مک لارن 570GT را معرفی کرد

0
مک لارن 570GT را معرفی کرد
سوپراسپرت زیبای570GT آخرین خودرویی است که تحت بهبود‌های بخش عملیات ویژه‌ی مک‌لارن (MSO‌) قرار گرفته است. این بخش خاص از مک‌لارن به ارتقای قابل توجه محصولات این شرکت شهرت دارد.

MSO از خروجی اگزوز تیتانیومی پیشرفته‌ای استفاده کرده که ۳۰ درصد سبک‌تر از نمونه‌ی فولاد ضدزنگ استاندارد به کار رفته در خودرو است و صدای جذاب‌تری دارد.

طبق گفته‌های مک‌لارن، بخش عملیات ویژه‌ی این شرکت از تجربیات بدست آمده در ارتقای 675LT استفاده کرده تا صدای رسا‌تر و جذاب‌تری در 570GT تولید کند. پوشش تیتانیوم نیترید طلایی رنگ به کار رفته در سیستم اگزوز این این خودرو، در اثر حرارت به رنگ آبی تبدیل می‌شود که جلوه‌ی ظاهری فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کند.

 
 
 
بخش عملیات ویژه‌ی مک‌لارن از رنک سفید صدفی برای بدنه‌ی خودرو استفاده کرده که در کنار رنگ مشکی پیانو رینگ‌ها، رکاب‌های جانبی، دیفیوزر عقب، سپر جلو و ورودی‌ هوای جانبی خودرو، جذابیت بالایی را برای بینندگان به همراه دارد.

 
 
 
مک‌لارن 570GT بخش عملیات ویژه‌ی این شرکت، از سقف الکتروکرومیک نیز بهره می‌برد که در حال توسعه برای استفاده در نمونه‌ی استاندارد این خودرو است. این تکنولوژی در طول روز از ورود شدید نور خورشید به خودرو جلوگیری می‌کند در حالی که در شب همانند شیشه آسمان را برای سرنشینان به نمایش می‌گذارد. البته سرنشینان می‌توانند به صورت دستی درجه‌ی شفافیت این سقف پیشرفته را از ۵ درجه‌ی شفافیت مختلف از شفاف کامل تا تیره، تنظیم کنند.

مک‌لارن در بخش کابین خودرو نیز تغییرات گسترده‌ای اعمال کرده است. چرم باکیفیت، سیستم صوتی با ۱۲ عدد اسپیکر از برند Bowers and Wilkins و استفاده گسترده از فیبرکربن شفاف، نمای بسیار زیبایی به این خودرو داده است. پل مکنزی مدیر بخش عملیات ویژه‌ی مک‌لارن در خصوص معرفی 570GT‌ گفت:

این دومین سالی است که مک‌لارن از رویداد Pebble Beach برای معرفی محصولات بخش MSO استفاده می‌کند. ما با 570GT توانایی خود را در مهندسی و سفارشی‌سازی خودرو‌های اسپرت خود نشان دادیم. سقف الکتروکرومیک این خودرو یکی از پیشرفته‌ترین نمونه‌های موجود در جهان است که به خوبی نیاز مشتریان خاص ما را تامین می‌کند.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,796 بازدید

    0 نظر

    درج: 2 شهریور 1395

    توسط: najafi
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir