الکسا چگونه می تواند به افراد نابینا و کم بینا کمک کند

0
الکسا چگونه می تواند به افراد نابینا و کم بینا کمک کند
بیل بولس که از بدو تولد نابینا است ، سه آمازون اکو در خانه خود در حومه واشنگتن دی سی دارد و می گوید آنها "زندگی را تغییر داده اند".

بولس ، 42 ساله ، به محض بیرون آمدن بلندگوی هوشمند و دریافت که بلافاصله به او کمک می کند تا به راحتی به محتوای صوتی در وب دسترسی پیدا کند. پیش از این ، وی مجبور به استفاده از صفحه خوان بود که نرم افزاری است که محتوای یک صفحه وب را به صورت شفاهی اعلام می کند.

بولس به PCMag می گوید: "اکو قطعاً یک تغییر دهنده بازی است." "شما می توانید اطلاعات را خیلی سریعتر ، حداقل 10 برابر سریعتر بدست آورید."

اکنون ، بولس روز خود را با درخواست از Echo Dot خود برای پخش اخبار NPR و نکات برجسته ورزشی از ESPN قبل از اینکه به عنوان مدیر همکاری توانبخشی و ادغام مجدد در Vision Center of Excellence ، یک دفتر در نیروی دریایی ایالات متحده کمک کند ، شروع کند. اعضای ارتش و خانواده هایشان که بینایی خود را از دست داده اند. بعنوان بخشی از شغل خود ، بولس به مشتریان در نصب و استفاده از اکو کمک می کند. پادکست صوتی وی در زمینه فناوری کمکی ، AT Junkie ، سه قسمت را به بررسی مدل های مختلف Echo اختصاص داد.

 

 
 

 


بولز مانند سایر نابینایان می گوید که "تلویزیون تماشا می کند" حتی اگر فقط به آن گوش می دهد. قبل از گرفتن اکو ، بولس به اعضای خانواده بینا کمک می کرد تا به او کمک کنند چیزی برای تماشای راهنمای روی صفحه تلویزیون کابلی خود پیدا کند.

بولز می گوید: "من نابینا هستم ، نمی توانم راهنمای روی صفحه را ببینم." "اما اکنون می توانم [به آن دسترسی پیدا کنم] به طور مستقل. دیگر لازم نیست به شخص دیگری وابسته شوم تا بتوانم چیزی برای تماشا پیدا کنم."

 

 
 

 


کاری که بولس هنوز به افراد بینا بستگی دارد انجام آن این است که قبل از رفتن به کار به او در انتخاب کمد لباس کمک کند. در غیر این صورت ، ممکن است او در محل کار خود حاضر شود و توسط یکی از همکارانش به او اطلاع داده شود: "عزیزم ، تو دوباره یک کراوات راه راه با پیراهن چهارخانه پوشیدی".

بولس اذعان می کند: "تلاش برای فهمیدن اینکه چه چیزی با چه چیزی همراه است ، گاهی اوقات ، اگر خودتان هستید و کسی ندارید که بگوید ،" هی ، آن را نپوش "، این می تواند یک مشکل باشد."
اما او فکر می کند که اکو نگاه ، که شامل یک دوربین فیلمبرداری و نور LED است ، ممکن است به نابینایان کمک کند تا برای کار لباس بپوشند. این دستگاه از الگوریتم های یادگیری ماشین و مشاوره از متخصصان مد برای ارائه بازخورد درباره ترکیبات کمد استفاده می کند. انگیزه آمازون در اینجا به وضوح فروش لباس شما است ، اما نتیجه ناخواسته ممکن است یک مزیت برای کارگران نابینا باشد.

 

 
 

 


بولز می گوید: "ما می خواهیم مانند دیگران نمایان شویم ،" و فن آوری مانند این پتانسیل كمك در این زمینه را دارد.

کریستینا برینو دارای چهار دستگاه الکسا در خانه خود در Pompton Plains ، نیوجرسی است ، از جمله شیر آمازون باتری که از آن در طول تابستان استفاده می کند. برینو که اکنون بازنشسته شده است ، زمانی به عنوان هماهنگ کننده دفتر معلولین در شهرستان موریس خدمت می کرد. این روزها او داوطلب در The Seeing Eye در موریستاون ، نیوجرسی شد ، موسسه ای که قدمت آن به سال 1929 برمی گردد و اولین جایی در آمریکا بود که سگهای راهنما را برای نابینایان آموزش می داد.


برینو از مهارت تقویم اکو خود برای نگه داشتن برگه های برنامه خود استفاده می کند. او برای تنظیم تایمر هنگام آشپزی از اکو استفاده می کند. یک مهارت GrubHub برای سفارش وعده های غذایی تحویل شده به خانه اش و یک مهارت PeaPod برای دریافت تحویل مواد غذایی از فروشگاه محلی Stop 'N Shop وجود دارد.

"شما می توانید متوجه شوید که به چیزی نیاز دارید و بگویید ، الکسا ، از PeaPod بپرس." و سپس من از او خواسته ام را می خواهم و او فقط آن را به سبد خرید من اضافه می کند. " "اگر زمانبندی را تعیین کنید ، زمان تحویل شما خواهد بود."

الکسا برای برینو تماس تلفنی برقرار می کند ، برای او کتاب الکترونیکی می خواند ، بازی Teen Jeopardy را بازی می کند و هر روز صبح او را با زنگ خطر از صدای الک بالدوین بیدار می کند.

 

 
 

 


اگر فکر می کنید چهار اکو برای یک خانه بسیار است ، پرونده مایکل می و همسرش را در نظر بگیرید. آنها 10 اکو در سیاتل و دیویس ، کالیفرنیا دارند ، خانه هایی که مشترک هستند. هر دو با گفتگو با Echos خود از آنها برای افزودن به لیست مواد غذایی خود استفاده می کنند. می همچنین از آن برای احضار اوبر سواری برای خودش و سگ راهنمای خود جانی استفاده می کند. او می گوید: "اکو" در تهیه بخشی از معادله ای که من برای استقلال به آن نیاز دارم ، بسیار عظیم است.

و استقلال باعث شکوفایی او شده است. می بنیانگذار و مالک گروه Sendero است ، شرکتی که محصولات قابل دسترسی مانند یک بارکد خوان و یک نرم افزار GPS برای افراد نابینا را تولید می کند. مشاغل وی شامل کارهایی در CIA به عنوان تحلیلگر ریسک سیاسی و اتوماسیون ماشین های نقدی برای بانک کالیفرنیا بوده است. در مورد دستیار مجازی بلندگوی هوشمند الکسا ، او می گوید ، "او بخشی از زندگی من است. احساس می کنم او را می شناسم."
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    926 بازدید

    0 نظر

    درج: 15 فروردین 1400

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir