رونمایی لنوو از یک دستگاه مفهومی انعطاف‌پذیر

0
رونمایی لنوو از یک دستگاه مفهومی انعطاف‌پذیر
با وجود نمایشگر انعطاف‌پذیر، از این دستگاه می‌توان به‌عنوان یک گوشی هوشمند یا ساعت هوشمند استفاده کرد.

لنوو در نمایشگاه MWC ۲۰۲۴، گوشی هوشمند مفهومی Motorola Adaptive Display را به نمایش گذاشت و رویکرد نوآورانه خود را با فناوری صفحه‌نمایش انعطاف پذیر نشان داد. این دستگاه مفهومی که ابتدا در اکتبر ۲۰۲۳ معرفی شده بود، اکنون به صورت عمومی و همراه با ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فرد خود نمایش داده شده است.

این دستگاه دارای یک نمایشگر FHD+ pOLED است که می‌توان آن را خم کرد و براساس نیاز خود، آن را به اشکال مختلفی درآورد. در طول چند سال گذشته شاهد نمایشگر‌ها و فناوری‌های مکانیکی قابل‌توجهی در دستگاه‌های تاشو و رول‌شونده بوده‌ایم و این فناوری نمونه پیشرفته دیگری از آن‌ها محسوب می‌شود.

یکی از ویژگی‌های برجسته این طرح مفهومی، توانایی آن برای انطباق با سناریو‌های مختلف است. به بیان ساده‌تر، این فناوری را علاوه بر یک گوشی تاشو، می‌توان به دور مچ دست خود بست تا از آن به‌عنوان یک دستگاه شبیه به ساعت هوشمند استفاده کرد.

علاوه بر این، می‌توان آن را در حالت‌های مختلف ایستاده قرار داد که این امر باعث انعطاف‌پذیری بیشتر آن در حین استفاده می‌شود. زمانی که نمایشگر ۶.۹ اینچی این فناوری به‌صورت صاف قرار گرفته باشد، یک تجربه اندرویدی کامل را ارائه می‌کند و در حالت عمودی، به یک نمایشگر ۴.۶ اینچی فشرده‌تر تبدیل می‌شود.

همچنین این فناوری به‌گونه‌ای ساخته شده است که براساس شکل و جهت آن، تنظیمات متفاوتی را شامل می‌شود. به‌عنوان مثال، هنگامی که از آن به‌عنوان یک ساعت هوشمند استفاده شود، رابط دستگاه به‌طور خودکار به طرح ساعت هوشمند تغییر پیدا می‌کند و این امر تجربه کاربر برای استفاده از این فناوری روی مچ دست خود را بهینه می‌کند. با این وجود، از Motorola Adaptive Display می‌توان در زمینه‌های مختلفی استفاده کرد.

این طرح مفهومی دارای مجموعه‌ای از باتری‌های کوچک است که در عناصر قاب آن چیده شده‌اند و به مکانیزم لولا متصل شده‌اند. این باتری‌ها که البته جزئیات مربوط به ظرفیت کل آن‌ها نامشخص است، انعطاف‌پذیری دستگاه را ممکن می‌کند.

در نهایت، لنوو ادعا کرده که این فناوری هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارد و برای تولید انبوه آماده نیست؛ بنابراین اگر لنوو قصد داشته باشد چنین محصولی را به بازار عرضه کند، احتمالا این امر چندین سال طول خواهد کشید.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    153 بازدید

    0 نظر

    درج: 12 اسفند 1402

    توسط: u-143390
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir