پرتاپ نخستین فضا پیمای مسافربری خصوصی آمریکا

0
پرتاپ نخستین فضا پیمای مسافربری خصوصی آمریکا

ایالات متحده توانایی پرتاب شاتل های فضایی را دوباره بدست آورده است ، یک بار که از سالگرد شاتل فضایی خود شکست خورده است. فضانوردان ناسا برای اولین بار در تاریخ یک شرکت خصوصی به نام Elon Musk SpaceX بخشی از ایستگاه فضایی بین المللی بوده اند ، موفقیتی که همیشه به عنوان آغاز دوره جدیدی در جهان جشن گرفته می شود.

اکتشافات فضایی. مگر اینکه اولی عمداً مطابق با هوا اجساد را در اختیار داشته باشد ، اکنون انقباض بزرگی در پرتاب موشک Falcon 9 نیست ، که در کنار رسانه ای قرار می گیرد که در اتاق مرکزی کندی مورد تشویق قرار می گیرد. تنها کاری که باید انجام دهید پرواز با مقصدهای 19 ساعته است.

جیم بریدنستین ، مدیر ناسا ، دقایقی پس از پرواز ، که در ساعت 9:22 بعد از ظهر PDT اتفاق افتاد ، گفت: "من اعتراف می کنم که نفس راحتی کشیده ام ، اما جشن نمی گیرم تا وقتی که دوغ و باب به خانه برگردند." موشک به آرامی به آسمان بلند شد ، و مانند بازدم قبل از کپسول Crew Dragon که در آن رابرت بهنکن و داگلاس هرلی در حال سفر هستند ، در ابرها ناپدید شد و با موفقیت جدا شد از موشک تقویت کننده ، که اندکی پس از آن بدون هیچ حادثه ای روی سکویی بیش از اقیانوس اطلس فرود آمد.

 

 
 

 

برای بسیاری از آمریکایی ها لحظه آشتی با وعده ایالات متحده بود ، کشوری که نیمی از قرن پیش مسابقه فضایی را رهبری کرد و مرزی نامفهوم برای علم و گرسنگی انسان برای دانش را گشود. استراحت مختصری از اعتراضات نژادی که کشور و رنجهای ناشی از همه گیری ویروس کرونا را فرا گرفته است.

تاریخ همچنین برای ماسک ، چشم انداز آفریقای جنوبی که قبل از اینکه بخشی از ثروت خود را به خواب دیدن فضا اختصاص دهد ، جایگاه ویژه ای را برای خود اختصاص خواهد داد. ناسا در سال 2014 اسپانس ایکس را برای انتقال فضانوردان خود که برای سفر به ایستگاه بین المللی مجبور بودند به صنعت هوافضای روسیه متکی شوند ، سپرده گذاری کرد. ماسک نه تنها دیگر میلیاردرهای موجود در کشتی را شکست نداده است. تجارت فضایی ، مانند جف بزوس یا ریچارد برانسون ، بلکه یک شرکت چند ملیتی به قدرت و پیشکسوت بوئینگ ، دومین شرکتی است که توسط ناسا برای بازگشت به فضا تأمین مالی شده است. تاکنون فقط سه کشور موفق شده اند هواپیماهای خود را وارد مدار کنند: ایالات متحده ، روسیه و چین.

 

 
 

 

هم دونالد ترامپ و هم مایك پنس معاون وی ، در مراسم راه اندازی در محل شركت كردند. رهبر آمریکایی گفت: "این باورنکردنی است ، قدرت ، فناوری". "این یک تصویر زیبا بود." ترامپ که برای حفظ امنیت در فضا یک نیروی فضایی را به راه انداخته است ، هدف خود را برای بازگشت به ماه تا سال 2024 تعیین کرده است.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    602 بازدید

    0 نظر

    درج: 18 آبان 1399

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir