هنری دیوید لی

0
هنری دیوید لی
هنری دیوید لی (9 دسامبر 1849 - 15 مارس 1928) بنیانگذار شرکت تجارت لی  اچ دی (HD Lee Mercantile) ، از مخترعان لی جینز بود.

هنری دیوید لی بنیانگذار و رئیس جمهور شرکت H. D. Lee یک تاجر زیرک بود که در اوایل زندگی آموخت که سخت کوشی ، عزم راسخ ، اعتماد به نفس و خلاقیت می تواند به موفقیت منجر شود. در طول زندگی حرفه ای خود ، فرصت ها را غنیمت شمرد و ریسک های حساب شده ای را انجام داد. او در طیف وسیعی از مشاغل سرمایه گذاری کرد و خود را با تیمی با استعداد که ارزش ها و چشم اندازهای او را در اختیار داشت محاصره کرد. او با کمک آنها شرکت خود را بزرگ و سازگار کرد تا کالاهای با کیفیت را با قیمت های مناسب ارائه دهد و به نیازهای مشتری پاسخ دهد.

اوایل زندگی
وی در سال 1849 در ورمونت به دنیا آمد و در مدرسه در South East Randolph تحصیل کرد ، در سال 1867 به گالیون ، اوهایو نقل مکان کرد و در آنجا به عنوان دفتردار هتل کار کرد و با فروش ماشین های دایره ای بافندگی در خرید شرکت نفت مرکزی گالیون ، موفقیت اقتصادی اولیه خود را اعلام کرد. . بعداً شرکت استاندارد نفت پالایشگاه را خریداری کرد و او مدتی به عنوان رئیس جمهور باقی ماند. او سپس بازنشسته شد ، در حالی که سی سال ثروت اندوخته بود.

 

 
 

 


تاسیس شرکت
این موفقیت اولیه در صنعت نفت همراه با مشاوره دکترش (او سل بود) برای انتقال به آب و هوای خشک تر ، لی را واداشت تا در سال 1889 به سالینا ، کانزاس نقل مکان کند و H.D. را راه اندازی کند. شرکت لی مرکانتیل ، به زودی به توزیع کننده عمده مواد غذایی بین کانزاس سیتی و دنور تبدیل شد. بعداً دامنه محصول گسترش یافت و شامل فروش مفهوم ، اثاثیه ، لوازم التحریر و لوازم مدرسه شد. در سال 1912 ، The H.D. شرکت Lee Mercantile اولین کارخانه تولید پوشاک خود را افتتاح کرد و از آن استفاده می کرد و از این رو نام تجاری Lee Jeans متولد شد.

 

 
 

 


چندین سال پس از شروع کار خواربار فروشی ، هنری دیوید لی در زمینه فروش لوازم مدرسه ، اثاثیه و مواد خیاطی نیز اقدام کرد. با این حال ، مهمترین حرکت در این تجارت در سال 1911 اتفاق افتاد. لی از تحویل ناسازگار لباس کار از یک تولید کننده در شرق ناامید شد. بنابراین ، وقتی متوجه شد که می تواند لباس موردنیاز خود را تولید کند ، مورد حمایت اقتصاد رو به رشد ایالات متحده قرار گرفت ، تصمیم گرفت یک کارخانه تولید پوشاک راه اندازی کند.
دو سال بعد ، لی شروع به ساخت کالایی کرد که باعث شهرت این شرکت می شود: کت ، لباس های بزرگ و لباس عروس. و آنها با "Lee Union-All" آن که یک گروه جین متشکل از یک ژاکت و شلوار به هم دوخته شده بود ، مشهور شدند. این یک انتخاب محبوب برای اکثریت بود زیرا عملی برای کارگران مزرعه و کارخانه اثبات شد. سپس در سال 1917 ، تجارت لباس لی باعث افزایش فروش خود شد زیرا این شرکت در صنعت پوشاک به عنوان اولین شرکت تبلیغاتی در سراسر کشور انجام شد. علاوه بر این ، با ورود ارتش آمریكا به جنگ جهانی دوم ، لی همچنین مأموریت داشت كه هرچه بیشتر اتحادیه همه را تولید كند.

 

 
 

 


از آنجا که این شرکت به خودی خود بسیار خوب عمل می کرد ، لازم بود تعامل بیشتری با مصرف کنندگان انجام دهد. شاید به همین دلیل بود که لی مناسب دانست که بالاخره اولین کار تبلیغاتی خود را آغاز کند: یک عروسک سرامیکی به نام بادی لی. سپس با گذشت زمان ، لی آهسته و مطمئناً از تجارت مواد غذایی خود دور شد و فقط تمرکز خود را بر روی یک برند لباس گذاشت. از امروز ، لی هنوز به ایجاد چنین قطعات جین نفیس معروف است و پارچه ها و تکنیک های جدیدی را برای طراحی لباس با موفقیت معرفی کرده است. و لی با توجه به سابقه طولانی غیر قابل انکار خود ، در سطح جهانی به یک برند جین میراث تبدیل شد. در حقیقت ، اگر سریع به قرن 21 بروید ، لی قبلاً همکاری های بی شماری انجام داده است.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    837 بازدید

    0 نظر

    درج: 13 اسفند 1399

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    نام:*
    ایمیل:*
    سوال: نام خلیج جنوبی ایران؟
    پاسخ:*
    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    ممنون از مقاله بسیار خوب تون نحوه مطالعه فیزیک برای آزمون کنکور
    در پاسخ به فردین: • تفکیک شخصیت: چندتا آدمک که به دو دسته تفکیک
    کی موجود میشه ؟
    سلام وقتتون بخیر ببخشید این پک دوباره برای نهایی امسال موجود
    سلام برای پسرم سمپادیوم رو خریدم چطور میتونم پاسخ نامه رو

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir