ماهی رباتیک آکواریوم، ساخت چین که در واقع پهپاد زیرآبی است!

0
ماهی رباتیک آکواریوم، ساخت چین که در واقع پهپاد زیرآبی است!
یک شرکت چینی یک هواپیمای بدون سرنشین زیر آب را به طرز وحشتناکی واقع کرده است که روز سه شنبه در حومه یژوانگ در پکن مشاهده شد.

این هواپیمای بدون سرنشین زیر آب از یک ماهی آروانا ، گونه ای از ماهیان استخوانی آب شیرین الگوبرداری شده است و برای اولین بار در ماه ژوئیه در نمایشگاه نظامی در پکن به عموم ارائه شد.

Robosea-روبوسا ، شرکت محلی پشت پروژه ، در زمینه اکتشافات دریایی از طریق فناوری و نوآوری تخصص دارد و چندین هواپیمای بدون سرنشین دیگر نیز در بازار دارد.

قیمت این اژدها ماهی آسیایی بیشتر از لامبورگینی است.در واقه گران ترین ماهی دنیاست.

 

 
 

 


آیا به دنبال استاندارد طلا برای آکواریوم خود هستید؟ با آروانای آسیایی ، لامبورگینی غیر رسمی دریا - و گران ترین ماهی آکواریومی در جهان آشنا شوید.

این ماهی اژدها به ویژه در چین مورد احترام است ، جایی که حیوانات خانگی آب شیرین نماد وضعیت هستند - و هزینه زیادی دارند. در سال 2009 ، شایعه شده بود که یکی از آنها 300000 دلار فروخته شده است. گفته می شود که این ماهی قیمت بالایی را به عنوان نسخه آلبینو ارزشمند دریافت کرده است و گفته می شود که سایر آرواناها ده ها هزار دلار قیمت دارند. (میانگین عمر ماهی 10 تا 15 سال است ؛ اگر می خواهید آروانا کمی بیشتر دوام بیاورد ، این مجسمه آروانا - ساخته شده از یشم ، عقیق و سنگ مرمر - را در eBay به قیمت 5.8 میلیون دلار ببینید.)
این که گونه مورد نظر در خطر انقراض است فقط بر فتنه آن می افزاید (برخی افراد به دلیل قاچاق آنها دستگیر شده اند). اما این قابل توجه ترین واقعیت در مورد آروانا نیست. به گزارش بیزینس اینسایدر ، این ماهی ها چنان شور و هیاهو ایجاد می کنند که گاهی اوقات برای حمل و نقل و محافظان خود موتورسوارهای مخصوص خود را دارند. حتی بازار لیفت صورت لوازم آرایشی برای ماهیانی که از افتادگی پلک رنج می برند یا نیاز به چانه دارند ، وجود دارد. به گفته نیویورک تایمز ، لیفت چشم به طرز عجیبی مقرون به صرفه است و هزینه اصلاح چانه نیز حدود 60 دلار است.

 

 
 

 


امیلی وویگت ، روزنامه نگار متخصص علوم و فرهنگ ، به بیزینس اینسایدر می گوید: "[آروانا] یک کالای بسیار ارزشمند است و این امر جنایات عظیمی را در مناطقی که پرورش داده است به راه انداخته است." کتاب جدید فویگت ، اژدهای پشت شیشه ، توطئه (قتل و آدم ربایی ماهی) اروانا و شهرت آن را به عنوان یکی از مورد علاقه ترین حیوانات خانگی آبزی جهان شرح می دهد. قبل از قرن بیستم ، این ماهی ها چیز خاصی نبودند. آنها منبع غذایی مردم محلی محسوب می شد. به گفته Voigt ، در اواخر دهه 1960 بود که ماهی به یک کالای مورد تقاضا تبدیل شد. در دهه 1980 ، آنها به عنوان نماد شانس و ثروت در فرهنگ آسیایی محکم شدند.

 

 
 

 


در حال حاضر ماهی های با ارزش پرورش داده می شوند تا ترکیب رنگ منحصر به فردی تولید کنند. arowanas قرمز چیلی (در تصویر) حدود 1400 دلار قیمت دارد ؛ فوق العاده قرمزهای همجوشی بنفش زمرد حدود 12000 دلار قیمت دارند. و آلبینوهای نادر ، در حالی که کمتر قابل توجه هستند ، دارای شش رقم هستند. شایعه شده بود که یکی که در سال 2009 فروخته شد به یکی از مقامات حزب کمونیست چین رفته است.

اگر همه اینها باعث می شود برای خرید یکی از این دمپایی های گران قیمت دچار مشکل شوید ، اگر در کنار ایالت زندگی می کنید ، مجبور شوید به یک حیوان خانگی عجیب و غریب دیگر بسازید. Arowanas در ایالات متحده ممنوع است ، که توسط قانون گونه های در معرض خطر ایالات متحده محافظت می شود.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    707 بازدید

    0 نظر

    درج: 21 مرداد 1400

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    نام:*
    ایمیل:*
    سوال: نام پایتخت ایران؟
    پاسخ:*
    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    در پاسخ به فردین: • تفکیک شخصیت: چندتا آدمک که به دو دسته تفکیک
    کی موجود میشه ؟
    سلام وقتتون بخیر ببخشید این پک دوباره برای نهایی امسال موجود
    سلام برای پسرم سمپادیوم رو خریدم چطور میتونم پاسخ نامه رو
    سلام هنوز امکان صدور کارنامه ی آنلاین وجود نداره؟

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir