سوختن یک گوشی گلکسی اس 7 اج در هنگام شارژ شدن

0
سوختن یک گوشی گلکسی اس 7 اج در هنگام شارژ شدن
در حالی که سامسونگ مجبور شده تا گوشی‌های گلکسی نوت‌ ۷ که از نظر باتری مشکل داشتند را باز پس گیرد، یکی از مشتریان این کمپانی که گلکسی اس ۷ اج دارد گزارش داده که دستگاه وی در هنگام شارژ شدن سوخته است. این شخص بیان کرده وقتی که در خواب به سر می‌برده، این اتقاق رخ داده و بنا به گزارش‌ها، از تجهیزات شارژ اصلی دستگاه نیز استفاده کرده است.

آیا این موضوع با آنچه در مورد باز پس گیری گلکسی نوت ۷ اتفاق افتاده مرتبط است؟ مشخصا نه. این دو محصول دو گوشی‌هوشمند متفاوت هستند. گلکسی اس ۷ اج حدودا از شش ماه پیش به بازار به بازار عرضه شده و با این وجود تعداد گزارش‌های خرابی این محصول چندان زیاد نبوده است. در مورد گلکسی نوت ۷، تنها در مدت ۱۸ روز تعداد گزارش‌هایی که در مورد خرابی باتری این محصول ثبت شده به ۳۵ مورد رسیده است که همین عامل توضیح می‌دهد که چرا شرکت سامسونگ تصمیم گرفته تا این فبلت‌هوشمند را باز پس گرفته و مشکل آن را رفع کند.

 
 
 
البته سامسونگ در اینجا کار درست را انجام داده است. حتی اگر گلکسی نوت ۷ شما در فاصله‌ای دور از محل حضورتان منفجر شود آیا باز هم می‌توان با اطمینان در طول شب آن را به شارژر متصل کرد؟ کاری که سامسونگ انجام می‌دهد این است که با ترس مشتریان در این مورد مقابله کند. همین عامل باعث شده تا سوختن گلکسی اس ۷ اج نیز بیش از آنچه که باید مورد توجه همگان قرار گیرد. مالک گوشی‌هوشمند یاد شده با سامسونگ در ارتباط بوده و این شرکت به وی پیشنهاد داده تا یک دستگاه جدید را در اختیارش قرار دهد.

نکته‌ی مثبتی که در مورد باز پس گیری گلکسی نوت ۷ وجود دارد این است که با انجام این کار، سامسونگ می‌توند مشکلات مربوط به قلم جدید اس‌پن را نیز رفع کند. همانطور که پیش از این نیز اعلام شده، برخی از قلم‌های اس‌پن که به همراه گلکسی نوت ۷ عرضه شده‌اند، مشکلاتی در زمینه‌ی مکانیزم خارج کردن قلم دارند که باعث می‌شود کاربر نتواند دکمه‌ی بالای قلم را فشار داده تا آن را از دستگاه خارج کند. با مشکلی که در دکمه‌ی بالای قلم اس‌پن گلکسی نوت ۷ وجود دارد، کاربران نمی‌توانند این قلم را از دستگاه بیرون آورده و از آن استفاده کنند.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,958 بازدید

    0 نظر

    درج: 15 شهریور 1395

    توسط: najafi
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir