خود را با انگیزه نگه دارید!

0
خود را با انگیزه نگه دارید!
همه ما قدرت انگیزه را می دانیم. وقتی انگیزه می گیریم ، چنان خود قدرتمندی را تجربه می کنیم که هیچ رویایی برای ما خیلی بزرگ نیست.

آیا به خاطر می آورید که وقتی یک داستان الهام بخش را شنیدید و بلافاصله احساس پر انگیزه کردید؟ در آن زمان ، شما باید تمایل به انجام کار خارق العاده ای در زندگی داشته باشید. با این حال ، روز بعد تمام انگیزه ها از بین می رود.

وقتی یک آهنگ انگیزشی گوش می دهیم یا هر فیلم انگیزشی را تماشا می کنیم ، احساس برتری در سطح جهان می کنیم. آنها رویاهای ما را یادآوری می کنند. احساس می کنیم خیلی پرانرژی هستیم. با این وجود انگیزه مدتی ادامه دارد. سپس ، ما خود را درگیر مشکلات زندگی روزمره می کنیم. ما شروع به از دست دادن ایمان به خود می کنیم. سرانجام ، ما رویاهای خود را فراموش می کنیم.

    "افرادی که قادر به ایجاد انگیزه در خود نیستند ، باید به حد متوسطی بسنده کنند ، هر چقدر استعدادهای دیگر آنها چشمگیر باشد"

انگیزه: راز موفقیت:
آیا می دانید چه چیزی شخص بزرگ را بزرگ می کند؟ چه چیزی آنها را از دیگران جدا می کند؟ چقدر افراد موفق می توانند یکی پس از دیگری به اهداف برسند؟ اولین رمز موفقیت آنها انگیزه است. افراد موفق با انگیزه زندگی می کنند. بله ، آنها همیشه پر از انگیزه هستند.

    "بدبخت باش. یا به خود انگیزه دهید. هر کاری که باید انجام شود ، همیشه انتخاب شماست. " ~ وین دایر

هیچ کس نمی تواند با انگیزه بماند تا زمانی که مرتبا کاری انجام دهد تا با انگیزه خود را شارژ کند. افراد موفق در اینجا و آنجا منابع انگیزشی زیادی دارند. هر وقت مدتی پیدا کنند ، با انگیزه خود را تغذیه می کنند. آیا شما آن را انجام می دهید؟

 

 
 

 


چگونه انگیزه خود را حفظ کنیم:
هر زمان که من در مورد داشتن انگیزه پایدار صحبت می کنم ، یک قطعه خوب از نقل قول Zig Ziglar به ذهن من می رسد.

    "مردم اغلب می گویند که انگیزه دوام ندارد. خوب ، استحمام نیز انجام نمی شود - به همین دلیل است که ما آن را روزانه توصیه می کنیم. " ~ زیگ زیگلار

امروز ما اغلب بهانه می گیریم که روزانه وقت کافی نداریم. بگذارید به شما بگویم که نیازی نیست هر روز نیم ساعت فقط برای انگیزه صرف کنید. بنابراین نیازی به بهانه گیری نیست. فقط باید روزانه قطعات کمی از وقت خود را صرف کنید تا انگیزه خود را حفظ کنید.

فقط برای چند دقیقه چیزی الهام بخش گوش دهید یا بخوانید و چندین ساعت احساس انگیزه خواهید کرد. این شما هستید که چه زمانی می توانید آن زمان را پیدا کنید. به عنوان مثال ، می توانید هر روز صبح انگیزه خود را تغذیه کنید. حتی می توانید هنگام اصلاح یا استحمام این کار را انجام دهید. هنگام رانندگی یا مسافرت می توانید این کار را انجام دهید. به طور خلاصه ، هر زمان که وقت پیدا کردید به خود انگیزه دهید.

چگونه با انگیزه سوار شویم:
انگیزه برای شما مانند سوخت برای خودرو است. این به شما کمک می کند وسیله نقلیه زندگی را برای سفر رویایی خود شروع کنید. حال ، اگر وسیله نقلیه زندگی خود را حتی در صورت شروع کار در همان مکان نگه دارید ، تمام سوخت شما بیهوده از بین می رود. بنابراین قبل از اتمام آن از سوخت انگیزشی خود استفاده کنید. چطور؟

پس از احساس انگیزه ، نسبت به رویاها اقدام کنید. به نوبه خود ، این اقدامات انگیزه شما را برای مدت طولانی حفظ می کند.

    "انگیزه چیزی است که تو را به حرکت وامیدارد. عادت چیزی است که انرا مکرر انجام میدهی." ~ جیم رایان

بسیاری از ما بین تفکر و عمل فاصله زیادی داریم. تفکر به تنهایی هرگز کمکی نمی کند. تعداد افراد بیشماری وجود دارد که بسیار فکر می کنند. بسیاری از افراد رویا می بینند و بزرگ فکر می کنند. با این حال ، آنها به جای برداشتن گام بعدی ، منتظر معجزه هستند. آنها منتظرند انگیزه بیشتری بیاید. آنها منتظر فرصت ها هستند.

اغلب با انگیزه دیدار کنید:
اگر انگیزه به آن نرسد ، دنبال آن می روید. اگر فرصتی پیش نیامد ، آن را ایجاد کنید. شما هرگز به قدرت واقعی خود پی نمی برید. همه بزرگان زمان خود مانند ما بودند. بیشتر آنها با استعداد به دنیا نیامده اند. آنها انگیزه خود را کشف کردند. آنها استعداد خود را رشد دادند. آنها به خود انگیزه دادند و به آرزوهای خود رسیدند. همین

    "به جهنم با شرایط؛ من فرصت ها را ایجاد می کنم. " ~ بروس لی

انگیزه ، چه بعدی:
هنگامی که انگیزه ای به شما دست یافت ، تمایل به کار روی رویاهای خود پیدا خواهید کرد. برای شروع خیلی صبر نکنید. اگر خیلی منتظر بمانیم ، سرانجام افکار مثبت ما ناپدید می شوند و منفی در ذهن ما رخ می دهد. بنابراین ، ذهن ما شروع به بهانه گیری می کند.

افراد موفق را ببینید. آنها خیلی فکر نمی کنند. آنها روی آن فکر می کنند ، برنامه ریزی می کنند و شروع به کار می کنند.

من خیلی در مورد اقدامات صحبت می کنم. چرا؟ زیرا ، یک مجموعه عملکرد بسیار قدرتمندتر از 100 فکر است. انگیزه ، که ناشی از اعمال است ، انگیزه ای طولانی مدت است.

    "آرزوهای خود را تنظیم کنید. با انگیزه سوار شوید و آرزوهای خود را به دست آورید. ~ دیپاک راجپال
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    817 بازدید

    0 نظر

    درج: 11 خرداد 1400

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir