ال‌جی نسخه‌ی اندرویدی Tab Book را رونمایی کرد

0
در معرفی یک محصول عجیب دیگر، ال‌جی در اقدامی جالب نسخه‌ی مبتنی بر اندروید دستگاه Tab Book خود را رونمایی کرد؛ تبلتی که از نوع تبدیل شدنی بوده و به شکل یک لپ‌تاپ تغییر ماهیت می‌دهد. سری Tab Book چندی پیش با سیستم‌عامل ویندوز 8.1 معرفی شده بود و اکنون شاهد نسخه‌ی اندرویدی آن‌ها هستیم.
 
نکته‌ی جالب این است که سخت‌افزار داخلی این دستگاه در نسخه‌ی اندرویدی نیز تقریبا بدون تغییر بوده و از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار پردازنده‌ی بسیار قدرتمند Core i5 اینتل در آن استفاده شده است. اما سوال این است که چرا ال‌جی دست به چنین کاری زده است؟

در حال حاضر این نسخه از Tab Book نام تجاری مشخصی نداشته و تنها با شماره مدل 11TA740-GA50K شناسایی می‌گردد. تصور می‌کنیم ال‌جی تصمیم داشته اندکی کاربران اندروید را بیشتر ترغیب کرده و برخی امکانات بهره‌وری را بدون نیاز به حمل یک لپ‌تاپ دیگر یا کیبرد بلوتوث با ساختار جدید در اختیار آن‌ها قرار دهد. این Tab Book از یک صفحه‌نمایش ۱۱.۶ اینچی با رزولوشن Full HD بهره می‌برد که یک کلید سخت‌افزاری بعنوان دکمه‌ی خانگی اندروید بر روی آن تعبیه شده و با اندکی فشار به سمت بالا عقب رفته و دسترسی به کیبرد دستگاه ممکن می‌شود. همانطور که گفته شد، در دل این دستگاه ۴ گیگابایت رم در کنار پردازنده‌ی اینتل Core i5 مدل 4200U قرار گرفته که نیروی پردازشی دستگاه را تامین می‌نماید. ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD و ردیفی از پورت‌های مختلف شامل دو ورودی USB 3.0 و پورت Full HDMI نیز کامل کننده‌ی دستگاه هستند.

 

هیچ تردیدی نیست که نیروی پردازشی عظیمی برای این دستگاه در نظر گرفته شده اما حتی حرفه‌ای ترین کاربران اندروید نیز تایید می‌کنند این اقدام ال‌جی به نحوی زیاده روی بوده و خصوصا با در نظر گرفتن استفاده از اندروید 4.2.2 در آن، این سطح از قدرت توجیه منطقی ندارد. Tab Book اندرویدی، با ۱۶.۷ میلی‌متر ضخامت یکی از ضخیم‌ترین تبلت‌های اندرویدی است که ال‌جی یا هر سازنده‌ی دیگری ارائه داده است. در هر حال این سطح از ضخامت بی دلیل نیست و علاوه بر کیبرد فیزیکی قرار گرفته بر روی آن، تجهیزات و سخت‌افزار داخلی لپ‌تاپ‌های ویندوزی که در آن جای داده شده خود باعث افزایش ضخامت قابل توجهی هستند.

 

هنوز هیچ صحبتی در خصوص قیمت و تاریخ ارائه‌ی این دستگاه به میان نیامده اما احتمال بسیاری وجود دارد که این نیز یکی دیگر از ایده‌های کوتاه مدت ال‌جی باشد که راه خود را به همه‌ی بازارها باز نخواهد کرد. اما اگر چنین اتفاقی افتاده و شاهد این تبلت/لپ‌تاپ عجیب ال‌جی در فروشگاه‌های شهر خود باشید، آیا حاضر به خرید آن هستید؟

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    2,064 بازدید

    0 نظر

    درج: 6 مرداد 1393

    توسط: arash
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir