برج 99 طبقه ای دومینو در دبی

0
برج 99 طبقه ای دومینو در دبی
دومینو به عنوان یک مقصد نیمه شهری و تفریحی چند وجهی تصور شد ، برنامه ریزی شده برای ایجاد تجارب متمایز در طول روز ، هفته و فصول و همزمان با مفهوم برق(Electrodom) در میدان کار می کند. لنگر انداختن این 410،000 مترمربع توسعه یکپارچه در یک جزیره 12.5 هکتاری ساخته شده توسط بشر ، ویژگی برجسته طراحی مارپیچ را تقویت می کند ، که به ارتفاعات بیش از 500 متر می رسد.
این پروژه شامل یک عرشه مشاهده با عملکردهای برتر ، یک هتل 6 ستاره ، یک هتل 5 ستاره ، یک برنامه آپارتمان خدماتی ، دو اقامتگاه مارک دار ، یک برنامه خرده فروشی 70،000 متر مربع ، یک مرکز فرهنگی و کنفرانس ، یک میدان رویداد است. همه توسط ناوگان عملکردهای جانبی پشتیبانی می شوند که پروژه را کاملاً یکپارچه تجربه می کنند ، از میدان ورودی ساحل گرفته تا خود جزیره.

 99 برج بلند ویتنام و نه کمتر دبی به نظر می رسد
Ha Long در شرف داشتن یک برج دومینو در مجموعه فوق العاده پروژه SunG Long Ocean Sun Ha Long Ocean Park است. این برج 540 متر ارتفاع با 99 طبقه دارد ، این بلندترین برج در جنوب شرقی آسیا و هشتمین برج در جهان است. نماد جدید شهر Ha Long.

 

 
 

 


این برج بصورت مارپیچی طراحی شده و از دریا بیرون زده است ، کاملاً مشابه موقعیت هتل برج العرب در دبی ، با منظره ای مشرف به خلیج زیبای هالونگ.
پروژه ساخته شده در این جزیره مصنوعی شامل یک عرشه مشاهدات پانوراما از شهر و خلیج ، یک هتل 6 ستاره ، یک هتل 5 ستاره ، آپارتمان های سرویس دهی شده ، یک منطقه خرده فروشی 70،000 متر مربع ، اتاق کنفرانس و بیل ، توسط جنسلر آمریکا و ARUP انگلیس طراحی شده است.
برج Sun Ocean Park برجسته ای برای فضای معماری شهری در امتداد خلیج Ha Long ایجاد می کند. برج 99 طبقه Sun Ha Long Ocean Park دارای یک نمای پانوراما 360 درجه از خلیج Ha Long است و کل شهر قول می دهد که هنگام بازدید از Ha Long یک مقصد "باید" باشد.
ایده جسورانه برج 99 طبقه Sun Ocean Park برجسته استعداد و هوش ویتنام است. هنگام افتتاح ، خلیج Ha Long مانند رسیدن به آسمان آبی است. مانند خطی است بین آسمان و زمین که باعث درخشندگی قلب می شود. Ha Long یا دبی جنوب شرقی آسیا مانند یک آهنربا برای جذب گردشگر در سراسر جهان است.

 

 
 

 


تله کابین کوئین با مشاوره و طراحی شرکت های معروف تله کابین جهان Doppelmayr (اتریش) و Garaventa (سوئیس) انجام می شود. طول این پروژه 22222 متر است. طراحی 2 ستون کابل جامد با ساختار لوله های فولادی 100٪ کیفیت و ایمنی بازدید کنندگان را تضمین می کند. این سیستم تله کابین فقط 2 کابین دارد اما می تواند 230 نفر مهمان / کابین را در خود جای دهد. ظرفیت سرویس دهی تا 2000 مسافر در ساعت بسیار زیاد است. تله کابین Queen به عنوان بزرگترین تله کابین کابین جهان رکورد جهانی گینس را از آن خود کرد.

 

 
 

 


دامنه خورشیدی
چشمگیر و برجسته ترین ، غول پیکر خورشید است. Sun Sun Wheel Ha Long Sun Wheel از سطح دریا 215 متر ارتفاع دارد. قطر چرخش حدود 115 متر است و این یکی از دو انقلاب خورشیدی بزرگ در ویتنام است. دور دیگر در پارک آسیا در دا ننگ است.
هر کابین Sun Wheel می تواند حداکثر 6 مسافر را در خود جای دهد. هر چرخش در حدود 15-20 دقیقه به پایان می رسد. در اینجا بازدید کنندگان می توانند چشم انداز چشم انداز خلیج Ha Long را تحسین و تحسین کنند. نمای دیدنی ، زیبایی شاعرانه مانند یک نقاشی جذاب. به خصوص ، در شب ، چراغ های درخشان با بسیاری از رنگ های چرخش خورشید می درخشند. صحنه ای زیبا ، تصویری خیالی و چشمگیر ظاهر شد.

 

 
 

 


برج 99 طبقه ای دومینو که طولانی است 1 از 10 برج بلند در جهان خواهد بود
برج خلیج Domino Ha Long با 99 طبقه مارپیچ برجسته ای را برای محور فضایی معماری منظر مدرن شهری در خلیج Ha Long ایجاد می کند. برج 99 طبقه پس از اتمام ، هشتمین برج بلند در جهان خواهد بود. مشاهده پانوراما 360 درجه خلیج لانگ - عجایب طبیعی جهان.

ایده های جسورانه پروژه دومینو ها لانگ بار دیگر استعداد و هوش ویتنامی را تأیید می کند. هنگام افتتاح ، به نظر می رسید خلیج هاگ لانگ تا آسمان آبی بلند شده است. این مانند آجری است که بهشت را به هم متصل می کند - زمینی که برای همیشه با رونق تکتونیکی تلاقی می کند. جهان ویتنام را از طریق خلیج Ha Long می شناخت و World توسط خلیج Domino Ha Long به خلیج Ha Long بازگشت.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    903 بازدید

    0 نظر

    درج: 1 تیر 1400

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir