استرایکر از هولولنز مایکروسافت در آینده استفاده می کند

0
استرایکر از هولولنز مایکروسافت در آینده استفاده می کند

با وجود افزایش سطح هزینه های مراقبت های بهداشتی ، ایالات متحده در بسیاری از نتایج و اقدامات کیفی از کشورهای دیگر عقب است. برخی ادعا می كنند كه بیشتر هزینه های مراقبت های بهداشتی آمریكا شامل كاركردهای مهم اداری و زیرساخت هایی است كه برای سیستم ارزش چندانی ندارند یا هیچ ارزشی ندارند.

واقعیت افزوده دارای کاربردهای فزاینده مهم در صنایع مختلف ، از مهندسی تا خرده فروشی تا طراحی داخلی است. یکی از مهیج ترین کاربردهای AR و کسی که احتمالاً فوری ترین تأثیر را در زندگی ما می دهد ، در پزشکی است ، جایی که AR می تواند به آموزش ، تشخیص و حتی درمان بیماری به روش های جدید و ابتکاری کمک کند.

راه حل ماکروسافت هلوانز  شاید از نظر تبدیل شدن به بخشی از دنیای واقعی پیشرفته ترین باشد ، حتی در حالی که هنوز گزینه خرده فروشی با هدف مصرف کنندگان نیست. شرکت فناوری پزشکی جهانی استیکر، که از هولولنز برای طراحی مجدد اتاق عمل استفاده می کند ، نمونه بارزی از پتانسیل AR در این تنظیمات را ارائه می دهد.

هر کسی که در OR کار کرده باشد می داند که چقدر پیچیده است. از آنجا که از آنها برای انواع مختلف رشته های جراحی ، از جراحی عمومی گرفته تا ارتوپدی ، قلب و سایر موارد استفاده می شود ، تجهیزات و تنظیمات لازم برای پاسخگویی به هر نیاز بسیار پیچیده و متنوع می شوند. روشنایی ، ابزار ، تجهیزات و نحوه جهت گیری بیماران در فضای OR باید بتوانند لحظه ای تغییر کنند تا انواع مختلفی از روشهای جراحی را در خود جای دهند.

 

 
 

 

استیکر به عنوان تولید کننده انواع محصولات مورد استفاده در اتاق عمل ، علاقه زیادی به کمک بیمارستان ها و پزشکان در طراحی مجموعه های جراحی کارآمد و مقرون به صرفه دارد. این شرکت از هولولنز برای طراحی اتاق های مشترک OR استفاده می کند که می تواند از هولوگرام برای همه افراد ، تجهیزات و تنظیمات قابل تصور بدون نیاز به ذکر مثالهای واقعی استفاده کند.

این به طور بالقوه موجب صرفه جویی در وقت و هزینه می شود و به استیکر اجازه می دهد تا با سرعت و موثرتری سناریوهای مختلف را تصور کند. استیکر همچنین می تواند از 3D برای تجسم واقعی تر یک طرح تمام شده و کاهش خطاهای طراحی ارائه شده توسط نمایش های 2D بسیار محدودتر استفاده کند.

 

 
 

 


مراقبت های مبتنی بر ارزش به یک تمرکز اصلی در مراقبت های بهداشتی تبدیل شده است ، و در حالی که نتایج اولیه برای شرایط خاص بیماری نتایج خوبی را نشان داده است ، سوالات مربوط به تأثیر کلی همچنان باقی مانده است. بنابراین ، پیشرفت بیشتری لازم است ، به ویژه در مناطقی که هزینه ها همچنان بالا است.

سخنرانان اظهار داشتند كه الگوهای مختلفی برای اختلال در مراقبت های بهداشتی و نوآوری وجود دارد:

- برهم زننده مراقبت
- فناوری و داده های بزرگ
- تقویت کننده های مراقبت شخصی
- روند هزینه ها و تسهیل کننده های دسترسی
- قانونگذار و محرکهای عملکرد

 

 
 

 

آنها سپس برای هر یک از این دسته ها مثال هایی ارائه دادند: ادغام CVS / Aetna یک اختلال در ارائه مراقبت است که ممکن است هزینه مراقبت را از طریق مقیاس و سایت مراقبت کاهش دهد و داده ها را ادغام کند. یک مثال از فناوری و فعال کننده های داده های بزرگ ، بلاکچین مراقبت های بهداشتی است که به شما کمک می کند تا داده های آزمایش های بالینی و سوابق الکترونیکی پزشکی را مدیریت کرده و در عین حال رعایت مقررات را حفظ کنید. داده ها بدون گذاشتن علامت قابل تغییر نیستند و داده های رمزگذاری شده پیچیده از امنیت بالایی برخوردار هستند. یونایتد در جستجوی مراقبت های بهداشتی  بدن چند برنامه ای ، برای دقیق نگه داشتن دایرکتوری های ارائه دهنده در آزمایشی شرکت می کنند ، در حالی کهکالیبرات IBM کانادا و بوهرینگر اینگلهایم از یک برنامه بلاکچین برای تکمیل تاریخچه پزشکی در بیمارستان ها استفاده می کنند. آمازون ،جی پی مورگان چیس و شرکت
و برکشایرهاتاوی وارز . تخول سلامت اتحاد نمونه ای از تسهیل کننده های دسترسی است.

 

 
 

 

این شرکت ها به دنبال ایجاد یک سیستم بهداشتی هستند که با استفاده از فن آوری نوآورانه ، فعالیت در یک ساختار غیرانتفاعی و ایجاد راهکارهای متمرکز بر مصرف کننده برای تشویق به رقابت و شفافیت ، هزینه ها را کاهش داده و کارایی زنجیره تأمین ، شفافیت و مصرف گرایی را افزایش دهد. استفاده از نشانگرهای زیستی در سرطان نمونه ای از تقویت کننده های مراقبت شخصی است. یک رویکرد شخصی تر در تشخیص و مراقبت از سرطان می تواند درمان های غیرضروری ، سمیت ها ، عوارض جانبی را کاهش دهد و همچنین پاسخ و دوام درمان را به حداکثر برساند.

 

 
 

 

سرانجام ، یک نمونه از محرک های قانونی و عملکردی ، استفاده از Medicaid از عوامل تعیین کننده اجتماعی در بهداشت ، از جمله ژنتیک ، رفتار و عوامل اجتماعی و محیطی است. این شامل پرداختن به مسکن و توسعه جامعه ، ایجاد شغل ، ورزش و آموزش و همچنین شناسایی الگوهای بهداشت عمومی است. مراکز خدمات Medicare و Medicaid در حال همکاری با جوامع برای دستیابی به موفقیت جغرافیایی ، دسترسی و موفقیت در ارائه مراقبت های مقرون به صرفه تر هستند.

 

 
 

 

سخنرانان در پایان با بحث در مورد استراتژی های همگام سازی با اخلالگران و مبتکران اظهار داشتند: فرهنگ و فرایندی را برای اجرای سریع اقدامات جدید ایجاد کنید. تمرکز بر کیفیت ، دسترسی و مقرون به صرفه بودن مشارکت را دنبال کنید سرمایه گذاری در تجزیه و تحلیل داده ها و فناوری اطلاعات سلامت و بر بهبود دسترسی و راحتی تمرکز کنید.

سخنرانان نتیجه گیری کردند که ضرورت باعث ایجاد نوآوری می شود و در حال حاضر یک نیاز عمیق برای بهبود کارایی ، کیفیت و هزینه سیستم مراقبت های بهداشتی وجود دارد.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    642 بازدید

    0 نظر

    درج: 25 آذر 1399

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir