مرسدس میباخ 6 معرفی شد

0
مرسدس میباخ 6 معرفی شد
توسعه‌ی خودرو‌های عظیم امری بسیار دشوار است زیرا عموما تولید‌کنندگان موفق به ارایه‌ی طراحی نهایی جذابی نمی‌شوند. اما مرسدس بنز با خودروی مفهومی میباخ ۶ توانایی خود را در این زمینه به رخ رقبا کشیده است. این خودرو از طراحی بی‌نظیری بهره می‌برد و ظاهر تهاجمی آن نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب خواهد کرد.
دماغه‌ی کشیده در کنار بخش انتهایی کوتاه این خودرو یادآور مرسدس AMG GT و چراغ‌های باریک جلو و عقب نیز شباهت زیادی به خودرو‌ی مفهومی ویژن گرن توریسمو دارد. جلوپنجره‌ی این خودرو نیز همانند AMG GT R از خطوط عمودی تشکیل شده  که بر اساس گفته‌ی مرسدس بنز از طرح کت و شلوار‌های لوکس الهام گرفته شده است. مرسدس بنز همچنین از رینگ‌های ۲۴ اینچی با پوشش‌های شفاف بهره برده است که علاوه بر زیبایی، بهبود آيرودینامیکی خودرو را نیز به همراه دارد. درب‌های این خودرو نیز از نوع گالوینگ هستند.
در بخش قوای حرکتی، میباخ ۶ از چهار موتور الکتریکی با توان کل ۷۳۸ اسب بخار بهره می‌برد که بدین ترتیب این خودرو برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت به تنها ۴ ثانیه زمان احتیاج خواهد داشت. بسته‌ی باتری ۸۰ کیلووات ساعتی نیز برای طی مسافت ۳۲۲ کیلومتر کافی خواهد بود. این خودرو همچنین از فناوری شارژ سریع نیز بهره می‌برد که به آن قابلیت شارژ کافی باتری برای طی مسیر ۱۰۰ کیلومتر را تنها در ۵ دقیقه می‌دهد. میباخ ۶ از شارژر‌های بیسیم و معمولی پشتیبانی می‌کند. اگر آمار و ارقام اعلامی مرسدس بنز صحت داشته باشد، میباخ ۶ یکی از توانمندترین خودرو‌های الکتریکی بازار خواهد بود.
 
 
 
هنوز مرسدس بنز هیچ برنامه‌ای برای تولید و عرضه‌ی این خودرو را ندارد. حتی برای برند سوپر لوکسی مانند میباخ، تولید خودروی میباخ ۶ دور از ذهن به نظر می‌رسد. البته پیش‌تر و زمانی که میباخ به صورت مستقل فعالیت می‌کرد و زیر پرچم مرسدس بنز قرار نداشت، این شرکت کوپه‌ی فوق‌العاده‌‌ی اگسلرو رو تولید و عرضه کرد. امیدواریم مرسدس بنز نیز همانند میباخ دست به تولید کوپه‌ی زیبای میباخ ۶ بزند.
مرسدس میباخ ۶ در مراسم Pebble Beach در معرض نمایش عموم قرار می‌گیرد.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    3,174 بازدید

    0 نظر

    درج: 30 مرداد 1395

    توسط: najafi
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir