سامسونگ از تلویزیون های Neo QLED و MicroLED رونمایی کرد

0
سامسونگ از تلویزیون های Neo QLED و MicroLED  رونمایی کرد
صف جدید تلویزیون سامسونگ: وقتی صحبت از تلویزیون می شود ، سامسونگ در اطراف بازی نمی کند. سامسونگ روز چهارشنبه در یک رویداد مجازی از مدل های Neo QLED و MicroLED تلویزیون رونمایی کرد ، امیدوار است که این مجموعه جدید تجربه دیداری پیشرفته تری را به مشتریان ارائه دهد. مدل های جدید کنتراست بهتر و نور پس زمینه بهبود یافته ، همراه با قابلیت دسترسی بیشتر ، به مشتریان امکان می دهد به ویژگی هایی مانند صوتی چند خروجی و بزرگنمایی زبان اشاره دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این ، سامسونگ همچنین تلویزیون قاب (Frame TV) را وارد بازار کرده است ، مدل جدید نازک تر از همه مدل های قبلی که برای ارائه تجربه ای قابل تنظیم به کاربران طراحی شده است.

ویژگی های مدل های تلویزیون Neo QLED سامسونگ
سامسونگ دو مدل تحت سری Neo QLED خود ارائه می دهد - QN900A که یک مدل 8K است و QN90A که مدل 4K است. این سری به منبع نور نسل جدید مجهز شده و مجهز به LED Mini Quantum است که از نظر ارتفاع می تواند تا 40 برابر کوچکتر از LED معمولی باشد. علاوه بر این ، Quantum Mini LED با استفاده از لایه های نازک میکرو خود که دارای LED بیشتری هستند ، به جای پخش نور با کمک لنز ، نور پس زمینه را ایجاد می کند ، و آن را به یک منبع نور بهتر در مقابل LED سنتی تبدیل می کند.

QLED همچنین از فناوری Quantum Matrix استفاده می کند که با کنترل دقیق LED های پشت صفحه نمایش ، نور متعادل را امکان پذیر می کند. سامسونگ با داشتن این دو فناوری درجه یک در زرادخانه خود ، قرار است با تلویزیون های Neo QLED خود ، بازی نمایشگر را رهبری کند.

 

 
 

 


طبق گفته شرکت کره جنوبی ، فناوری Quantum Matrix و فناوری Quantum Mini LED با هم به تلویزیون های Neo QLED اجازه می دهد مقیاس درخشندگی را با 4096 قدم به 12 بیت برسانند ، و چنین پیشرفت هایی باعث تاریک شدن مناطق تاریک می شود ، در حالی که مناطق روشن روشن تر شدن آنها همچنین تجربه غوطه وری HDR را به ارمغان می آورند.

تلویزیون ها همچنین با کمک پردازنده Neo Quantum پردازنده ، قابلیت ارتقا up جدید را دارند که می تواند حداکثر از 16 مدل شبکه عصبی برای بهینه سازی تصویر با کیفیت 4K و 8K استفاده کند ، بدون توجه به کیفیت ورودی
به غیر از این ، طراحی باریک و بدون حاشیه تلویزیون ها نیز برای افزایش نمایشگر تنظیم شده است. علاوه بر این ، آنها همراه با جعبه Slim One Connect ، یک سیستم مدیریت کابل قابل اتصال هستند.
تا آنجا که به کیفیت صدا مربوط می شود ، Object Tracking Sound Pro موجود در تلویزیون ها کاربران را قادر می سازد صدای پویایی متناسب با حرکت شی object روی صفحه بدست آورند. در همین حال ، SpaceFit Sound با در نظر گرفتن محیط فیزیکی تلویزیون صداهای غوطه وری تولید می کند.

جدا از این ، تلویزیون ها دارای ویژگی های Super Ultrawide GameView و Samsung Health هستند که از قبل در آنها بارگیری شده است. علاوه بر این ، این یک راه حل دوربین هوشمند متصل به USB دارد که اختیاری است. این راه حل به دوربین امکان می دهد تا حرکات کاربران را ردیابی کند و همچنین تماس ویدیویی با Google Duo را فعال کند. این تلویزیون ها همچنین دارای ویژگی اتصال به کامپیوترهای شخصی یا تلفن های هوشمند سازگار هستند تا کاربران بتوانند کار کنند و همچنین از خانه یاد بگیرند.

 

 
 

 


برای دسترسی ، تلویزیون ها به ویژگی هایی مانند بزرگنمایی زبان اشاره ، صدای چند خروجی و همچنین Caption Moving مجهز شده اند تا به کاربران مشکل شنوایی ، کم بینایی ، نابینا یا ناشنوا کمک کنند. علاوه بر این ، برای افراد دارای معلولیت مربوط به شنوایی یا بینایی ، ویژگی راهنمای صوتی تا سال آینده گسترش می یابد.

تلویزیون های Neo QLED سامسونگ دارای کنترل از راه دور هستند که از طریق انرژی خورشیدی تأمین می شوند و نیازی به باتری های AA یا AAA ندارند. آنها همچنین می توانند با استفاده از نور فضای باز یا داخلی و همچنین USB شارژ شوند. کنترل از راه دور با پلاستیک چرخان بطری های قابل بازیافت طراحی شده است.


ویژگی های تلویزیون های MicroLED سامسونگ
تلویزیون MicroLED سامسونگ در دو اندازه ارائه می شود ، مدل های 110 و 99 اینچی. این تلویزیون ها به حدود 24 چراغ LED مجهز شده اند که اندازه میکرومتر دارند و به صورت جداگانه قابل کنترل هستند. بنابراین ، تلویزیون ها نور پس زمینه پیشرفته ای را در اختیار کاربران قرار می دهند. علاوه بر این ، یک طراحی مونولیت نسبت صفحه به بدنه بیش از 99٪ را به ارمغان می آورد. این تلویزیون به ویژگی 4Vue مجهز است و همچنین به کاربران امکان می دهد تا چهار منبع مختلف محتوا را به طور همزمان مشاهده کنند ، در حالی که ویژگی Majestic Sound بدون بلندگوی خارجی یک خروجی صوتی 5.1 کانال دارد.

مدل 110 اینچی تلویزیون ماه گذشته توسط این شرکت به نمایش گذاشته شده بود و به بازار کره جنوبی محدود شده بود ، اما اکنون ، به نظر می رسد که غول فناوری به دنبال گسترش بازار این محصول در سراسر جهان است.

 

 
 

 


ویژگی های Samsung Frame 2021
با این رونمایی ، سبک زندگی تلویزیون سامسونگ با جدیدترین نسخه The Frame نیز در حال افزایش است. در مقایسه با نسخه های قبلی ، مدل جدید نازک تر است و عمق آن اکنون با قاب عکس سنتی مطابقت دارد. این مدل با گزینه های قاب قابل اتصال ، در پنج رنگ مختلف و همچنین دو سبک قابل تنظیم ارائه می شود. فروشگاه هنری نیز توسط سامسونگ به روز شده است و اکنون کاربران می توانند بیش از 1400 قطعه سرپرستی را برای قرار دادن در صفحه بیکار The Frame TV دریافت کنند. به منظور توصیه کارهای هنری مطابق با اولویت کاربر ، تلویزیون از یک فناوری نظارت بر خودکار با کمک AI استفاده می کند.

Frame یک محصول خوب است که برای عموم مردم هدف قرار نگرفته است. طبق گفته سامسونگ ، از زمان راه اندازی سال 2017 ، این تلویزیون بیش از یک میلیون دستگاه فروخته است.

 

 
 

 


قیمت تلویزیون های تازه رونمایی شده هنوز توسط غول فناوری کره جنوبی اعلام نشده است ، اما تلویزیون های Neo QLED احتمالاً در رده قیمتی تلویزیون های OLED موجود آن قرار می گیرند ، در صورت وجود ویژگی های موجود. از طرف دیگر ، قاب های The Frame 2021 و تلویزیون های جدید MicroLED احتمالاً دارای قیمت های بالایی خواهند بود.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    559 بازدید

    0 نظر

    درج: 19 اردیبهشت 1400

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir