جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی با موضوع مدارس سمپاد

0
جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی با موضوع مدارس سمپاد

وزیر آموزش و پرورش درباره وضعیت ادامه کار مدارس سمپاد در متوسطه اول عنوان کرد: امروز در شورای عالی انقلاب فرهنگی با موضوع مدارس سمپاد جلسه داریم.

به گزارش «نماینده»، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری بین این وزارتخانه و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان که امروز در اردوگاه شهید باهنر تهران امضا شد، اظهار داشت: تفاهم‌نامه‌ای که امروز امضا شد متعاقب تفاهم‌نامه‌های سال گذشته است و با توجه به موضوعات جدید جامعه که اتحادیه می‌تواند در آنها به آموزش و پرورش کمک کند، تصحیح شده است و به ویژه در راستای توسعه آموزش مهارت‌ها منعقد شده است.

وی افزود: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ظرفیت بسیار خوبی در مدارس دارد و در حوزه توسعه و پیشرفت مهارت‌های اجتماعی و فردی مبتنی بر الگوی ایرانی و اسلامی مورد توجه است.

بطحایی با اشاره به سیاست جایگزینی پیام رسان های داخلی در آموزش و پرورش گفت: بخشنامه‌ای را چند روز پیش صادر کردیم و در آن تاکید شده است که با توجه به سیاست‌های کلی نظام نباید برای پیام رسان های خارجی انحصار وجود داشته باشد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: با برخی از پیام رسان های داخلی مذاکرات را شروع کردیم و تا چند روز آینده با دو پیام رسان داخلی قراردادی را منعقد خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: تمام واحدهای اداری باید برای امور اداری از پیام رسان داخلی استفاده کنند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به صدمات تربیتی پیام رسان‌های خارجی به دانش آموزان بیان داشت: از دانش آموزان می خواهم پیام رسان های داخلی را جایگزین نمونه های خارجی کنند.

بطحایی خاطر نشان کرد: برخی اختلالات فنی پیام رسان های داخلی در حال مرتفع شدن است و به زودی جایگزین پیام رسان های خارجی در آموزش و پرورش خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص نتیجه جلسات با سازمان سنجش گفت: هنوز با سازمان سنجش به نتیجه نرسیده ایم، جدول زمان بندی حذف کنکور توسط وزارت علوم در حال تدوین است و ما اعلام آمادگی کرده ایم که بخش های مربوط به آموزش و پرورش برای حذف کنکور را به طور کامل اجرا کنیم.

بطحایی عنوان کرد: جدول زمان بندی حذف کنکور پس از تصویب به اطلاع دانش آموزان خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد: احتساب سنوات تحصیلی در کنکور مثل سال های قبل است و ما اصرار داریم تعداد دروس امتحان نهایی کم شود تا فشار کمتری به دانش آموزان وارد شود اما وزارت علوم معتقد است کاهش تعداد دروس اعتبار نمرات برای احتساب سنوات تحصیلی و حذف کنکور را دچار مشکل می کند.

وی در خصوص وضعیت ادامه کار مدارس سمپاد در متوسطه اول عنوان کرد: امروز در شورای عالی انقلاب فرهنگی با موضوع مدارس سمپاد جلسه داریم.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,318 بازدید

    0 نظر

    درج: 21 فروردین 1397

    توسط: m.hosseini
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir