21 متن انگیزشی بلندبرای دوپینگ ذهنی(پارت سوم)

0
21 متن انگیزشی بلندبرای دوپینگ ذهنی(پارت سوم)
میدونید متن های بلند انگیزشی یه جورایی تاثیرگذاریِ خاص خودش رو داره. البته این حرف به معنای این نیست که جملات انگیزشی یا جملات انگیزشی کوتاه جوابگو نیستن. همه موارد انگیزشی فوق العاده موثر هستن. یه چیزی تو مایه های جیگر، دل وقلوه یا انواع کبابّ. همشون فوق العاده موثر و خوشمزه هستن.در پارت های قبلی مطالب انگیزشی پارت اول  و دوم این مجموعه قرار گرفته است. با خوندنش از مورد اول تغییر و انگیزه رو پیش رو بگیر! 

تلاش تلاش تلاش

14: اگر شما دنبال طلا هستید استراحتی وجود نداره. حتی زمانی که همه چیز به خوبی پیش میره. یادتون باشه  اگر کارها خوب پیش میره به خاطر زراعتی که در گذشته انجام دادید، اما باید یادآوری کنم. اگر مزرعه رو آب ندید به سرعت خشک میشه. درست که بعضی ها توی خانواده‌های موفق به دنیا اومدن و نیاز به تلاش طیادی ندارن،  اما بیشتر ما برای کسب نتیاج درخشان باید به سختی تلاش کنیم. طلای کمیاب جایزه آدمهای سختکوش و پیگیرهِ.


15: اگر زندگی شما اون چیزی نیست که می خواید. نترسید و از خودتان بپرسید، آیا سهم من از زندگی اینه؟ فرقی نداره که چند سال دارید خودتون رو با متری که دیگران برای اندازه گیری شما آماده کردن اندازه نگیرید. شما متر خودتون رو داشته باشید. این متر احساس شما است. این متر قلب شما است، اگرقلبتون بهتون میگه میتونی، پس میتونی رفیق.

 
متن های انگیزشی بلند( قسمت های بسیار مهم)

16: خوبِ که آرزوهای بزرگ داشته باشید. تا زمانی که جرئت به دست اوردن رویای بزرگتون رو نداشته باشید پیشرفت نمی کنید و به هیچ جایی نمیرسید. . وقتی هدفاتون مشخص شد، دنبال موقعیت هایی خوب باشید، گاهی فرصتی پیش میاد اما به دلیل ترسی که در خودتون دارید نمیدونید که زمان عمل رسیده. این ترس رو فراموش کنید و فرصت‌ها رو به تأخیر نندازید وگرنه اهداف شما هیچوقت به نتیجه نمیرسه. عادت کنید کاری رو که در فکرش هستید شروع کنید و به پایان برسونید.


17: شما باید سعی کنید هر چه زودتر به انجام کاری مشغول بشید که ازاون لذت می‌برید. چون هیچ چیز به اندازه تجربه به شما چیز یادنمیده.  منتظر زمان مناسب طوری که همه چیز برای شروع کار آمده است نباشید، برای اینکه این زمان هیچوقت نمیرسه. زمانی که شما شروع کنید بهترین زمان ممکنِ. فقط انجامش بدید و با عشق به کار مطمئن باشید که به هرچی دوست دارید میرسید.

 
18: اگر دوست دارین موفق باشید و موفق باقی بمونید، باید با تمرکز بالا سخت تلاش کنید. بهتر شدن کار سختیِ و هزاران بار تمرین و تلاش میخواد. یادتون باشه به جای این که حواستون رو به موارد منفی بدین، به اهداف و تمام چیزهای خوبی که توی زندگی دوست دارید به دست بیارید متمرکز باقی بمونید. کارها رو نیمه تمام نذارید. استراحت کردن در زمان اوج گرفتن جایز نیست. باید همیشه مثل روزهای اول کار کنید. اگر اجازه بدین که پیروزی حواستون رو از کار پرت کنه مطمئن باشید که دارید بذر شکست رو توی باغچه زندگی میکارید.


19: زندگی یک جنگِ و همیشه امکان  شکست وجود دارِ ، اما کسایی که با ترس از شکست، سختی یا دردسر زندگی می کنن، هیچوقت  با ظرفیت‌های واقعی خودشون آشنا نمیشن. بدون غلبه بر محدودیت ها بدون سر خوردن با سر به سمت موانع بدون نشون دادن جسارت زیاد هیچوقت نمی فهمید که واقعا چه چیزی توی زندگیتون امکان پذیره.


20: امروز باید بهترین خودتون باشید. باید از ترس هاتون ،تردید هاتون و خستگی تون جلو بیفتید. مهم نیست که چقدر زندگی براتون تاریکه، باید ماموریت رو کامل کنید. این همون چیزیه که شما رو از دیگران متفاوت میکنه. این همون چیزی که شما رو سرسخت و شکست ناپذیز میکنه.

 
21: زندگی پر از لحظه‌های دشوارهِ . ولی همیشه کسی وجود دارِ که وضعش بدتر از شما باشِ. دست از گلایه کردن، شکایت کردن و غرغر کردن بردارید. اما اگر میخواین یک غرغروووو و بچه ننه باشید . بدونید زندگی برای شما پراز درد و رنج سختی میشِ. اما من یک پیشنهاد فوق العاده برای شما دارم. خسته نشید، ناامید نشید از براورده کردن رویاهاتون دست نکشید. در برابر تمام سختی ها تمام قد باایستید.  اون موقع زندگی همون چیزی میشه کهدر حال ساختنش هستین و مطمئن باشید که می‌توانید اون رو  عالی بسازید.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    494 بازدید

    0 نظر

    درج: 21 اسفند 1400

    توسط: u-143390
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir