اعلام شهریه مدارس شاهد 97 - 98

0
اعلام شهریه مدارس شاهد 97 - 98

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش جزییات ثبت‌ نام مدارس شاهد 97 - 98 را اعلام کرد.

 
مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش درباره شهریه مدارس شاهد نیز اظهار کرد: شهریه نسبت به سال گذشته مشمول افزایش 10درصدی شده است. شهریه مدارس شاهد دوره ابتدایی بین 380 تا 640 هزار تومان، شهریه مدارس شاهد دوره اول متوسطه بین 440 تا 730 هزار تومان و شهریه مدارس شاهد دوره دوم متوسطه بین 530 تا 950 هزار تومان تعیین شده که به حسب شرایط بومی و منطقه‌ای استانها بین این دو رقم خواهد بود.

 
محمدرضا رزاقی با بیان اینکه زمان ثبت نام میان پایه مدارس شاهد در دوره ابتدایی، متوسطه اول و دوم از اول تا دهم مرداد است افزود: بررسی مدارک نیز از دهم تا پانزدهم مرداد انجام می‌شود و ثبت نام قطعی آنها شانزدهم مرداد خواهد بود.

 
وی افزود: امسال هم 1350 مدرسه شاهد فعالیت می‌کنند و بر اساس ظرفیت مدرسه، آمار ثبت نام مدارس تعیین شده و امکان تغییر ظرفیت مدارس وجود ندارد.

رزاقی با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از اول خرداد از طریق سامانه سجا شروع می‌شود و تا 15 خردادماه ادامه دارد گفت: از 17 تا 19 خرداد پیامکی برای پذیرفته شدگان مرحله اول ارسال می‌شود و از 20 تا 27 خرداد به والدین مهلت داده می‌شود مدارک را به مدرسه تحویل دهند تا بررسی شود. تا سوم تیر مراحل بررسی مدارک انجام و به این ترتیب تا سوم تیر، تکلیف ثبت نام نهایی و قطعی آنها مشخص می‌شود.

وی افزود: ثبت نام دانش آموزان ورودی پایه اول دوره متوسطه اول (هفتم) از اول تیرماه شروع می‌شود و تا چهاردهم تیرماه به اتمام می‌رسد گفت: 16 تیرماه پیامکی برای پذیرفته شدگان مرحله اول ارسال و از 17 تا 27 تیر ماه مرحله بررسی و تایید مدارک انجام و در 28 تیرماه تا سوم مرداد ماه ثبت نام قطعی آنها صورت می‌گیرد.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ثبت نام ورودی پایه اول دوره متوسطه دوم (دهم) نیز از 10 تا 24 تیرماه از طریق سامانه سجا صورت می گیرد عنوان کرد: 25 تیر اعلام نتیجه غیر قطعی برای پذیرفته شدگان مرحله اول در قالب پیامکی انجام می‌شود و از
26 تیر تا سه مرداد بررسی مدارک صورت می‌گیرد و از سوم تا 11 مرداد فرصت مراجعه برای ثبت نام قطعی است.

وی با بیان اینکه حدود 60 درصد دانش آموزان در سال گذشته از جامعه ایثارگری بودند گفت: مابقی دانش آموزان بر اساس اولویت هایی اعم از برگزیدگان مسابقات ملی و فرزندان فرهنگیان و خیرین مدرسه ساز بودند.

رزاقی افزود: بر شمار مدارس شاهد افزوده نخواهد شد. اما اگر تراکم در منطقه‌ای وجود داشته باشد امکان انتقال کدها و ظرفیت از مناطق با جمعیت دانش آموزی کم جمعیت تر به مناطق و استانهای پرجمعیت وجود دارد.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امکان دخل و تصرف در سامانه حین ثبت نام وجود ندارد گفت: تنها جایی که ممکن است تخلف رخ دهد گواهی و مدارکی است که افراد اعلام می‌کنند. باید گواهی ها از مراجع معتبر باشند. با مجموعه نهادهای مربوط هماهنگیهای لازم را انجام دادیم تا این مشکل نیز رفع شود.
رزاقی با بیان اینکه پیش بینی می‌کنیم بعد از هفدهم مرداد در مدارس متوسطه فعالیت‌های کلاسهای پیش نیاز انجام شود گفت: جدول امتیازات نسبت به سال گذشته تغییری نکرده و همانند سال گذشته است.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,891 بازدید

    0 نظر

    درج: 1 خرداد 1397

    توسط: m.hosseini
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir