ساعت ۱۴ امروز، شروع ثبت نام در کنکور سراسری ۹۹

0
ساعت ۱۴ امروز، شروع ثبت نام در کنکور سراسری ۹۹

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور از آغاز ثبت نام آزمون سراسری سال ۹۹ خبر داد و گفت: ثبت نام در کنکور رشته‌های تحصیلی با آزمون سال ۹۹ برای ورود به دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزشی غیرانتفاعی و غیردولتی، ظرفیت مازاد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و همچنن رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد از ساعت ۱۴ امروز، چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور آغاز و تا پنجشنبه، ۲۴ بهمن ۹۸ ادامه دارد.

او ادامه داد: تمام داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام در آزمون سراسری سال ۹۹ ضرورت دارد که از امروز، چهارشنبه ۱۶ بهمن ۹۸ با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور و مطالعه دقیق اطلاعیه تکمیلی و مفاد دفترچه راهنمای ثبت نام در صورت واجد شرایط بودن برابر ضوابط و دستورالعمل‌های مربوطه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

توکلی تصریح کرد: پذیرش در هر یک از کد رشته‌های محل با آزمون بر اساس نمره کنکور و سوابق تحصیلی مانند آزمون سراسری سال گذشته انجام خواهد شد و دفترچه راهنمای ثبت نام برای شرکت در این آزمون به همراه اطلاعیه تکمیلی آن همزمان با آغاز ثبت نام بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار می‌گیرد؛ ضروری است داوطلبان متقاضی شرکت در این آزمون برای دانلود دفترچه راهنما و اطلاعیه تکمیلی این آزمون به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور ادامه داد: تمام داوطلبان برای ثبت نام و شرکت در آزمون رشته‌های تحصیلی با آزمون سال ۹۹ باید واجد شرایط عمومی و اختصاصی مطابق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام باشند. برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۹ داشتن یکی از مدارک دیپلم نظام آموزشی جدید یعنی نظام آموزشی ۳-۳-۶ در یکی از شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و یا کاردانش، دیپلم دوره چهار ساله نظام قدیم آموزش متوسطه، گواهی نامه دوره پیش دانشگاهی، مدرک کاردانی یا فوق دیپلم ضروری است.

او اظهار کرد: کارت شرکت در کنکور سراسری ۹۹ برای متقاضیان ثبت نام و شرکت در این آزمون از روز دوشنبه، ۹ تیر ۱۳۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار می‌گیرد.داوطلبان ضرورت دارد از روز دوشنبه ۹ تیر لغایت ۱۱ تیر ۹۹ با مراجعه به سایت سنجش نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

توکلی بیان کرد: بدیهی است برای داوطلبانی که متقاضی ثبت نام و شرکت در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی شده‌اند علاوه بر شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی نسبت به صدور کارت گروه‌های آزمایشی دیگر نیز اقدام خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده کنکور رشته‌های تحصیلی با آزمون سال ۹۹ در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۲ و ۱۳ تیر ۱۳۹۹ در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم شده و کارنامه کلی شرکت کنندگان در دهه دوم مرداد ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

توکلی گفت: داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه مجاز به انتخاب رشته می‌شوند ضروری است در مهلت اعلام شده و با در نظر گرفتن ظرفیت‌های آموزشی اعلام شده در دفترچه راهنمای انتخاب رشته، رشته‌های تحصیلی مورد علاقه خود را به صورت اینترنتی در دهه دوم مرداد ماه انتخاب کنند.

او درباره زمان اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری ۹۹ گفت: نتیجه نهایی کنکور سراسری سال ۹۹ در نیمه دوم شهریور ۱۳۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    998 بازدید

    0 نظر

    درج: 16 بهمن 1398

    توسط: mahini
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir