فیسکر، شرکت سازنده فیسکر کارما، بالاخره در سال ۲۰۱۳ ورشکست شد اما این خودرو همچنان زندگی خود را در نام دیگری ادامه داد. VLF destino خودرویی بود که بر پایه فیسکر کارما تولید شده بود و تنها در سیستم انتقال قدرت آن از یک پیشرانه ۸ سیلندری مربوط به کوروت ZR-1 استفاده شد. حال این خودرو دوباره به عنوان یک خودروی هیبرید، و با نامی جدید، تولید خواهد شد.
به ادعای کارما (شرکت تولید کننده این خودرو)، این خودرو در منطقهای در جنوب کالیفرنیا ساخته شده است. جایی که طراح اصلی آن، هنریک فیسکر، نزدیک به یک دهه پیش با طراحی این خودرو شرکت خودروسازی فیسکر را تاسیس کرد. کارما، برخلاف فیسکر، شرکت مستقلی نیست که برای ادامه حیات خود تنها از وامهای دولتی بهرهبرداری کند. این شرکت که از بقایای فیسکر تشکیل شده، توسط قطعهساز بزرگ چینی، وانژیانگ خریداری شده است. وانژیانگ همان شرکتی است که صنایع باتریسازی A123 Systems که فیسکر باتریهای خود را از آن خریداری میکرد، تصاحب کرد و باعث توقف تولید فیسکر کارما شد.
به ادعای کارما (شرکت تولید کننده این خودرو)، این خودرو در
محصول (نه چندان) جدید شرکت کارما، یعنی رورو، برای اولین بار در ماه سپتامبر با قیمت حدودی ۱۰۰ هزار دلار به بازار عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعات دقیقی از محدوده حرکت و یا مشخصات داخلی این خودرو منتشر نشده است. تنها نکتهای که جلب توجه میکند این است که شرکت کارما، آرم استفاده شده در کاپوت جلوی تمام خودروهای تولیدی خود را توسط یک هنرمند و با استفاده از دست طراحی میکند که حس خاصبودن را به خودرو خواهد بخشید.