هیچ انسان بزرگی در این جهان وجود ندارد زیرا...

0
هیچ انسان بزرگی در این جهان وجود ندارد زیرا...
"زندگی من پر از مشکل است. وقتی یک مسئله را حل می کنم ، در یک مشکل دیگر قرار گرفتم. اوه خدا!! چرا همیشه من هستم؟ " اینگونه است که ما مرتباً درباره موانع زندگی می گوییم. 
ما بزرگ می شویم و در شرایط مساعد و نامساعد زندگی بازی می کنیم. تا وقتی همه چیز طبق انتظارات ما پیش نرود ، خوشحال خواهیم شد. با این حال ، وقتی افراد و رویداد مطابق میل پیش نمی رود یا وقتی با شرایط دست و پنجه نرم می کنیم ، تمایل داریم که آنها را به عنوان یک مشکل ببینیم.

 "هنگامی که حداقل انتظار آن را نداریم ، زندگی برای ما چالشی برای آزمایش شجاعت و تمایل ما برای تغییر است. در چنین لحظه ای وانمود نمی کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده است یا اینکه می گوییم هنوز آماده نیستیم ، فایده ای ندارد. چالش منتظر نمی ماند. زندگی به عقب نگاه نمی کند. " پائولو کوئلیو

همه چیز به یک دلیل در اینجا اتفاق می افتد. ما نمی توانیم همه چیزهای اطراف خود را کنترل کنیم اما می توانیم تصمیم بگیریم که چگونه این مسائل بر ما تأثیر می گذارند.


بیایید ببینیم که چگونه می توانیم موقعیت هایی را بنام مشکلات زندگی بهتر درک کنیم:

اول از همه: مشکل داشتن مشکلی نیست:
مشکلات و موانع نشانه زندگی است. تا زمانی که زنده هستید نمی توانید از آنها دوری کنید. آنچه می توانیم انجام دهیم این است که می توانیم دیدگاه خود را برای مقابله با آنها تغییر دهیم. همانطور که تئودور روبین گفت ، "مسئله این نیست که مشکلات وجود داشته باشد. مشکل انتظار غیر از این است و فکر کردن اینکه مشکل داشتن یک مشکل است. "

هر زمان که زندگی مشکل یا مشکلی برای شما ایجاد کرد ، فرمولی را به خود یادآوری کنید:
مسئله/شکل چالش /فرصت رشد

مشکلات نوعی چالش است:
هر کسی می تواند آرام و شاد بماند وقتی موقعیت ها به پیرامون ما کمک می کند. برای ادامه کار در تاریکی شجاعت لازم است.

از هر مشکلی در زندگی خود مثال بزنید. آیا برای بدست آوردن شغل در تلاش هستید؟ آیا هیچ یک از روابط شما مطابق انتظار کار نمی کند؟ آیا با بحران های مالی روبرو هستید؟ آیا در زندگی شغلی یا شغلی یا خانوادگی خود مشکل دارید؟

هر یک از این مشکلات شجاعت شما را آزمایش می کند. آنها را ببینید ، زیرا آنها نوعی چالش هستند. نحوه مواجهه شما با این چالش ها همان چیزی است که قدرت درونی ما را تعیین می کند.

 "معیار نهایی یک مرد جایی نیست که در لحظات آسایش و راحتی بایستد ، بلکه جایی است که در مواقع چالش و جنجال می ایستد." ~ مارتین لوتر کینگ ، جونیور

آیا می دانید انتخاب کلمات و اصطلاحات ما تفاوت زیادی در ذهنیت ما ایجاد می کند. هنگامی که کلمه "مشکل" را با "چالش" جایگزین کردیم ، می توانیم با شجاعت بیشتری با شرایط روبرو شویم.

چالش را به عنوان فرصتی برای رشد مشاهده کنید:
هر چالش فرصتی برای رشد است. از اجتناب از آنها دست بردارید. آنها به عنوان نردبانی برای آینده بهتر عمل خواهند کرد. کوبی برایانت یک بار گفت که ، "همه چیز منفی - فشار ، چالش - همه فرصتی برای بلند شدن من است." این برای همه صادق است.

شما قدرت دارید چالش های زندگی را بپذیرید. آنها را مرور کنید و ببینید ریشه اصلی چیست. هنگامی که نقطه هفته را شناسایی کردید ، می توانید روی آن کار کنید. می توانید بهترین نتیجه را از خود بگیرید.

 "من امروز می خواهم شما را به چالش بکشم تا از منطقه راحتی خود خارج شوید. در داخل شما بسیار پتانسیل باورنکردنی دارید. خداوند هدایا و استعدادهایی را در شما قرار داده است که احتمالاً شما از آنها چیزی نمی دانید. "و جوئل استین

اگر در شغل خود به خوبی کار نمی کنید ، ببینید چه مهارت هایی را از دست می دهید. اگر با یک رابطه گیر افتادید ، عامل گمشده را بگیرید. اگر مردی مایل به انجام کاری باشد نمی تواند کاری انجام دهد.


از جمعیت متمایز شوید:
ممکن است میلیون ها نفر شرایط مشابه شما را داشته باشند. بیشتر آنها سعی در انجام چه کاری دارند؟ آنها به سادگی به موقعیت ها واکنش نشان می دهند و سعی می کنند از چالش ها جلوگیری کنند.

با این حال ، این کاری نیست که افراد عاقل انجام می دهند. آنها کارها را متفاوت انجام می دهند. آنها به جای عکس العمل نشان دادن، دوباره فکر می کنند و عمل می کنند. آنها با باز کردن آغوش خود با هر چالشی روبرو می شوند. مسیر کمتری را طی کنید خواهید دید که در میان جمعیت ایستاده اید.

"هیچ انسان بزرگی در این جهان وجود ندارد ، فقط چالش های بزرگی است که مردم عادی برای برآوردن از آنها بلند می شوند." ~ ویلیام فردریک هالزی ، جونیور

قبل از اینکه زندگی شما را به چالش بکشد ، چرا زندگی را به چالش نمی کشید؟
اغلب ما می خواهیم در مشاغل ، روابط یا تجارت موجود ایمن بمانیم. با این حال ، این منطقه امن یا آسایش باعث می شود هفته را با وقت گذرانده باشیم. زندگی شما را از منطقه امن خارج می کند. این طبیعت زندگی است و ما باید با این کار پیش برویم.

    "من در زندگی ام یاد گرفته ام که مهم این است که بتوانم از منطقه راحتی خود خارج شوم و با چیزی که آشنا نیستی یا به آن عادت نداری به چالش کشیده شوم. این چالش به شما امکان می دهد ببینید چه کاری می توانید انجام دهید. ”~ مارتینز

من ترجیح می دهم بگویم که یک قدم جلو بروید. قبل از اینکه زندگی شما را به چالش بکشد ، چرا با برداشتن مرتباً قدم بعدی زندگی را به چالش نمی کشید؟ ببینید چه کارهایی می توانید برای شغل / شغل / خانواده خود اضافه کنید. به این ترتیب شما می توانید از تغییرات زندگی لذت ببرید و هیچ موقعیت / چالشی نمی تواند به شما آسیب برساند.

 "چالش ها هرگز پایان نخواهد یافت. چرا لذت بردن از آنها را شروع نمی کنید. ”~ دیپاک راجپال
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    793 بازدید

    0 نظر

    درج: 3 خرداد 1400

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir