اطلاعیه آموزش و پرورش درباره امتحانات دی‌ماه

0
اطلاعیه آموزش و پرورش درباره امتحانات دی‌ماه
مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: امتحانات دوره‌های تحصیلی متوسطه اول و دوم به صورت حضوری و براساس آیین‌نامه های آموزشی وارزشیابی مصوب شورای عالی آموزش و پرورش برگزار می‌شود.
بر اساس اطلاعیه مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی، امتحانات دانش آموزان در دی ماه سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ مطابق بخشنامه های صادره و با ملاحظات در نظر گرفته شده برگزار می شود
در این اطلاعیه آمده است: در روزههای اخیر در برخی خبرگزاری‌ها، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی غیررسمی مطلبی درباره نحوه برگزاری امتحانات دانش آموزان در دی ماه سال تحصیلی ۱۴۰۱-  ۱۴۰۰منتشر شده است که نادرست بوده و مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش آن را تکذیب می کند.
مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش در این اطلاعیه تصریح کرد: امتحانات دوره های تحصیلی متوسطه اول و دوم به شیوه حضوری و براساس آیین‌نامه های آموزشی وارزشیابی مصوب شورای عالی آموزش و پرورش برگزار می شود و فقط در شرایطی که مدرسه به دلیل شیوع بیماری کرونا، در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشته باشد به صورت استثنا و با تأیید آموزش و پرورش محل، ارزشیابی دانش آموزان براساس دستورالعمل ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در دوره شیوع بیماری کرونا انجام می شود.
همچنین براساس این اطلاعیه امتحانات داوطلبان آزاد و آن گروه از دانش آموزان پایه دوازدهم که در خرداد و شهریور ماه موفق به کسب نمره قبولی در برخی دروس نشده اند، طبق برنامه اعلامی از دوم دی ماه آغاز  و به شیوه حضوری در حوزه های امتحانی سراسر کشور  با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.
طبق این اطلاعیه در این امتحانات از انواع سوالات (تشریحی، کوتاه پاسخ، چهار گزینه ای و...) استفاده شده و نمره منفی ندارند. امتحانات پایه نهم بزرگسال، آموزش از راه دور، ایثار گران وداوطلبان آزاد نیز هماهنگ استانی، به شیوه حضوری و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی است.
در بخشی دیگر از این اطلاعیه تاکید شده است: شیوه نامه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دوره های مختلف تحصیلی و بخشنامه برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم در دی ماه ۱۴۰۰در پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی به نشانی aee.medu.ir قابل مشاهده است. بنابراین از معلمان، دانش آموزان و اولیای آنان درخواست می شود تا اخبار و اطلاعیه های وزارت آموزش و پرورش را صرفا از پورتال اطلاع رسانی این وزارتخانه پیگیری کنند.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    551 بازدید

    0 نظر

    درج: 29 آذر 1400

    توسط: u-120852
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir