همانگونه که مطلع هستيد شرکت سامسونگ اخيراً تلفن هوشمند گلکسي نوت 7 را در برخي بازارهاي جهاني عرضه کرده و در پي اين اقدام، تعدادي از موبايل هاي ياد شده با مشکل باتري مواجه گشته و سپس در هنگام شارژ منفجر شده اند. در همين راستا، سامسونگ ايران خبر مي دهد که اگرچه عرضه رسمي اين تلفن هوشمند هنوز در کشورمان آغاز نشده است ولي در هر صورت کاربراني که اين تلفن هوشمند را به هر شکلي تهيه کرده اند، مي توانند تا نهايتاً 29 شهريور ماه با بخش پشتيباني سامسونگ تماس برقرار کرده و «از امکانات حمايتي» اين شرکت بهره مند گردند.
در ادامه متن بيانيه خبري رسمي سامسونگ ايران که از طريق ايميل در اختيار ديجياتو قرار گرفته را مطالعه مي فرماييد.
سامسونگ ايران در بيانيهاي رسمي از مشترياني که گلکسي نوت7 را تهيه کردهاند درخواست کرد با کارشناسان پشتيباني اين شرکت تماس بگيرند تا امکان تعويض يا مرجوع کردن اين موبايل ها برايشان فراهم شود.
به دنبال انتشار گزارشهايي در خصوص بروز مشکل در استفاده از گلکسي نوت7، شرکت سامسونگ اعلام کرد عرضه جهاني اين محصول را به تعويق انداخته تا مطمئن شود دستگاههايي که به دست مشتريان ميرسند، عاري از هرگونه عيب و نقص هستند. هرچند اين محصول هنوز بهطور رسمي در ايران عرضه نشده است، اما سامسونگ ايران در بيانيهاي که روز 15 شهريور ماه منتشر شد از مشتريان خواست در صورتي که اين موبايل را در اختيار دارند، با کارشناسان پشتيباني تماس حاصل کنند.
در بيانيهاي که پيش از اين شرکت سامسونگ روز 11 شهريور ماه منتشر کرده بود، عنوان شده بود که در کل دنيا 35عدد از موبايل هاي گلکسي نوت7 با مشکلاتي مواجه شدهاند و تيم مهندسان سازنده گلکسي نوت7 به سرعت براي حل اين مشکل اقدام کردهاند. بررسيها نشان ميدهد تعداد کمي از گوشيها مشکلاتي در سلول باتريهايشان وجود داشته است. سامسونگ به منظور حمايت از حقوق مصرفکنندگان و احترامي که براي مشتريان خود قائل است، عرضه گلکسي نوت7 در دنيا را به تعويق انداخته تا تيم مهندسي اين شرکت، دوباره گلکسي نوت7 را آزمايش کرده و از سلامت گوشيها اطمينان حاصل کند.
اگرچه عرضه گلکسي نوت7 در ايران هنوز به صورت رسمي آغاز نشده است، اما از آنجا که امکان دارد تعدادي اندکي از اين نوع موبايل زودتر از موعد در اختيار کاربران ايراني قرار گرفته باشد، سامسونگ در ايران تصميم گرفته است به صورت داوطلبانه امکان بهرهمندي از اقدامات حمايتي خود را در اختيار مشتريان قرار دهد.
به همين منظور، سامسونگ ايران از صاحبان گلکسي نوت7 تقاضا کرده است حداکثر تا پايان روز 29شهريورماه 1395 با مرکز مشتريان سامسونگ به شماره 42132-021 تماس بگيرند. صاحبان گلکسي نوت7 ميتوانند موبايل هاي خود را تعويض يا مرجوع کنند.
در بيانيه سامسونگ آمده است به زودي اطلاعات مربوط به زمان فروش رسمي گلکسي نوت7 از طريق وبسايت www.SAMSUNG.com و روابط عمومي اين شرکت، اعلام ميشود.