آغاز مرحله سوم طرح «کندوی کتاب» در دبیرستان‌های سراسر کشور

0
آغاز مرحله سوم طرح «کندوی کتاب» در دبیرستان‌های سراسر کشور

حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اظهار داشت: این اتحادیه در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و به منظور شناسایی منابع مطالعاتی مفید برای دانش‌آموزان و معلمان، در برگزاری طرح «کتاب شارژ»، با مجمع ناشران انقلاب اسلامی همکاری خواهد داشت. 

وی گفت: در این طرح، پویش کتابخوانی در قالب طرح کندوی کتاب و با محوریت کتاب «نرگس» و با شعار «انقلاب نرگس ها» ویژه نوجوانان و جوانان در حال اجراست و در آن، اعضای انجمن های اسلامی پس از مطالعه کتاب و تکمیل کاربرگ مربوطه، به معرفی و فروش کتاب نرگس (با موضوع انقلاب اسلامی، ایثار ، شهادت و حجاب) خواهند پرداخت. 

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ادامه داد: دانش آموزان می توانند با مراجعه به کتابفروشی ها ، فروشگاه های فرهنگی سراسر کشور ویا ارسال عدد 1 به شماره 30005319 و خرید اینترنتی از طریق  sooremehr.ir کتاب «نرگس» را تهیه کنند.

علامتی خاطرنشان کرد: بهره برداری از کتاب «نرگس»، در قالب پویش ترویج مطالعه کتاب است؛ به همین منظور، دانش آموزان می توانند از سه طریق در مسابقه کندوی کتاب شرکت کنند و از جوایز نفیسی بهره مند شوند.

وی گفت: علاقه مندان می توانند با ارسال کد کتاب به شماره 1000100015000 پیامک کنند در صورتی که نسخه دیجیتال کتاب «نرگس» را از کتابخوان سوره مهر تهیه نمایید، این کد به شماره موبایل آن ها پیامک خواهد شد.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با اشاره به مسابقه دوم طرح کندوی کتاب افزود: دانش آموزان همچنین می توانند یک متن صد کلمه ای درباره کتاب بنویسید. این متن می تواند معرفی کتاب یا حس آنها نسبت به کتاب باشد و از کتاب عکس بگیرند و با هشتگ #کتاب شارژ در فضای مجازی منتشر کنند؛ این عکس می تواند از جلد کتاب باشد و یا صفحه ای که آن را دوست دارند. عکس و یا متنی که به یکی از روش های فوق تولید شده است را در شبکه های اجتماعی موبایل، با شناسه @ketabcharge  ارسال کنند؛ همچنین متن های دانش آموزان در کانال کتاب شارژ با شناسه @ketabcharge_ir  قرار می گیرد. 

لازم به ذکر است دانش آموزان انجمن اسلامی برای شرکت در بخش ویژه اعضای انجمن های اسلامی باید حتما از هشتگ #کندوی_کتاب نیز استفاده کنید. به عنوان مثال در ارسال متن و عکس، دو هشتگ #کتاب شارژ و #کندوی_کتاب را حتما ذکر کنید.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    2,118 بازدید

    0 نظر

    درج: 17 اسفند 1395

    توسط: goljah
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir