خودرو فوق لوکس مرسدس میباخ S

0
خودرو فوق لوکس مرسدس میباخ S
در اوایل دهه 2000 ، مرسدس بنز نتوانست موفقیت خود را با مارک تاریخی آلمان Maybach به عنوان یک مارک مستقل بدست آورد. فروش ضعیف سدان های بدبخت مایباخ 57 و 62 منجر به برائت از مرسدس توسط مایباخ در سال 2012 شد.

با این حال ، یک استراتژی جدید برای استفاده از میباخ به عنوان زیر مجموعه فوق لوکس مرسدس با ورود نسل قبلی S کلاس طراحی شده است. جلوپنجره مشبک منحصر به فرد ، بدنه کشیده و یکی از برترین فضاهای داخلی در تجارت ، به ویژه در بین کلاس رانندگان چینی ، فرمول برنده ای بود.

 

 
 

 


نسل جدیدی از کلاس S برای مدل 2021 وارد بازار شده و همچنین با مایباخ درمان شده است. کلاس S Ultra Plastic در تابستان وارد نمایندگی ها می شود و در آنجا به کلاس Maybach GLS که از قبل فروش دارد می پیوندد. قیمت کلاس مایباخ S کلاس بسته به مقصد 185950 دلار خواهد بود.
یک بار دیگر ، کلاس میباخ S کلاس دارای بدنه ای منحصر به فرد در مقایسه با حتی کلاس کلاس شاسی بلند است که ما به عنوان استاندارد در ایالات متحده دریافت می کنیم. همچنین دارای یک مشبک با ملاقه های عمودی است که طراحی آن از نوارهای کت و شلوار الهام گرفته شده است. این در حال تبدیل شدن به یکی از محصولات اصلی مایباخ مدرن است.

برای خریدارانی که می خواهند اتومبیلشان واقعاً برجسته باشد ، یک رنگ پایان دو رنگ با یک خط تقسیم اعمال شده با دست وجود دارد. این یک فرآیند پیچیده است ، و وزن آن به پوسته های خالی درب اضافه می شود تا وزن مواردی را که بعداً باید اضافه شود ، مانند پنجره ها ، بلندگوها و تزئینات داخلی شبیه سازی می کند ، بنابراین خط تقسیم نقاشی شده در امتداد کناره و درها بعداً دقیقاً خواهد بود همان قد میباخ 10 ترکیب ارائه شده دارد.

 

 
 

 


مهمانی واقعی در داخل است. در حالی که قسمت جلویی مشابه آنچه در S کلاس معمولی مشاهده می کنید ، یک خوشه ابزار دیجیتال 12.3 اینچی و صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی 12.8 اینچی از راننده استقبال می کند ، قسمت عقب آن در سطح دیگری قرار دارد. فاصله محوری بیشتر بیشتر به نفع صندلی های عقب است ، در اینجا سرنشینان 5.5 اینچ فضای اضافی نسبت به کلاس معمولی S دارند.
صندلی های عقب نیز می توانند به حالت خوابیده قرار بگیرند و روی بالشتک های بالشتک دارای بالشتک گرم شوند. ویژگی ماساژ آنها نیز با عملکرد جدید گوساله افزایش یافته است. چرم Nappa به صورت استاندارد در اکثر سطوح از جمله در سربرگ نصب شده است و گزینه های تر و تمیز اضافی برای کسانی که به آن نیاز دارند در دسترس است.

یک بار دیگر ، مایباخ بسته اجرایی صندلی عقب پلاس خود را ارائه می دهد. در اینجا ، کنسول مرکزی از طریق کابین و بین صندلی های عقب کشیده شده است. در قسمت پشتی ، کاسه های نگهدارنده گرم و خنک شده و همچنین درگاه های شارژ USB و یک سینی تاشو برای نگه داشتن صفحات قرص وسیله نقلیه یا به عنوان یک ایستگاه کار تعبیه شده است.

گزینه نهایی که قابل ذکر است درهای عقب با کنترل الکترونیکی هستند. این موارد را می توان از روی صندلی راننده یا به سادگی با استفاده از کلید باز کرد و با سیستم هشدار دهنده نقطه کور خودرو یکپارچه می شود تا از تصادف با وسیله نقلیه عبوری ، عابر پیاده یا دوچرخه سوار جلوگیری کند. درب ها هنگام باز شدن دستی نیز راحت هستند ، زیرا حتی با شیب تند می توانند با نیروی کم باز و بسته شوند.

 

 
 

 

 

 
 

 

 

 
 

 

 

 
 

 


برای افزایش بیشتر راحتی ، از سیستم پیشرفته حذف نویز استفاده می شود. این امر نه تنها به تشخیص صداهای محیط برای تولید یک موج صوتی مقابله ای ، بلکه همچنین به سطح جاده در زیر متکی است. از داده های شش سنسور شتاب تلفیقی با سیستم تعلیق نیز برای تولید موج صدای مقابله استفاده می شود که سپس از طریق سیستم صوتی استاندارد Burmester 4D خودرو پخش می شود.

سیستم تعلیق سیستم تعلیق بادی با سیستم میراث کنترل فعال بدن بدن مرسدس است. این فناوری مدتی وجود داشته است و اساساً روشی برای کنترل سطح میرایی سیستم تعلیق در چرخ های منفرد و در نتیجه راحتی سواری ، با استفاده از الکترونیک است. با استفاده از یک دوربین سطح جاده را اسکن می کند و سپس میرایی را متناسب با آن تنظیم می کند.

 

 
 

 

 

 
 

 

 

 
 

 


میباخ S کلاس همچنین دارای حالت رانندگی خاص میباخ است که انتقال نیرو را برای عملکرد روانتر تنظیم می کند. به عنوان مثال ، یک معیار شامل شروع با دنده دوم است.

تاکنون تنها یک مدل اعلام شده است ، S580 مجهز به سیستم 4.0 لیتری توئین توربوشارژ V-8 و ترکیبی خفیف هیبریدی برای 496 اسب بخار قدرت و 516 پوند فوت گشتاور. مرسدس گفته است که یک موتور V-12 همچنان در مایباخ های آینده ارائه خواهد شد ، بنابراین روی اضافه شدن یک یا چند مدل در جاده حساب کنید.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    871 بازدید

    0 نظر

    درج: 12 تیر 1400

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir