اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

0
اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

جهت اطلاع از نتایج آزمون تیزهوشان در پایه های نهم به دهم و ششم به هفتم از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید:
تماس از سراسر کشور 9099072952

تماس از استان تهران 9099072952

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

اطلاعیه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 99-1400
پیرو اطلاعیه سازمان سمپاد به اطلاع می رسانیم نتایج آزمون تیزهوشان در پایه های نهم به دهم و ششم به هفتم منتشر شد ، کلیه دانش آموزان و اولیای گرامی میتوانند جهت اطلاع از نتایج آزمون تیزهوشان با مرکز تماس حاصل نموده و از طریق سامانه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نسبت به مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان اقدام نمایند لذا به اطلاع می رسانیم جهت اطلاع از اعلام نتایج تیزهوشان پایه هفتم از سراسر کشور با شماره های 9099072952 ( استان تهران) تماس حاصل نماید.

نتایج آزمون تیزهوشان برای دانش آموزان تیز هوشی که قصد تحصیل در این مدارس را دارند از اهمیت ویژه ای برخوردار است . آزمون تیز هوشان هرساله در اردیبهشت ماه بصورت هماهنگ کشوری برگزار می شود. در سال 98 آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی (ششم به هفتم) با حضور دیویست و بیست هزار داوطلب و در آزمون تیزهوشان نهم به دهم حدود نودونه هزار داوطلب شرکت کرده اند.
از این تعداد داوطلب شرکت کننده، حدودشانزده هزار نفر در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم وهشت هزار نفر در آزمون تیزهوشان نهم به دهم پذیرش شدند. این آزمون هرسال در سراسر کشور به منظور شناسایی دانش آموزان تیزهوش برای تحصیل در مدارس تیزهوشان (استعداد درخشان یا سمپاد) برگزار می‌شود.

سامانه اطلاع رسانی نتایج آزمون تیزهوشان azmoon.medu.ir

نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان
نتایج آزمون مدارس تیزهوشان هر سال بعد از برگزاری آزمون نمونه دولتی اعلام می‌گردد.

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان
با توجه به تغییرات جدید اعمال شده در دفترچه آزمون تیزهوشان و همچنین ادغام آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی زمان اعلام نتایج تیزهوشان همانند سال های گذشته که بعد از مدارس نمونه اعلام می گشت نخواهد بود ، اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان سمپاد و نمونه دولتی امسال به صورت همزمان از طریق سامانه ثبت نام و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان به نشانی azmoon.medu.ir انجام خواهد گرفت لذا داوطلبان گرامی می توانند از اواسط خرداد ماه نسبت به مشاهده نتایج آزمون مدارس تیزهوشان اقدام نمایند.

نحوه مشاهده نتایج آزمون مدارس تیزهوشان
در این قسمت بصورت تصویری به شما نشان می‌دهیم که چگونه نتایج آزمون تیزهوشان را مشاهده کنید.

یادآوری می‌کنیم نتایج آزمون تیزهوشان 98-99 تنها در سایت Azmoon.medu.ir قابل مشاهده است.

ابتدا به سایت Azmoon.medu.ir وارد شوید و در صفحه اول باید کد ملی دانش آموز و سریال شناسنامه را در سمت راست صفحه سایت درون کادرهای مربوطه وارد نمایید. تصویر صفحه اول سایت را در زیر مشاهده کنید :

 

 
 

 

حالا وارد مرحله بعدی می‌شویم و در آنجا اطلاعات هویتی دانش آموز و وضعیت پذیرش او در آزمون مشخص شده است. در تصویر زیر می‌توانید مشاهده کنید : در زیر ستون “وضعیت قبولی” می‌توانید ببینید که آیا در آزمون پذیرفته شده‌اید یا خیر. در ضمن روی آیکونی که زیر ستون مدیریت قرار دارد کلیک کنید تا کارنامه خود را مشاهده نمایید. در این کارنامه داوطلبانی هم که پذیرفته نشده‌اند می‌توانند تعدا سوالات صحیح و غلط و یا نزده را در هر درس مشاهده کنند و در ضمن تراز آخرین نفر قبول شده در مدارس انتخابی هم در آنجا قابل مشاهده است. البته برای داوطلبانی که پذیرفته شده‌اند، نام مدرسه‌ای که در آن پذیرفته شده‌اند نمایش داده شده است.

 

 
 

 

حالا یک سری جزئیات را درباره اعلام نتایج آزمون تیزهوشان خدمت شما عزیزان بیان می‌کنیم :

1- نتایج آزمون تیزهوشان طبق روال هر ساله در یک مرحله مشخص اعلام می شود . این بدین معنی است که بعد از هر دانش آموز یا بطور قطعی قبول شده است و یا نتوانسته که تراز قبولی تیزهوشان را کسب نماید.

2- برای تجدید نظر و اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان باید به سایت Azmoon.medu.ir مراجعه کنید که فقط در این سایت ثبت و رسیدگی می‌شود.

3– داوطلبن باید دقت کنند که در سایت Azmoon.medu.ir چیزی به عنوان لیست اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان – اسامی قبول شدگان تیزهوشان 97 – وجود ندارد وبرای مشاهده قبولی باید به پنل شخصی خود مراجعه نمایید. بنابراین برای داوطلبانی که در آزمون تیزهوشان قبول شده‌اند فقط نام مدرسه‌ای که در آن پذیرفته شده‌اند درج می‌شود برای داوطلبانی که موفق نشده‌اند رتبه قبولی را کسب نمایند حداکثر تا یک هفته بعد از اعلام نتایج، کارنامه عدم قبولی‌شان که شامل تراز هر درس، تراز کل آزمون، تراز آخرین نفر قبولی مدارس منتخب و تعداد پاسخ‌های صحیح و غلط و نزده منتشر می‌شود.

4– در سال گذشته در بخشنامه‌ای اعلام شده که اگر یکی از دو نفری که باهم دوقلوی هم جنس هستند، در آزمون تیزهوشان قبول شود، با ثبت نام آن دوقولوی همجنس نیز موافقت می‌شود به شرطی که او اگر در پایه ششم است نمره همه دروسش خیلی خوب باشد و اگر در پایه نهم است باید معدلش بالای 19.80 باشد و در صورتی که حداقل شصد درصد تراز آخرین نفر قبولی را کسب نموده باشد،

5- آخرین مهلت ثبت نام نهایی مدارس تیزهوشان برای کسانی که بصورت قطعی قبول شده‌اند تا پایان مرداد ماه 99 باشد و بعد از این تاریخ، ثبت نام مجاز نمی‌باشد.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,386 بازدید

    0 نظر

    درج: 21 مرداد 1399

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir