والدین در صورت بروز مشکل در سامانه پادا حضوری ثبت‌نام کنند

0
والدین در صورت بروز مشکل در سامانه پادا حضوری ثبت‌نام کنند
رضوان حکیم زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا افزود: سیاست آموزش و پرورش ثبت نام حداکثری در مدارس است، هیچ دانش‌آموزی نباید به دلیل مشکلات سامانه از ثبت نام جا بماند.
وی ادامه داد: اگر در فرایند ثبت‌نام مشکلی ایجاد شد، امکان مراجعه به مدارس وجود دارد. چنانچه برخی والدین نتوانستند از امکانات سامانه پادا استفاده کنند یا با مشکلات زیرساخت فناوری روبرو شدند ثبت نام فرزندان خود را به صورت حضوری در مدارس انجام دهند.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره ثبت نام دانش آموزان هم گفت: ثبت نام با توجه به تمهیدات اندیشده شده، در حال انجام است و بیشتر دانش آموزان در ورودی پایه اول و میان پایه ثبت نام شده اند.
حکیم زاده یادآور شد: با توجه به هماهنگی با سازمان آموزش و پرورش استثنایی، درصد بسیاری از سنجش کلاس اولی‌ها انجام شده است.
به گزارش ایرنا، سیدجواد حسینی رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی پیش از این درمورد سنجش سلامت نوآموزان گفت: تاکنون یک میلیون و ۲۹۲ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان معادل حدود ۹۷ درصد در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوبت‌گیری کرده‌اند که از این تعداد یک میلیون و ۱۱۱ هزار نفر معادل با ۸۱ درصد ارزیابی شده‌اند.
مشکلات سامانه سیدا برطرف شد
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش همچنین درخصوص ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی گفت: مشکلاتی در سامانه سیدا (سامانه یکپارچه دانش آموزی) برای ثبت‌نام این نوآموزان وجود داشت که این مشکلات از هفته گذشته برطرف شده و آنها نیز می توانند ثبت نام کنند.
حکیم زاده افزود: در حال حاضر تمرکز ثبت نام روی پیش‌دبستانی‌ها است، چراکه بیشتر کلاس اولی‌ها سنجش سلامت نوآموزان را انجام داده اند.
وی با بیان اینکه امور ثبت نام به خوبی انجام می‌شود و مشکلی نسبت به سال گذشته وجود ندارد، خاطرنشان کرد: ثبت نام دانش آموزان کلاس اولی به صورت حضوری است، البته آنها هم می‌توانستند پیش ثبت‌نام را  در سامانه پادا انجام دهند.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: ثبت‌نام سایر پایه‌های تحصیلی از درگاه پادا در سامانه سیدا انجام می‌شود و برای میان پایه‌ها به صورت اتوماتیک در سیستم ارتقا پیدا می کند، به جز در مواردی که دانش‌آموزی قصد تغییر مدرسه داشته باشد که مستلزم این است که پیگری‌هایی در این خصوص انجام دهد.
به گزارش ایرنا،  ثبت نام اولیه پایه اول ابتدایی از اول خردادماه به صورت حضوری در حال انجام است که پس از مراجعه دانش آموزان به پایگاه های سنجش در بدو ورود، ثبت نام آنها قطعی خواهد شد.
سایر دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی هم با مراجعه به نشانی اینترنتی pada.medu.ir می‌توانند فرایند ثبت‌نام را پیگیری کنند.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    633 بازدید

    0 نظر

    درج: 15 شهریور 1400

    توسط: u-120852
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir