ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 96 – 97

0
آزمون مدارس تیزهوشان 96 – 97 برای شناخت و استعداد یابی دانش آموزان ایرانی جهت ورود به مدارس استعداد درخشان ، سمپاد یا تیزهوشان برگزار می شود. این آزمون در دو پایه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و آزمون تیزهوشان نهم به دهم برای ورود به دوره اول و دوم دبیرستان بطور هماهنگ کشوری و در کلیه شهر ها و استان های کشور برگزار می گردد. این مقاله جهت توضیح زمان ، نحوه و شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 96 – 97 و همچنین ایجاد فضایی برای پاسخ به سوالات والدین درباره نحوه ثبت نام ایجاد شده است.
 
زمان و نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 96 – 97
طبق تجربه سال های گذشته احتمالا باید اواسط اسفند ماه منتظر آغاز ثبت نام مدارس تیزهوشان 96 – 97  باشیم. بطوریکه ابتدا سامانه sanaad.medu.ir شده و با وارد کردن اطلاعات دانش آموزی ثبت نام اولیه انجام خواهد شد. ثبت نام در دو گروه آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 96 – 97 و آزمون تیزهوشان نهم 96 – 97 برگزار می گردد. هر دو گروه باید از اواسط فروردین تا اواسط اردیبهشت اقدام به پرداخت مبلغ ثبت نام که چیزی در حدود 15 الی 20 هزار تومان می باشد کنند. پس از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 96 – 97  حدودا اواخر اردیبهشت ماه کارت ورود به جلسه در سایت قرار داده شده و داوطلبان می توانند با دریافت اینترنتی کارت ، در آزمون شرکت کنند.
 
شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان 96 – 97
هرچند بطور کامل در مقاله شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان 96 – 97  در این باره صحبت کرده ایم ولی اینجا هم به ذکر شرایط می پردازیم. کلیه داوطلبان ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی برای ثبت نام باید در همه دروس کلاس پنجم نمره خیلی خوب کسب کرده باشند ( استثنائا اگر فقط در یکی از دروس نمره خوب دارند موردی برای ثبت نام وجود ندارد ) . همچنین داوطلبان ثبت نام تیزهوشان نهم 96 -97 هم تنها به شرطی می توانند در آزمون شرکت کنند که معدل سال هشتم آن ها بالای 19 باشد. دقت داشته باشید این شرایط تنها شرط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 96 – 97  است و هیچ گونه شرط دیگری برای ثبت نام و قبولی در این مدارس وجود ندارد. البته دانش آموزانی که درحال حاضر در مدارس تیزهوشان دوره اول دبیرستان شرکت می کنند می توانند با داشتن شرایط خاصی که در مقاله شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان 96 – 97  ذکر کردیم بصورت مستقیم و بدون نیاز به آزمون ورودی وارد مدارس تیزهوشان دوره دوم دبیرستان شوند.
 
نحوه انتخاب مدارس تیزهوشان 96 – 97
هرکس در زمان ثبت نام طبق لیست مدارس تیزهوشان شهر محل سکونت خود حق دارد حداکثر 2 مدرسه ( درصورت وجود ) را به ترتیب اولویت انتخاب کند. هرچند تاکید بر انتخاب مدارس نزدیک به محل سکونت دانش آموز است ولی اگر تصور می کنید که در شهر محل سکونت شما یکی یا دو تا از مدارس را به بقیه بیشتر ترجیح می دهید می توانید بدون ایجاد هیچگونه مشکلی این دو مدرسه را در انتخاب های خود ذکر کنید. فقط دقت داشته باشید که قطعا رقابت بر سر مدارس با کیفیت تر و بهتر ، سخت تر و شدید تر خواهد بود.
 
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    3,234 بازدید

    0 نظر

    درج: 28 دی 1395

    توسط: goljah
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir