اپل در مورد شارژ بی سیم از راه دور تحقیق می کند

0
اپل در مورد شارژ بی سیم از راه دور تحقیق می کند
حدود چهار سال پس از آنكه اپل چشم انداز خود را برای شارژ بی سیم با همكاری رایگان در AirPower به طور علنی نشان داد و دو سال پس از لغو دستگاه ، این شركت به كار خود ادامه می دهد تا این فناوری را به بازار عرضه كند.

جزئیات ناشناخته است و منابع فقط می گویند که شارژر "مشابه" AirPower کار خواهد کرد.

AirPower در سال 2017 اعلام کرد، تلاش اپل برای ایجاد یک پد شارژ است که به کل اکوسیستم دستگاه تلفن همراه خود سرویس می دهد. این پروژه سرانجام در سال 2019 پس از چندین بار تاخیر لغو شد ، و گزارش های بعدی ادعا کردند که اپل قادر به غلبه بر مشکلات مربوط به گرم شدن بیش از حد نیست.

اپل شروع به تشکیل پرونده و دریافت کمک هزینه های ثبت اختراع برای فناوری می کند که از دستگاهی مانند AirPower در زمان معرفی دستگاه پشتیبانی می کند. این ارسال ها همچنان ادامه دارد و آخرین کمک هزینه در روز سه شنبه صادر شده است.

اپل همچنین در حال تحقیق در مورد فناوری شارژ بی سیم است که طولانی تر از راه حل های مدرن شارژ القایی مانند Qi و سیستم Apple Watch خود است. بلومبرگ گزارش می دهد. این فناوری می تواند مبتنی بر یک سری اختراع ثبت شده طولانی و متنوع باشد که روش های شارژ بی سیم برد بلند را پوشش می دهد ، اولین مورد تقریباً به یک دهه قبل برمی گردد.

به نظر می رسد توسعه این سیستم در حال انجام است ، زیرا این گزارش می گوید اگر اپل تصمیم به ادامه کار داشته باشد ، تلاش برای تولید کالای حمل و نقل چندین سال طول می کشد.

نسل بعدی iPad Pro اپل می تواند اولین تبلت این شرکت باشد که از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند ، امری که می تواند با اتخاذ طرح "ساندویچ شیشه ای" محقق شود. انتظار می رود که یک آیپد مینی که دوباره طراحی شده است ، در اواخر سال جاری آغاز به کار کند.

 

 
 

 


بلومبرگ روز پنجشنبه با استناد به منابع آشنا با برنامه های اپل گزارش داد که این شرکت در تلاش است تا قابلیت های شارژ بی سیم را در تبلت های خود ادغام کند ، یک خط تولید که سال گذشته با گسترش همه گیر ویروس کرونا باعث رونق کار از خانه شد.

گزارش شده است که برای سهولت شارژ بی سیم ، اپل در حال بررسی طراحی پشت شیشه ای برای سال 2022 است که زیبایی زیبایی iPad Pro را با مدل های اخیر آیفون هماهنگ می کند. با این حال ، یک سیستم شارژ بی سیم مغناطیسی مشابه MagSafe نیز در حال کار است ، اگرچه بعید است مانند MagSafe در آیفون ، این سیستم نرخ شارژ را ارائه دهد که با پیکربندی سیمی مخالف باشد.

جزئیات این راه حل گزارش نشده است ، اما اپل می تواند با فناوری قدرت بی سیم با کارایی بالا که از مرز شارژ سریع MagSafe 15W بیش از حد است ، آزمایش کند. در سال 2017 ، این شرکت یک شرکت تازه تأسیس در نیوزیلند به نام PowerbyProxi را خریداری کرد که در حال بازاریابی محصولی بود که می تواند 100 وات برق بی سیم را با یک سیم پیچ 65 میلی متری ارائه دهد. همانطور که هست ، باتری های با ظرفیت بالا iPad از طریق USB-C یا Lightning شارژ می شوند. این گزارش خاطر نشان می کند که از Thunderbolt همچنان در مدل های نسل بعدی iPad Pro استفاده خواهد شد.

اپل همچنین در حال توسعه قابلیت های به اصطلاح شارژ معکوس یا "دو طرفه" برای سخت افزار تبلت پیشرفته خود است.

در ابتدا شایعه شده بود که برای اولین بار در آیفون در سال 2019 شروع به کار می کند ، شارژ معکوس به کاربران امکان می دهد با استفاده از سیم پیچ های شارژ داخلی iPad Pro ، دستگاه دوم مانند AirPods یا شاید یک آیفون را شارژ کنند. پیش از این گزارش شده بود که هر دو آیفون 11 و آیفون 12 نیاز به مدار برای پشتیبانی از چنین ویژگی دارند ، اگرچه هرگز فعال نشده است.

 

 
 

 


جالب است بدانید که بلومبرگ پیشنهاد می کند که شارژ معکوس در iPad Pro می تواند با Apple Watch سازگار باشد ، دستگاهی که به جای فناوری مبتنی بر Qi که توسط iPhone ، AirPods و سایر دستگاه های Apple استفاده می شود ، از پروتکل اختصاصی شارژ استفاده می کند.

این پیام با اخطار اینکه برنامه های iPad Pro اپل ممکن است قبل از آغاز پیش بینی 2022 تغییر کند یا رد شود ، انتظارات را تعدیل می کند.

در مورد iPad mini ، این گزارش ادعا می کند که اپل در حال آزمایش یک طراحی مجدد است که حاشیه های صفحه باریک را در بر می گیرد و دکمه صفحه اصلی رایانه لوحی را به نفع تنظیم "تمام صفحه" حذف می کند. این شرکت می تواند از امسال آیپد باریک تر و متمرکز بر آموزش را معرفی کند.

این شایعه مطابق با پیش بینی های مینگ-چی کو ، تحلیلگر است که در گزارشی که بیش از یک سال پیش منتشر شده ، راه اندازی iPad mini بدون دکمه صفحه اصلی در سال 2021 را پیش بینی کرده است. Kuo انتظار دارد که این تبلت کوچک دارای صفحه نمایش باشد که اندازه آن بین 8.5 تا 9 اینچ مورب ، مشخصاتی که در ژانویه در شایعات زنجیره تأمین بازتاب یافت.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    917 بازدید

    0 نظر

    درج: 17 خرداد 1400

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir