چمدان هوشمند بلو اسمارت

0
چمدان هوشمند بلو اسمارت
یکی از دغدغه های هر مسافری می تواند مربوط به چمدان باشد، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که چمدانمان در خطوط هوایی گم شده یا شخص اشتباهی آن را برداشته است و بطور کل نگههداری از چمدان و وسایل آن می تواند کاری پر دردسر باشد که از لذت سفرمان می کاهد. اما یک تکنولوژی جدید می تواند ما را نجات دهد و آن bluesmart است که قرار است کار را برای ما ساده کند.

ممکن است حواستان به وزن چمدان و ساک دستی خود نباشد و به دلیل اضافه وزن مجبور شوید، ساک دستی را به قسمت باربری هواپیما تحویل دهید. اما قابلیت بلو اسمارت این مشکل را به راحتی حل می کند بطوری که این چمدان نقش ترازو را پیدا می کند و شما می توانید با قرار داردن وسایل خود در این چمدان از طریق اپلیکیشن مرتبط، وزن دقیق آن را بدانید.

اپلیکیشن استفاده شده از امنیت فوق العاده بالایی برخوردار هست و شما می توانید بدون نگرانی از فراموش کردن رمز یا گم کردن قفل چمدان، آن زا با این اپلیکیشن باز و بسته کنید.

از دیگر مزیت های آن باطری درونی آن است که این چمدان با کمترین باتری مدت زیادی کار می کند و با استفاده از پورت usb آن می توانید لوازم خود را شارژ کنید.

یه ویژگی خیلی خوب دیگه ی این چمدون اینه که می تونید محل دقیق چمدونتون رو بعد از گم کردنش در نقشه ببینید. این یعنی خیلی از احتمالات دزدی، گم شدن و جابجایی بارها موقع تحویل گرفتن چمدون ها جلوگیری میشه و همیشه خیالتون راحته که از موقعیت مکانی وسایلتون با خبر هستید. با وجود داشتن اپلیکیشن روی گوشی خودتون، میتونید نگران باز شدن ساک و از دست رفتن وسایلتون هم نباشید، چون این چمدون به این سادگی ها باز نمیشه. بدیهیه که این کارکرد توسط جی پی اس به کار گذاشته در چمدون انجام میشه.

چمدون های هوشمند بلواسمارت از یه ایده ی خلاقانه شروع شد و حالا توسط وب سایت هایی که از طریق پیش فروش کردن محصولات برای تولید کننده ها سرمایه جمع آوری می کنند، به مرحله ی اجرا و توسعه رسیده. یه گروه خلاق و پرتلاش پشت این چمدون قرار داره و میتونید از کیفیت و کارکرد محصول اطمینان داشته باشید. البته هنوز مرحله ساخت این چمدون ها تموم نشده و تا تحویل گرفتن محصول، چیزی حدود ۶ ماه مونده. قیمت پیش خرید هر یک از این چمدونها ۲۷۰ دلاز هست، اما بعد از مرحله ی تولید، این قیمت ممکنه به ۴۵۰ دلار برسه.

این هم از یه ایده ی خلاقانه ی دیگه که در اون تکنولوژی به کمک زندگی ها اومده. با یه فکر نو و کمی تلاش، میشه خیلی از مشکلاتی که هر روز باهاشون دست و پنجه نرم می کنیم رو از سر راه برداریم.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    711 بازدید

    0 نظر

    درج: 12 تیر 1401

    توسط: u-143390
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir