نخستین گوشی تاشوی وان‌پلاس در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود

0
نخستین گوشی تاشوی وان‌پلاس در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود
با توجه به خبری که به تازگی از سوی افشاگر معروف یعنی مکس جامبور منتشر شده، ظاهرا وان‌پلاس می‌خواهد نخستین گوشی تاشوی خود را در سال ۲۰۲۳ عرضه کند.

سامسونگ در حال حاضر بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند با طراحی معمولی و تاشو به حساب می‌آید، اما به نظر می‌رسد به زودی رقبا هم قرار است دست بکار شده و محصولاتی را برای مقابله با کهکشانی‌های کره‌ای راهی بازار کنند. منظورمان در بخش نخست نیست، بلکه بازار گوشی‌های تاشو است که اگرچه فعلا تحت سلطه‌ی سامسونگ قرار دارد اما در آینده‌ای نزدیک، شاید ورق به سود شرکتی دیگر برگردد. همین حالا شرکت‌هایی نظیر اوپو، موتورولا، ویوو و … محصولاتی را برای رقابت با سامسونگ عرضه کرده‌اند، اما به نظر می‌رسد سال آینده این رقابت با حضور رقبای دیگر، هیجانی‌تر دنبال خواهد شد.
وان‌پلاس در حال کار روی چندین گوشی تاشو است

یکی از افشاگران معروف حوزه‌ی فناوری یعنی مکس جامبور، به تازگی در توییتر پستی را به اشتراک گذاشت و در آن از تمایل وان‌پلاس برای عرضه‌ی یک گوشی تاشو در سال ۲۰۲۳ خبر داد. در واقع او مدعی شد که نه یک گوشی بلکه چندین گوشی تاشو در راه هستند و قرار است در آینده‌ای نزدیک رونمایی شوند.

حالا یک ابهام بزرگی که وجود دارد این است که وان‌پلاس می‌خواهد گوشی‌های تاشوی خود را با چه طراحی راهی بازار کند. فعلا که با توجه به شایعات می‌توانیم بگوییم یکی از این گوشی‌ها، شبیه به اوپو فایند N خواهد بود. از آن‌جایی هم که وان‌پلاس با اوپو رابطه‌ی نزدیکی دارد، طبیعی هم هست که نخستین تلاشش در ساخت یک گوشی تاشو، شبیه به نماینده‌ی خوب اوپو باشد. فایند N اندکی کوچک‌تر از گلکسی زد فولد ۳ طراحی شده و همین مسأله هم سبب شده کاربران بتوانند به راحتی با گوشی کار کنند و به تمام بخش نمایشگر درونی و بیرونی دسترسی داشته باشند. این موضوع باعث شده جذابیت گوشی دوچندان شود و بنابراین اگر وان‌پلاس هم گوشی تاشوی خود را با الهام از این محصول طراحی کند، این خبر را به فال نیک می‌گیریم.

اما در کنار این گوشی وان‌پلاس که بیشتر برای رقابت با زد فولد سامسونگ عرضه خواهد شد، یک گوشی دیگر را هم به احتمال زیاد شاهد خواهیم بود که اندازه‌ی کوچکی داشته و بیشتر برای رقابت با زد فلیپ راهی بازار می‌شود. در برخی از شایعات آمده که این گوشی، نمایشگر تاشوی سه‌بخشی خواهد داشت که گفته می‌شود سامسونگ هم در حال کار روی ساخت چنین محصولی است.

اما صرف نظر از طراحی، جذاب‌ترین بخش ماجرا این است که وان‌پلاس می‌خواهد گوشی‌های تاشوی خود را راهی بازار جهانی کند. بدین ترتیب این محصولات را باید نخستین گوشی‌های تاشوی غیر سامسونگ بدانیم که در بازار جهانی هم در دسترس قرار خواهند گرفت. از آن جایی هم که شرکت چینی سیاست خوبی در قیمت‌گذاری محصولاتش دارد، انتظار می‌رود قیمت گوشی‌های تاشوی آن بسیار مناسب‌تر از چیزی باشد که سامسونگ برای محصولاتش در نظر می‌گیرد.

گوشی‌های تاشوی شرکت‌هایی نظیر ویوو، اوپو و شیائومی معرفی شده و در بازار هم در دسترس قرار دارند، اما تمام این شرکت‌ها تمرکز خود را روی بازار چین معطوف کرده‌اند و نه بازار جهانی. در حال حاضر در بازارهای بین‌المللی فقط شاهد گوشی‌های تاشوی سامسونگ هستیم. حال باید دید با ورود وان‌پلاس، این وضعیت چه تغییری خواهد کرد.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    311 بازدید

    0 نظر

    درج: 31 اردیبهشت 1401

    توسط: u-143390
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir