فروش کتاب‌های پیش‌دانشگاهی به صورت اینترنتی

0
به گزارش ایسنا، محمدیان گفت: ۲۹ عنوان کتاب درسی در پایه‌های پنجم و نهم در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ جدیدالتالیف هستند.

محی الدین بهرام محمدیان افزود: کتاب‌های علوم، فارسی، ریاضی و تعلیمات اجتماعی در پایه پنجم ابتدایی و کتاب‌های دینی، قرآن، ریاضی، مطالعات اجتماعی، عربی، فارسی، زبان انگلیسی و مهارت نوشتاری در پایه نهم جدید خواهند بود.

وی با اشاره چاپ کامل کتاب‌ها تصریح کرد: از ۱۵ شهریور ماه سال ۹۴ کتاب‌های درسی بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود و کتاب‌های ابتدایی در مدارس و کتاب‌های فنی و حرفه‌ای در هنرستان‌ها توزیع می‌شود، کتابهای دوره اول و دوم متوسطه توسط کتاب‌فروشی‌ها به فروش می‌رسند.

محمدیان خاطرنشان کرد: کتاب‌های پیش‌دانشگاهی برای اولین بار به صورت اینترنتی به فروش می‌رسد که امیدواریم در سال‌های آینده تمام کتاب‌های درسی از طریق اینترنت به فروش برسند.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش درباره تغییرات هر ساله در محتوای کتاب‌های آموزش و پرورش در برنامه پیشخوان ظهر یکشنبه افزود: تغییرات کتاب در راستای برنامه ۱۲ ساله است و ما در هر سال برای ارتقای سطح آموزش موظفیم محتوای دو پایه تحصیلی را تغییر دهیم.

وی درخصوص محتوای جدید آموزشی گفت: باید آموزش به معلمان به گونه‌ای باشد که محتوا به سمت الکترونیکی شدن پیش رود و در این رابطه باید محتویات جدید آموزش داده شود. دوره‌های آموزش از شهریور برای الکترونیکی شدن محتوا در دانشگاه تربیت مدرس دایر خواهد شد تا بتوانیم برای تولید محتوا به سطح بین الملی نزدیک شویم.

محمدیان افزود: در اکثر مدارس امکانات وجود دارد اما اگر در برخی ازشهرستان‌ها کمبود وجود داشته باشد با مساعدت اهالی محلی و اولیا این امر جبران می‌شود و این مدارس در لیست مدارس "لازم التوجه" قرار می‌گیرند تا سازمان بتواند بررسی را برای فراهم نمودن شرایط مساعد انجام دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محمدیان درباره ثبت‌نام اینترنتی برای دریافت کتب درسی افزود: در گذشته کتاب‌های درسی به دو صورت توزیع می‌شد، کتب ابتدایی و هنرستان در مدرسه وکتب دبیرستانی از طریق کتاب‌فروشی‌ها تهیه می‌شد، اما امسال در دوره پیش‌دانشگاهی ثبت‌نام اینترنتی صورت می‌گیرد، اگر دانش‌آموزان در تاریخ‌های مشخص شده موفق به ثبت‌نام اینترنتی نشدند از ۱۵ شهریور به بعد می‌توانند کتاب‌ها را از کتاب‌فروشی‌ها تحویل بگیرند، با این روش از بازار سیاه و خریدهای مکرر جلوگیری می‌شود.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    3,268 بازدید

    0 نظر

    درج: 11 مرداد 1394

    توسط: khezli
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir