میانگین نمرات امتحان نهایی در مدارس دولتی و غیردولتی متفاوت است و نمی توان گفت که برآورد چگونه است.

عمادی افزود: برای این موضوع می توانیم منطقه به منطقه تحلیل نمرات را بر اساس مدارس دولتی و غیردولتی اعلام کنیم؛ وضعیت نمرات امتحان نهایی دانش آموزان مدارس غیردولتی تهران نسبت به مدارس دولتی بهتر است.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بهترین مدارس تهران غیردولتی و بدترین مدارس تهران هم غیردولتی ها هستند، تصریح کرد: علت این موضوع، تعداد زیاد مدارس غیردولتی است که برخی از این مدارس، استانداردهای بالایی دارند و برخی استانداردهای پایینی دارند.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,896 بازدید

    0 نظر

    درج: 10 تیر 1394

    توسط: farahani
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir