5 فیلم انگیزشی که نباید از دست بدهید

0
5 فیلم انگیزشی که نباید از دست بدهید
در اوقات فراغت و زمان هایي کـه تایم تان آزاد تر اسـت می‌توانید وقت خودرا با خواندن یک کتاب خوب یا دیدن یک فیلم جذاب پر کنید ؛ مخصوصا فیلمی کـه بـه شـما پیام مفهومی دهد و باعث شود انرژی تان نسبت بـه گذشته دو چندان شود. دراین پست قصد داریم پنج فیلم انگیزشی جذاب رو برای شـما معرفی کنیم کـه با دیدن انها هم سرگرم شوید و هم لذت ببرید.

فیلم‌های انگیزشی برای افرادی کـه دوست دارند موفقیت را در تمامی بخش‌های زندگی خود لمس کنند، ضروری اسـت. شاید تا کنون متوجه شده باشید کـه با دیدن یک فیلم انگیزشی تا مدت‌ها خاطرات و صحنه‌های مهم ان در ذهن شـما ثبت می شود.

شاید در کسب و کارتان با همان موقعیت‌هاي‌ موجود در فیلم انگیزشی روبه‌رو شوید و بتوانید با الهام گرفتن از واکنش‌های موجود در فیلم، مسائل خودرا بـه بهترین شکل حل کنید و کسب و کار خودرا پیش ببرید ؛ این 5 فیلم بـه قدری تأثیرگذار هستند کـه توصیه می شود بـه هیچ وجه ان‌ ها را از دست ندهید.

1. فارست گامپ«Forrest Gump»

فارست گامپ «Forrest Gump» یکی از بهترین و تماشایی‌ترین فیلم‌هاي‌ انگیزشی اسـت کـه رتبه دوم از بین ۲۰ فیلم انگیزشی کـه باید ببینید را بـه خود اختصاص داده اسـت.

این فیلم داستان زندگی شخصی بـه نام فارست گامپ اسـت کـه در همان ابتدای فیلم و با دویدن باوجود فلج بودن پاها، شـما را شگفت‌زده می کند. این فیلم از همان ابتدا بـه شـما می گوید کـه هرگز تسلیم نشوید ودر هر شرایطی هر چه در توان دارید بـه کار ببندید تا بـه موفقیت برسید. این فیلم هم مانند فیلم نخست، سرشار از حس امید اسـت.

فیلم فارست گامپ با بازی توماس جفری هنکس جوایز بسیاری را بـه دست آورد و توانست توجه تماشاگران زیادی را بـه خود جلب کند. این فیلم کـه بازخورد بسیار خوبی را نیز از تماشاگران دریافت کرد، جز فیلم‌هاي‌ بسیار موفق هنکس آمریکایی بـه حساب می آید. فیلنامه فیلم بسیار نیرومند اسـت و بـه تنهایی شـما را تحت تاثیر قرار میدهد.

فیلم فارست گامپ بدون شک یکی از بهترین فیلم‌هاي‌ انگیزشی تاریخ سینمای جهان اسـت و درس‌هاي‌ بسیار زیادی میتوان با دیدن این فیلم گرفت کـه پیشنهاد می کنیم برای آشنایی دقیقتر با این فیلم مقاله‌ی معرفی فیلم فارست گامپ را نیز مطالعه کنید چرا کـه دراین مقاله بـه طور کامل بـه تمام درس‌هایي کـه می توان با دیدن این فیلم آموخت را توضیح داده‌ایم.

در نهایت تماشای این فیلم دیدنی و انگیزشی را بـه شـما دوست عزیز توصیه می کنیم. امیدواریم کـه با دیدن این فیلم بـه این نتیجه‌اي برسید کـه هیچ محدودیتی برای پیروزی شـما وجود ندارد.

2. در جستجو خوشبختی

شاید خیلی از شـما از تیم همیار آکادمی انتقاد کنید و از ما بخواهید کـه فیلم در جستجوی خوشبختی یا The Pursuit of Happyness را بـه عنوان نخستین فیلم از بین ۲۰ فیلم انگیزشی کـه نباید از دست بدهید قرار دهیم.

دراین فیلم یک پدر با تمام سختی‌ها و مشکلاتی کـه در زندگی خودش دارد در پی رسیدن بـه خوشبختی اسـت و همین موضوع باعث می شود کـه ما بـه هیچ وجه تصمیم مشکلات خود نشویم و با تمام وجود بـه تلاش و کوشش ادامه دهیم.

فیلم در جستجوی خوشبختی سمبل سختکوشی و تلاش کردن در هر شرایطی اسـت و هر فردی یا دیدن این فیلم تحت تاثیر قرار میگیرد. درس‌هاي‌ بسیار زیادی میتوان از این فیلم گرفت اما یکی از بهترین درس‌هاي‌ این اسـت کـه بعد از هر اتفاق سختی، خوشبختی ظاهر میشود و نباید در برابر سختی‌ها ضعف نشان داد.

3. شبکه اجتماعی


فیلم شبکه اجتماعی یا The Social Network یکی از بهترین و جالب‌ترین فیلم‌هایي اسـت کـه در فهرست ۲۰ فیلم انگیزشی کـه باید ببینید جای گرفته اسـت. اگر صاحب یک کسب و کار نوپا«استارتاپ» هستید و از سختی‌هاي‌ رشد و پرورش کسب و کار خود خسته‌اید،

با دیدن این فیلم یکبار دیگر بلند خواهید شد و با تمام توان بـه حرکت خود ادامه خواهید داد. این فیلم بـه شـما یادآوری میکند کـه دو صفت برای رسیدن بـه موفقیت از هر صفت دیگری واجب‌تر هستند. این دو صفت عبارت اسـت از:

انعطاف‌پذیری
سماجت و پشتکار

دراین فیلم یاد می گیرید کـه با داشتن همین دو صفت بـه یک غول کسب و کار تبدیل خواهید شد. دراین فیلم با زندگی مارک زاکربرگ، مدیرعامل نیرومند فیسبوک آشنا خواهید شد. بازی جسی آیزنبرگ در نقش زاکربرگ، اشتیاق شـما برای دیدن این فیلم را هر لحظه بیشتر خواهد کرد. این فیلم بـه طور کامل بـه روند شکل گیری فیسبوک و میزان جسارت مارک زاکربرگ برای بوجود آوردن شبکه‌ی اجتماعی فیسبوک میپردازد.

4. شلاق

فیلم شلاق یا Whiplash یکی از بهترین و جذاب‌ترین فیلم‌هاي‌ انگیزشی اسـت. دراین فیلم می بینیم کـه شخصیت اصلی با یک استاد فوق‌العاده سختگیر روبه‌رو اسـت. کوچکترین خطایی می تواند این استاد را بـه مرز جنون برساند. شخصیت اصلی این فیلم علاقه شدیدی بـه موسیقی دارد و می خواهد درکنار یک استاد بزرگ موسیقی کار کند.

او بـه آرزوی خود میرسد و بـه تیم این استاد اضافه می شود ولی این اضافه شدن تازه اول رنج و غصه اسـت. فیلم شلاق بـه عنوان یک فیلم انگیزشی می تواند یک درس بسیار مهم بـه ما بدهد.

5. نظریه همه چیز

فیلم انگیزشی نظریه همه ی‌ چیز یا Theory of Everything یکی از بهترین و فیلم‌هاي‌ انگیزشی اسـت کـه شایسته قرار گرفتن در میان 20 فیلم انگیزشی موفق سینمای جهان را دارد. این فیلم در مورد زندگی‌نامه و فراز و فرودهای زندگی استیون هاوکینگ صحبت میکند.

وی یکی از بزرگ‌ترین دانشمندان در تاریخ فیزیک اسـت کـه هم چون ستاره‌اي در آسمان این علم می‌درخشد. او نظریه بیگ بنگ یا مه‌بانگ را مطرح کرد کـه پیدایش هستی مربوط می شود.
او حین تحقیق و پژوهش ناگهان بـه نوعی از بیماری ام.اس مبتلا شد و دیگر نتوانست مثل یک دانشمند عادی کار کند ولی یادگیری و پژوهش را در هیچ حالتی رها نکرد و با پشتکار توانست جایزه نوبل را در علم فیزیک بگیرد.
تماشا فیلم هاي‌ بالا برای هر کار آفرین و مدیری واجب اسـت ؛ حتی اگر هنوز در جایگاه بالایی نیستید ولی اهداف بزرگ و دراز مدتی را دنبال می کنید دیدن این پنج فیلم موفقیت و انگیزه فردی بـه شـما کمک بسیار زیادی در رسیدن بـه اهداف تان خواهد کرد.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    432 بازدید

    0 نظر

    درج: 23 فروردین 1401

    توسط: u-143390
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir