1500 دانش‌آموز دختر استثنایی در مسابقات ورزشی‌ ‌

0
 
 
رئیس آموزش و پرورش استثنایی کشور مطرح کرد: امسال در مجموع حدود3500 دانش آموز استثنایی در هجدهمین دوره مسابقات ورزشی شرکت کرده‌اند که دختران شرکت کننده در این رقابت‌ها حدود 1500 نفر هستند.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین، افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر استثنایی و نیازهای ویژه کشور به میزبانی استان قزوین و با حضور مجید قدمی رئیس آموزش و پرورش استثنایی کشور، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین و جمعی از مدیران استانی شنبه شب در سالن شهید بابایی برگزار شد.

قدمی در این مراسم با بیان اینکه ما به واسطه ایثارگری شهدا در امنیت و آسایش زندگی می‌کنیم، اظهار کرد: با امنیتی که در کشور وجود دارد ما می‌توانیم چنین مسابقات ورزشی را برگزار کنیم.

وی افزود: امسال هجدهمین دوره مسابقات دانش‌آموزان استثنایی را برگزار می‌کنیم که در بخش دختران، استان قزوین میزبان است و از همکاری مسئولان این استان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کشور خاطرنشان کرد: دانش آموزان استثنایی به دلیل نیازهای ویژه، با خانواده‌ها و مربیان خود در این مسابقات حضور پیدا کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان استثنایی دختر و پسر باید در کنار درس توانمندی‌های جسمی و ورزشی خود را تقویت کنند، اضافه کرد: توانمندی‌های پنهانی در وجود کودکان و نوجوانان استثنایی وجود دارد که اگر زمینه بروز و ظهور به آن‌ها داده شود قطع‌یقین در کنار آموزش، موجب رشد و تقویت جسم و روح این افراد خواهد شد.

قدمی مطرح کرد: روحیه شاداب، سلامت جسم و تقویت قوای بدنی موجب می‌شود کودکان استثنایی در زندگی روزمره خود موفق‌تر عمل کنند و اگر نقص عضوی هم وجود دارد نباید این دانش‌آموزان را ناامید کند. ‌

این مسئول یادآور شد: امسال در مجموع حدود 3500 دانش آموز استثنایی در هجدهمین دوره مسابقات ورزشی شرکت کرده‌اند که دختران شرکت کننده در این رقابت‌ها حدود 1500 نفر هستند.

قدمی در پایان تأکید کرد: اگر توانمندی در دانش‌آموزان استثنایی می‌بینیم نشان از زحمات معلمان و مربیانی است که سربازان گمنامی هستند که برای رشد و پیشرفت این دانش‌آموزان عزیز تلاش می‌کنند تا این افراد بتوانند ظرفیت‌های وجودی خود را بشناسند.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,545 بازدید

    0 نظر

    درج: 1 شهریور 1395

    توسط: goljah
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir