این پهپاد ارزان قیمت( سلفی بگیر) ممکن است بهترین هدیه سال

+1
این پهپاد ارزان قیمت( سلفی بگیر) ممکن است بهترین هدیه سال 2021 باشد.
این روند سلفی ایران در سراسر جهان ویروسی می شود ...

سلفی تلفنی خسته کننده است. مردم دیگر آنها را انجام نمی دهند و آنها محبوب نیستند ...

ابتدا سلفی استاندارد و سپس چوب سلفی وجود داشت و اکنون تکامل بعدی سلفی فرا رسیده است!

هیچ کس نمی داند چه کسی این کار را انجام داده است ، اما به زودی هزاران نفر در ایران شروع به بارگذاری سلفی های باورنکردنی از زوایای دیوانه وار کردند. آنها آنها را در شبکه های اجتماعی بارگذاری کردند و به زودی همه می خواستند همین کار را بکنند!

اکنون ، این نوع جدید از سلفی - به معنای واقعی کلمه - در سراسر جهان به وجود آمده است!

ما در مورد چه چیزی صحبت می کنیم؟
این هواپیمای بدون سرنشین جدید X Pro است ، نوع کاملاً جدیدی از هواپیماهای بدون سرنشین ساخته شده است تا همه بتوانند با آن پرواز کنند. برای ساختن سلفی های نهایی بسیار عالی است!
هواپیمای بدون سرنشین X Pro توسط دو مهندس آلمانی که عاشق هواپیماهای بدون سرنشین هستند ، طراحی شده است. آنها دریافتند که هواپیماهای بدون سرنشین که در اختیار دارند بسیار حجیم ، سنگین و مسافرت با آنها دشوار است.

بنابراین ، آنها این هواپیمای بدون سرنشین فوق العاده جمع و جور و سبک را طراحی کرده اند ، بدون اینکه هیچ یک از مزایای اصلی یک مدل برتر HD را از بین ببرند.

محکم است ، کنترل آن آسان است و می تواند به صورت مستقیم پخش شود و در تلفن ضبط شود!

مردم از آنها برای گرفتن "سلفی های نهایی" استفاده می کنند - نتایج فوق العاده است ...

 

 
 

 


چگونه کار می کند؟
ما تعجب کردیم که نصب چقدر آسان است! ابتدا باید برنامه ای را نصب کنید (فقط کد QR موجود در دفترچه راهنما را اسکن کنید). همه چیز بسیار آسان است.

پس از انجام این کار ، فقط باتری را وصل کنید ، به هواپیمای بدون سرنشین خود متصل شوید و برنامه را راه اندازی کنید. در کمتر از 10 ثانیه آماده پرواز با هواپیمای بدون سرنشین خود هستید!

و سپس بهترین قسمت می آید: پرواز بسیار باورنکردنی است. کنترل ها بسیار عالی ، بسیار شهودی هستند. پرواز با هواپیمای بدون سرنشین احساس طبیعی دارد. بچه های یک همکار اتفاقاً در دفتر بودند و آنها همه چیز را در چند ثانیه فهمیدند - در اولین پرواز بدون سرنشین خود که تاکنون انجام شده است. بسیار شگفت آور است که کنترل ها آسان و روان هستند!

وقتی هوا گرفتید ، وقت آن است که از دوربین داخلی استفاده کنید. شما می توانید خیره کننده ترین عکس ها و فیلم ها را بگیرید. از زوایای غیر ممکن فیلمبرداری کنید و با جالبترین عکسهای سلفی دوستان خود را تحت تأثیر قرار دهید!

 

 
 

 


قیمت آن چند است؟
این چیزی است که همه ما می خواهیم بدانیم ، درست است؟ حدس زدم حدود 300 تا 400 دلار باشد ، اما اشتباه کردم. آنها آن را فقط به قیمت 99 دلار به فروش می رسانند که برای هواپیمای بدون سرنشین با این کیفیت فوق العاده ارزان است!

 

 
 

 


چه چیزی Drone X Pro را بسیار خاص کرده است؟
مزایای اصلی Drone X Pro قابلیت حمل ، قیمت ، دوربین و سهولت استفاده از آن است.
اندازه هواپیمای بدون سرنشین همان تلفن هوشمند بزرگ است. این را با روتورهای تاشو آن ترکیب کنید و احتمالاً قابل حمل ترین پهپاد جهان است. به راحتی در هر جیب یا کیف جا خواهد شد!
مسلماً هرکسی به راحتی می تواند با این پهپاد پرواز کند! کنترل های آن به کمال طراحی شده است. Drone X Pro همچنین دارای قابلیت شناور باورنکردنی است. نیازی به تمرکز بر روی ارتفاع نیست. فقط هدایت کنید و از پرواز لذت ببرید!
هواپیمای بدون سرنشین با این نام البته به دوربین با کیفیت احتیاج دارد. این هواپیمای بدون سرنشین برای گرفتن عکس ها و فیلم های بسیار جذاب بسیار مناسب است.

 

 
 

 


هنگامی که پرواز بسیار آسان است ، می توانید کاملاً در گرفتن عکس های خیره کننده تمرکز کنید. از طبیعت ، دوستان و حتی خودتان با کیفیت شگفت انگیز فیلم بگیرید!

و تاکنون ، ما حتی اشاره ای به ساخت پهپاد از پلاستیک ABS نکرده ایم. این باعث می شود که هواپیمای بدون سرنشین بسیار سبک و قویتر باشد.

نکته آخر ، قیمت بسیار شگفت انگیز است. برای پهپادی با این کیفیت کمتر از 100 دلار است. این باید بهترین بهترین هواپیمای بدون سرنشین با کیفیت قیمت باشد!

نتیجه گیری: آیا واقعاً ارزش آن را دارد؟
چنین پهپادی با کیفیت برای این قیمت باعث می شود که قطعاً بله بگوییم! فقط به تصاویر و فیلم های شگفت انگیزی که می توانید با Drone X Pro بگیرید ، فکر کنید. حتی فقط لذت پرواز با هواپیمای بدون سرنشین هم اکنون ارزش این را دارد. اگر هرگز هواپیمای بدون سرنشین پرواز نکرده اید ، این همان لحظه ای است که باید شروع کنید!
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,574 بازدید

    0 نظر

    درج: 29 بهمن 1399

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir