تجلیل از21 دانش آموز پژوهشگر

0
تجلیل از21 دانش آموز پژوهشگر

 دبیر ستاد هفته پژوهش وزارت آموزش و پرورش تجلیل از 21دانش آموزان پژوهشگر برگزیده با حضور وزرای آموزش وپرورش و علوم ، تحقیقات و فناوری در هفته آینده خبر داد.

علیرضا عصاره در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات پژوهشگاه مطالعات معلم، با موضوع هفته پژوهش، از برگزاری 2 جشنواره ملی تجلیل از پژوهشگران در هفته آینده خبر داد و اظهارکرد: جشنواره تجلیل از دانش آموزان پژوهشگر با شعار «پژوهش، فناوری، دانش آموز و مدرسه» 21 آذرماه در مدرسه مصلی نژاد منطقه 6 تهران و با حضور سیدمحمد بطحایی ومنصورغلامی وزرای آموزش وپرورش و علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

وی افزود: در این جشنواره از7 نفرازدانش آموزان پژوهشگر دوره ابتدایی،7 دانش آموز دوره متوسطه اول و7 نفرازدانش آموزان متوسطه دوره دوم از سراسرکشور، جوایز خود را از وزرای مذکور دریافت می کنند.

عصاره تصریح کرد: در روز دوشنبه 20 آذرماه جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش درآموزش وپرورش با شعار «پژوهش، فناوری، تحول بنیادین» با همکاری هر 2 وزارتخانه مذکوروحضور وزیر آموزش وپرورش در مدرسه تاریخی دارالفنون تهران برگزار می شود.

وی گفت: تعیین ایام خاصی برای نشان دادن اهمیت وجایگاه پژوهش درآموزش وپرورش، بحث وتبادل نظر، تجربه و همدلی پژوهشگران و کارشناسان، ایجاد بستر ارتقای منزلت اجتماعی پژوهش و پژوهشگری و نقش آن در بهبود کارآیی و تجلیل از پژوهشگران آموزش و پرورش از جمله اهداف چهارگانه، جشنواره های هفته پژوهش است.

سرپرست پژوهشگان مطالعات آموزش وپرورش از تشکیل کمیته های علمی و اجرایی در استان ها خبرداد و خاطرنشان کرد: انتخاب 9 نفر از معلمان پژوهشنده از سراسر کشور ، انتخاب 3 نفر از پژوهشگران برگزیده ، انتخاب 3طرح و پژوهش نامه های برگزیده در سطح کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب3 دانشجوی پژوهشگر از 2 دانشگاه شهید رجایی و فرهنگیان، انتخاب 3 طرح وایده برتر از استان ها و تجلیل از 21 دانش آموز پژوهشگر از جمله برنامه های هفته پژوهش است

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,407 بازدید

    0 نظر

    درج: 14 آذر 1396

    توسط: m.najafi
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir