پیشنهاد آموزش و پرورش برای بازگشایی دبستان‌ها

0
پیشنهاد آموزش و پرورش برای بازگشایی دبستان‌ها

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پیشنهاد بازگشایی مدارس ابتدایی از اول آذرماه گفت: مدارس باید حداقل یک روز در هفته باز باشند و امکان ندارد مدرسه‌ای خودش تصمیم بگیرد که آموزش را به طور کامل در فضای مجازی ادامه بدهد.

سرپرست وزارت آموزش و پررش درباره بازگشایی حضوری مدارس ابتدایی گفت: پیشنهادها درباره بازگشایی مدارس ابتدایی ارائه و در کمیته مربوط به ستاد ملی کرونا مطرح شده است اما هنوز در ستاد تصویب‌ نشده و ممکن است نظرات دیگری داشته باشند که با پیشنهادات ما متفاوت باشد، جزئیات را روز شنبه پس از تصویب در ستادملی کرونا اعلام می‌کنیم.
کاظمی درباره نظارت بر مدارس و همچنین علت فعال بودن برخی مدارس ابتدایی اظهار کرد: مدارس فعال ابتدایی در پایه‌های اول و دوم آموزش حضوری دارند که با رعایت پروتکل‌ها انجام می‌شود همچنین نظارت‌ها از سه طریق است، نخست نظارت وزارت بهداشت، دوم نظارت آموزش و پرورش از طریق سامانه‌ها و سوم  نظارت‌های میدانی.
وی افزود: نحوه رعایت پروتکل‌ها قبل از بازگشایی مدارس سنجیده می‌شود، باید کمک کنیم که پروتکل‌ها رعایت شود، البته در ابتدای بازگشایی مدارس ممکن است با چالش‌هایی مواجه شویم، اما مطمئنم حضور دانش‌آموزان منجر به افزایش مهارت خودمراقبتی می‌شود.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش درباره رویه بازگشایی مدارس غیردولتی مطرح کرد: مدارس دولتی و غیردولتی را تفکیک نکردیم. تمام مدارس غیردولتی هم مشمول قواعد بازگشایی می‌شوند، اگر مدرسه‌ای نتواند فاصله اجتماعی را رعایت کند باید دانش‌آموزان را به دو و سه گروه تقسیم کند، الگوی بازگشایی از 15 آبان به بعد ترکیبی است و به ظرفیت مدرسه بستگی دارد.
کاظمی در پایان یادآور شد: مدارس باید حداقل یک روز در هفته باز باشند و امکان ندارد مدرسه‌ای خودش تصمیم بگیرد که آموزش را به طور کامل در فضای مجازی ادامه بدهد. 
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    864 بازدید

    0 نظر

    درج: 8 آبان 1400

    توسط: u-120852
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب‌های لقمه
    امتحانیوم
    آزمونیوم
    تیزهوشان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های بیست پک
    لقمه طلایی

    آخرین نظرات ارسالی

    عالییییییییییییییی اصلا بهتر از استاد باقری نیست کلاس هاشون
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تیم خفن مهر و ماه و با تشکر از
    سلام و عرض ادب خدمت استاد باقری و عوامل مهر و ماه عزیز وبینار به
    سلام و درود خدمت همگی دوستان✨️ اول از همه از خدای بزرگ شاکرم که
    استاد باقری خیلی قشنگ درس میدن جوری که اصلا خسته نشی. واقعا
    سپاس فراوان از تدریس عالی شما استاد خیلی دوره کاملی بود

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2026 Mehromah.ir