قاسم احمدی لاشکی در گفتوگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب افزود: با توجه به تغییراتی که در کتب درسی اعمال شده است کمیسیون آموزش این موضوع را در جلسه خود مورد رسیدگی قرار خواهد داد.
وی افزود: سال گذشته در پایه ششم یک سری تغییراتی به ویژه در درس ریاضی اعمال شده بود که به لحاظ حجم و محتوا تناسب نداشت و فشار مضاعفی را به دانشآموزان وارد میکرد. بنابراین معتقدیم باید ترتیبی اتخاذ شود که به دانشآموزان فشار کمتری وارد شود. البته این مسأله پیگیری و اجرایی هم شد.
این عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس، خاطرنشان کرد: باید محتوای کتب درسی با توجه به شرایط زمانی و همینطور فضای کشور و جامعه تغییر پیدا کند.
ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون: