ثبت‌نام پیش دبستانی هم‌زمان با کلاس اولی‌ها انجام می‌شود

0
ثبت‌نام پیش دبستانی هم‌زمان با کلاس اولی‌ها انجام می‌شود

مدیر کل دفتر آموزش پیش دبستانی آموزش و پرورش گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی، ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی ۵ و ۶ ساله (دو سال قبل از دبستان) همزمان با کلاس اولی‌ها انجام می‌شود.

به گزارش روز سه شنبه دفتر  آموزش پیش دبستانی آموزش و پرورش، رخساره فضلی اظهار داشت: گذراندن دوره پیش دبستانی به عنوان یکی از دوره های تحصیلی رسمی؛ بسیار مهم و ضروری است و خانواده ها برای رشد بیشتر فرزندان خود، لازم است حتما آنان را در مدارس و پیش دبستانی های دارای مجوز از وزارت آموزش و پرورش ثبت نام کنند.

ثبت نام پیش دبستانی ها از اول خرداد ماه آغاز شده و تا پایان مرداد ماه ادامه دارد. 

فضلی مراجعه اولیا به مدرسه و ثبت نام اولیه را شرط انجام سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی دانست و از خانواده ها خواست در اسرع وقت نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام کنند.

مدیرکل دفتر آموزش پیش دبستانی ادامه داد :ادارات کل آموزش و پرورش، روسای مناطق و مدیران مدارس دولتی و غیردولتی نیز موظف هستند با اطلاع رسانی و تمهید استلزامات ثبت نام نوآموزان دوره پیش دبستانی؛ با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی، شیوه نامه ثبت نام ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را اجرا کنند.

وی تشکیل کلاس های پیش دبستانی دولتی با مشارکت مردم را از اولویت های معاونت ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد و گفت: مدیران مدارس دولتی عامل و ناظر تربیتی وزارت آموزش و پرورش در پیش دبستانی های ضمیمه مدارس دولتی هستند و تعیین میزان مشارکت مردم در راه اندازی و اداره کلاس های پیش دبستانی دولتی طبق بخشنامه های وزارتی، به شورای آموزش و پرورش استان و مناطق تفویض شده است. برنامه‌ عمل ‌این مهم توسط معاون آموزش ابتدایی‌ استان تهیه و پس از تصویب در شورا لازم الاجرا است.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    2,018 بازدید

    0 نظر

    درج: 13 خرداد 1399

    توسط: mahini
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب‌های لقمه
    امتحانیوم
    آزمونیوم
    تیزهوشان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های بیست پک
    لقمه طلایی

    آخرین نظرات ارسالی

    عالییییییییییییییی اصلا بهتر از استاد باقری نیست کلاس هاشون
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تیم خفن مهر و ماه و با تشکر از
    سلام و عرض ادب خدمت استاد باقری و عوامل مهر و ماه عزیز وبینار به
    سلام و درود خدمت همگی دوستان✨️ اول از همه از خدای بزرگ شاکرم که
    استاد باقری خیلی قشنگ درس میدن جوری که اصلا خسته نشی. واقعا
    سپاس فراوان از تدریس عالی شما استاد خیلی دوره کاملی بود

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2026 Mehromah.ir