مدرن ترین صفحه های هوشمند LG OLED با کاربردهای مختلف

0
مدرن ترین صفحه های هوشمند LG OLED با کاربردهای مختلف
مشتری سفارش رستوران خود را انتخاب می کند ، با اطلاعات منو برای نمایش در صفحه نمایش 55 اینچی شفاف OLED LG Display در دسترس است.

تلویزیون جمع شده و شفافی که در زیر تخت شما قرار دارد تنها یکی از راه های نمایش LG OLED فناوری خود در طی CES 2021 است. پیش از نمایشگاه سالانه الکترونیک ، که به دلیل COVID امسال تمام دیجیتال خواهد بود - با وجود همه گیر شدن ، LG Display اعلام کرد که استفاده های جدید از نمایشگرهای OLED شفاف در بازارهای هوشمند ، خدمات غذایی و حمل و نقل را نشان می دهد. در طول این نمایشگاه ، که از 11 تا 14 ژانویه برگزار می شود ، این شرکت میزبان "نمایشگاه آنلاین" متشکل از چندین "منطقه" است که نشان می دهد چگونه نمایشگرهای شرکت می توانند در "اشیا and و موقعیت هایی که مردم روزانه با آن روبرو می شوند" استفاده شوند.

 

 
 

 


جونگ سون پارک گفت: "OLED شفاف یک فناوری است که مزایای OLED را به حداکثر می رساند و می تواند در مکان های مختلف زندگی روزمره ما از فروشگاه ها ، مراکز خرید و فضای داخلی معماری گرفته تا وسایل نقلیه مستقل ، قطارهای مترو و هواپیماها مورد استفاده قرار گیرد." معاون ارشد رئیس و رئیس واحد بازرگانی تجاری در LG Display در یک اطلاعیه مطبوعاتی.

 

 
 

 


صفحات OLED شفاف LG Display 40٪ شفافیت دارند. طبق گفته این شرکت ، تقاضای فزاینده ای برای فناوری شفاف OLED خود در صنایعی مانند خانه هوشمند ،ساختمان هوشمند و حمل و نقل (شامل وسایل نقلیه مستقل ، هواپیما و مترو).

تخت هوشمند با تلویزیون شفاف جمع شده 55 اینچی
مفهوم "تختخواب هوشمند" LG Display بخشی از Smart Home Zone آنها است و از یک "قاب" برخوردار است که صفحه نمایش OLED شفاف 55 اینچی جمع شده را مخفی می کند. قاب موبایل بسته به نیاز صاحب می تواند از اتاق به اتاق دیگر منتقل شود ، اما در اصل برای قرار دادن در پای تخت طراحی شده است. وقتی تلویزیون از آن استفاده می شود ، نمایشگر از داخل قاب بالا می رود و بسته به بهترین نسبت صفحه برای اطلاعات نمایش داده شده ، می توان صفحه را تا ارتفاعات مختلف گسترش داد. این فریم همچنین از فناوری Cinematic Sound OLED (CSO) LG Display برای تولید سیگنال صوتی با لرزش صفحه به جای استفاده از بلندگوهای سنتی استفاده می کند.

 

 
 

 


سفارش سوشی در یک نمایشگر OLED
در رستوران منطقه این شرکت ، LG Display نشان می دهد که چگونه فناوری شفاف OLED خود می تواند در صنعت خدمات غذایی استفاده شود. به عنوان مثال ، مشتریان یک بار سوشی می توانند اطلاعات مربوط به منو را از طریق یک صفحه شفاف مشاهده کنند که به عنوان پارتیشن بین آنها و سرآشپز نیز عمل می کند. با سفارش خود ، میهمانان می توانند تلویزیون یا فیلم را بر روی صفحه نمایش تماشا کنند در حالی که آشپز نیز در حال تهیه وعده غذایی خود است.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    736 بازدید

    0 نظر

    درج: 5 خرداد 1400

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    سلام چرا QR CODEرو اسکن میکنم چیزی برای کارنامه باز نمیشه
    سلام وقت بخیر ببخشید پس کی برنامه صدورکارنامه فعال میشه؟؟
    سلام وقتتون بخیر باشه و خدا قوت یعد از ثبت سفارش ، سفارش چند روز
    سلام به نظر شما سوالاش قابل اعتماده و میشه از همینا تو ازمون
    ممنون از مقاله خیلی خوبتون برای پیدا کردن پربازده ترین و

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir