50عادات روزانه افراد موفق(پارت دوم)

0
50عادات روزانه افراد موفق(پارت دوم)
اگر می‌خواهید شما هم یک فرد نمونه و موفق شوید؛ باید برنامه روتین روزانه افراد موفق را دنبال کنید عادات خود را تغییر دهید. موارد زیر را بخوانید و سعی کنید از آن‌ها در زندگی خود استفاده کنید. در بخش های قبلی مطالب انگیزشی مهروماه پارت اول این مقاله قرار گرفته امروز به ادامه این عادت ها میپردازیم.

16. تلاش میکنند تا همیشه منظم باشند.

نظم تاثیر زیادی روی موفقیت و رسیدن به هدف افراد دارد. هر فرد موفقی سعی میکند در تمام زندگی خود منظم باشد تا سریع تر به چیزهایی که میخواهد برسد.


۱۷. به جزئیات توجه میکنند.
دقت به جزئیات باعث ایده پردازی های دقیق تر و حرفه ای تر میشود. به همین دلیل توجه به جزئیات بخشی از عادات روزانه افراد موفق است.


۱۸. بین زندگی شغلی و حرفه‌ای خود تعادل برقرار میکنند.
هر انسان موفقی در دنیا باید بتواند تعادل زندگی شخصی و کار خود را حفظ کند. هر کدام از این بخش ها اهمیت خاص خودشان را دارند و نباید نادیده گرفته شوند.


۱۹. همیشه برای هرروز صبح خود برنامه مشخص دارند.
داشتن یک روتین مشخص در صبح ها که تاثیر بالایی در کل روز دارد؛ بسیار مهم است. بیشتر افراد موفق دنیا علاوه بر این که صبح زود از خواب بیدار میشوند؛ برای ساعات ابتدایی روز خود برنامه مشخصی دارند. مثلا همیشه صبحانه میخورند؛ ورزش میکنند یا روزنامه میخوانند.


۲۰. روحیه شکرگزاری و سپاسگزاری را در خود تقویت میکنند.
داشتن روحیه شکرگزاری، باعث احساس خوشبختی است. افراد موفق همیشه از دیگران به خاطر کمک هایشان تشکر میکنند. شکرگزاری احساسات خوب را تقویت میکند و باعث افزایش شادی زندگی میشود.

۲۱. فعالیت‌های نامربوط به هدف خود را حذف میکنند.
افراد موفق، برنامه ریزهای خوبی هستند. آن ها میدانند نباید زمان خود را صرف کارهای نامربوط و کم اهمیت کنند و به راحتی تمام آن ها را حذف میکنند.


۲۲. روز خود را با لبخند و شادی آغاز میکنند.
حتما تا الان متوجه شده اید که شروع صبح چه تاثیری روی کل روز میگذارد. انجام کارهای پر انرژی در شروع صبح، اولین قدم برای داشتن یک روز فوق العاده است.
برای داشتن یک صبح پر انرژی می توانید به پادکست شروع یک صبح پرانرژرژی گوش دهید با کلیک بر روی عکس زیر می توانید به پادکست گوش دهید.

۲۳. تغذیه خوب و مقوی دارند.
تغذیه مناسب یک شرط اساسی برای داشتن زندگی سالم است. افراد موفق همیشه به تغذیه خود اهمیت میدهند و نمیگذارند تغذیه نامناسب سلامت بدنشان را به خطر بیاندازد.


۲۴. برنامه ریزی هفتگی افراد موفق
برنامه ریزی، یک اصل اساسی برای موفقیت است. افراد موفق همیشه از روزهای تعطیل خود برای برنامه ریزی استفاده میکنند. برای مثال یک ساعت از جمعه خود را صرف برنامه ریزی هفته آینده میکنند.


۲۵. هرروز پیاده‌روی میکنند.
پیاده‌روی روزانه فواید بسیار زیادی دارد و نوعی فعالیت ورزشی محسوب میشود. بیشتر افراد موفق، برای پیاده روی خود زمان مشخصی دارند و هیچوقت آن را نادیده نمیگیرند.



۲۶. سخت‌ترین کارهای خود را زودتر از بقیه کارها انجام میدهند.
یکی از بهترین روش های مدیریت زمان، انجام دادن سخت ترین کار هرروز قبل از بقیه ی کارهاست. همه افراد موفق به این اصل پایبندند و سخت ترین کار خود را اول از همه انجام میدهند.


۲۷. لیست تمام اهداف زندگی خود را مینویسند.
نوشتن تمام اهداف زندگی باعث ترسیم مسیر پیش روی زندگی میشود. اگر شما هم میخواهید این عادت را در خودتان ایجاد کنید یک کاغذ بردارید و تمام چیزهایی که از زندگی میخواهید را بنویسید.


۲۸. درآمد و سرمایه خود را مدیریت میکنند.

مدیریت مالی یکی از مهمترین عادات روزانه افراد موفق است. آن ها میدانند که باید پول خود را در کجا خرج کنند و در این رابطه از نظر متخصصان این حوزه هم کمک میگیرند.


۲۹. ولخرجی نمیکنند.

ولخرجی کردن میتواند تمام تلاش های طولانی مدت افراد را خراب کند. افراد موفق از این موضوع آگاهند و همیشه مدیریت پول و سرمایه خود را در دست دارند.


۳۰. برای خوشحالی خود به اندازه کافی هزینه میکنند.
آن ها میدانند زندگی فقط کار و پول درآوردن نیست. خوشحالی و شادی میتواند غذا خوردن در رستوران مورد علاقه یا بیرون رفتن با دوستان باشد.

۳۱. برای تقویت تمرکز و آرامش، مدیتیشن میکنند.
همانطور که گفتم سلامت روان اهمیت بسیار بالایی برای افراد موفق دارد. یکی از راه های افزایش تمرکز و آرامش ذهن، مدیتیشن کردن است.


۳۲. به طبیعت سر میزنند و از آن لذت میبرند.
طبیعت منبع الهام و آرامش است. افراد موفق از این موضوع آگاهند و سعی میکنند چند وقت یک بار به طبیعت سر بزنند و از زیبایی های آن استفاده کنند.


۳۳. به قول‌های خود وفادارند.
هیچ کس به فردی که به قول هایش وفادار نیست اعتماد ندارد. روابط اجتماعی و اعتماد بین فردی برای افراد موفق اهمیت بالایی دارد به همین دلیل حتما به قول های خود وفادار میمانند.


۳۴. روابط عاطفی قوی و متعهدانه‌ای دارند.
روابط عاطفی متعهدانه نشان دهنده ثبات شخصیت افراد است. افراد موفق همیشه به یک رابطه عاطفی متعهد میمانند و به وسیله آن رابطه رشد میکنند.


۳۵. بر روی یک کار تمرکز میکنند

انجام کارهای همزمان، کیفیت کارها را پایین می آورد. اگر میخواهید مدیریت زمان خوبی داشته باشید حتما از انجام کارهای همزمان با هم بپرهیزید.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    384 بازدید

    0 نظر

    درج: 8 اسفند 1400

    توسط: u-143390
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir